• Doorgaans is het weekend wat interessanter dan de rest van de week, dus het leek me wel leuk om met elkaar te delen welke (leuke) dingen je in het weekend gaat doen. (:
    Leer je elkaar toch weer wat beter kennen.^^

    Ik ga vanavond het Jongeren Rode Kruis helpen bij een gehandicaptendisco. Morgen ga ik bij een toneelstuk kijken dat Futterwacking opvoert en daarna ga ik samen met Naesse naar de nieuwe Avengers film.

    En zondag ga ik naar Elfia, whoehoew. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor het eerst in zes maanden moet ik morgen niet naar de repetitie voor de musical, dat vind ik wel jammer :/
    Maar ik heb morgen wel gewoon zangles, en daarna het vormsel van mijn neefje (:
    En zondag ga ik misschien naar de Primark ofzo, ik weet het nog niet ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zaterdag een dagje werken en zondag wiskunde en leren voor examens.


    ©1998

    Ik ga naar twee opendeurdagen van scholen zodat ik volgend jaar eindelijk bevrijd ben van de levende hel, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Slapen.


    wat was dit ookalweer

    Ik zóu naar mijn vriend toegaan en met hem wat leuks doen, maar ik vrees dat dat niet meer zal gebeuren...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mijn weekend begon met een nieuwe baan, waar ik zojuist vandaan kom. ;d Morgenmiddag ga ik naar de stad met een vriendin om, hopelijk, de schoenen te kopen die ik wil kopen en in de avond heb ik een verjaardagsfeest van een vriend van me. Zondag ga ik, denk ik, geschiedenis voor mijn examens leren and that's it. ;d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Net terug van een "nachtje" uitgaan met vrienden en morgen werken aan een groepswerk, wat leren en misschien 's avonds nog even op café met wat vrienden, maar dat is niet zeker. Zondag vooral leren en nog wat voorbereiden voor mijn toonmoment.


    Take me to wonderland

    Vandaag plan ik om heel veel wiskunde huiswerk te gaan doen, te schrijven en een tekening te maken. Waarschijnlijk ga ik vanavond naar een verjaardag van een vriend, als ik niet te moe ben. En zondag heb ik nog geen idee. Misschien gewoon de hele dag slapen. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Een nieuw weekend voor de deur! c;
    Nog grote plannen? Ik heb vanavond een surprise BBQ voor een vriend. Ik ben nog nooit eerder bij een surprise party geweest dus ik ben erg benieuwd. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Beide dagen werken van 12:00 - 20:00

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 10:14 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb gister geleerd en red band society gekeken, vandaag ga ik een halve dag leren, vervolgens boodschappen doen en lekker uitgebreid koken. Morgen ga ik een dagje winkelen in Eindhoven met mijn beste vriendin. En als ik genoeg tijd heb wil ik vanavond nog een stuk hardlopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one