• Doorgaans is het weekend wat interessanter dan de rest van de week, dus het leek me wel leuk om met elkaar te delen welke (leuke) dingen je in het weekend gaat doen. (:
    Leer je elkaar toch weer wat beter kennen.^^

    Ik ga vanavond het Jongeren Rode Kruis helpen bij een gehandicaptendisco. Morgen ga ik bij een toneelstuk kijken dat Futterwacking opvoert en daarna ga ik samen met Naesse naar de nieuwe Avengers film.

    En zondag ga ik naar Elfia, whoehoew. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goed voor jullie dat jullie het beter hebben dan ik.
    Studeren. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 14:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oeh, ik ga niet zo heel veel doen eigenlijk :'D
    Vanavond schoonmaken en opruimen aangezien we morgen een bezichtiging hebben, dan morgen mee mijn zusje naar Schiphol brengen. Ze gaat voor 4 weken op stage in Oxford. En zondag ga ik eigenlijk niks doen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vandaag nog studeren en werken aan een paper.
    Morgen naar Brussel naar een opencampusdag op de universiteit voor te kijken voor een master. Hopelijk in de namiddag kajakken. En daarna weer leren.
    Zondag moet ik naar een babyborrel en dan koppelen we het aan 20km wandelen in de Belgische en Nederlandse Limburg. En daarna weer leren.

    Veel studeren en werken voor school in mijn vrije momenten. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vanavond ga ik waarschijnlijk naar een kroeg in een dorp verderop, waar een vriendin met haar band gaat optreden. Morgen viert een vriend van me zijn verjaardag, overmorgenavond is Koningsnacht en dan maandag Koningsdag. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vanavond ga ik naar het feest van de bruiloft van mijn nicht. Dit weekend heb ik geen afspraken gepland staan, dus ik ga denk ik eindelijk eens beginnen aan het naaien van mijn eigen zomerjurk, een witte met rode kersjes en zwarte puntjes =3

    Zaterdag feesten! YES!


    No growth of the heart is ever a waste

    Vanavond morgen en zondag ga ik rijden met de auto. (Voor de eerste keer op de openbare weg.)
    En voor de rest geen plannen.

    Ik ga morgenavond naar de nieuwe Avengers, eindelijk! :Y)
    Verder, morgen langs t werk van mn vriend, dan dus ergens wat eten en naar de film. Zondag waar wat doen aan de aankomende toetsweek (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vanavond met m'n zusje chillen en morgen naar Enschede, nar het feest van de Batavierenrace. ^^ Ik blijf daar ook misschien nog voor King's Night, aangezien ik op Koningsdag zelf moet werken, bleh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Vanavond met m'n zusje chillen en morgen naar Enschede, nar het feest van de Batavierenrace. ^^ Ik blijf daar ook misschien nog voor King's Night, aangezien ik op Koningsdag zelf moet werken, bleh.


    Oooh mijn beste vriendin zit in de commissie van de batavierenrace, dus dan ik het vast en zeker een leuk feest hihi


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vanavond feest, morgen brak, zondag naar een herdenking van mijn oma en, als ik daar dan nog zin in heb, naar een verjaardag van een vriendin. Ook moet ik ergens in dit weekend nog een autotheorieboek zien te leren.


    i put the fun in funeral

    Vanavond ga ik trainen (atletiek) voor mijn officieel eerste wedstrijd, dat volgende week zaterdag is. *O*
    Dit weekend ga ik morgen helpen op school want het is opendeurdag. En daarna ga ik naar Come On Stage. :Y) Zondag heb ik carwash met de scouts. Scouts heb ik elke zondag. En over twee weken heb ik een vlottentochtwedstrijd. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga naar schotland!!! (helaas ben ik dan nog niet in schotland, omdat ik pas zondag weg ga en zondag een nacht in de boot door doorbreng)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    O leuk weekend :)

    Ik ga vanavond spullen inpakken om middernacht naar Italië te gaan en ik kom zondag aan :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ga vanavond vlaggen stelen bij een andere Chiro (totaal legaal, het is voor een spel). Zaterdag naar de dansles. En zondag om 6u in de ochtend naar de Chiro om ontbijt aan huis te leveren bij mensen in de buurt en in de namiddag een spel spelen met met leden (lees: mormeltjes).
    En voornamelijk niet bezig zijn met schoolwerk, ook al zou dat wel moeten (;


    We are only a moment.