• Doorgaans is het weekend wat interessanter dan de rest van de week, dus het leek me wel leuk om met elkaar te delen welke (leuke) dingen je in het weekend gaat doen. (:
    Leer je elkaar toch weer wat beter kennen.^^

    Ik ga vanavond het Jongeren Rode Kruis helpen bij een gehandicaptendisco. Morgen ga ik bij een toneelstuk kijken dat Futterwacking opvoert en daarna ga ik samen met Naesse naar de nieuwe Avengers film.

    En zondag ga ik naar Elfia, whoehoew. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee (:
    Elfia is cool ^^ Wil ik ook wel eens heen.

    Mijn vriend komt dit weekend bij mij en we gaan denk ik niet zoveel doen omdat het geen mooi weer wordt. Mijn lastige intake-opdrachten voor school maken.. En maandag natuurlijk het dorp in voor de rommelmarkt (: Wss ook wat gamen en anime kijken samen.

    Ow, en witte aardbeien zaadjes planten ^^

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 13:24 ]

    Haha, ik ga ook met mensen van Q naar Age of Ultron, maar dan vanavond. ^^
    En dat wordt voor mij de tweede keer, want ik was gisteren al met mijn zusje, ghehe.

    De rest van het weekend heb ik nog niet echt grandioze plannen, maar ik moet nog best wel wat aan huiswerk doen. Ik wil ook eindelijk weer eens wat schrijven. Zaterdag komt de Franse uitwisselingsstudente van mijn zusje aan, die hier een week blijft, dus daarmee gaan we waarschijnlijk nog wel de stad in of zo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vanavond filmavond met 10 meiden en 2 jongens, waarvan ik driekwart niet kende voor afgelopen zaterdag.

    En morgen moet ik vroeg op want dan ga ik voor een weekje naar Duitsland.

    Maar normaal gesproken doe ik in een weekend voornamelijk voetbal spelen en voetbal kijken :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik doe nooit echt veel in het weekend, maar mijn weekend begint nu al bijna 2 maanden op Donderdag en eindigt op maandag avond.... Dus dan ben je al snel klaar met veel dingen.
    Maar nu heb ik genoeg te doen aangezien in voor midden mei +/- 265 honden rassen en 20 katten rassen uit mijn hoofd moet kennen *zucht*

    O ja en op zondag werk ik tot 13 uur bij een Border Collie kennel :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tja, ik ga niet zoveel doen eigenlijk. Ik ga verder in mijn boek en een paar films kijken denk ik:)


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik heb zondag een judodag die ik zelf georganiseerd heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met mijn vriend naar een ijssalon zaterdag, en voor de rest zie ik nog wel. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ga naar mijn vriend en ga maandagavond terug naar huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga morgen naar Elfia! Voor de rest plan ik altijd pas op de dag zelf, haha.


    Your make-up is terrible

    Morgen ga ik werken (wat ik heel erg leuk vind) en zondag ga ik naar een bijeenkomst van alle mensen die mee gaan naar Afrika, dus geen verkeerd weekend :Y)

    Ik mag morgen lekker werken. Daarna een verjaardag en daarna stappen in een gaytent om lekker te slettebakken. Zondag is mn brak-dag c:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Morgen komt een vriendin en die blijft slapen. Verder heb ik nog niets op de planning. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga een weekendje naar Isle of Skye, waarschijnlijk het mooiste gebied van Schotland


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vanavond eten bij een vriendin van mij, morgenavond naar Pokke Herrie, zondagavond werken en dan maandag naar Slam.
    Hopen dat ik dinsdag nog tot de levende behoor dus.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik moet dit weekend vooral mijn buitenlandse stage regelen en mijn vierduizend Franse woorden leren, dus met vrienden afspreken zit er helaas niet in. Maandag ga ik wel naar Nijmegen.


    Take risks and conquer your fears.