• Heeft somebody de beginpost?


    She was always looking for more..

    Guarnere schreef:
    (...)

    Ja, maar niet wat ik er wat mee doe, bovendien heb ik liedjes erin staan die ik niet meer luister xD

    Je moet eens HYPE BITCH van Kozuet zoeken op Spotify, daar luister ik nu naar :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Je moet eens HYPE BITCH van Kozuet zoeken op Spotify, daar luister ik nu naar :Y)


    Hm, be patient. Ik heb op dit moment geen geluid op mijn laptop en ik kijk Avengers Assemble.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hai


    be gay do crimes

    Eindelijk thuis :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FU-CKING HELL. Gaan ze nu ook al beginnen met conjunctieven in het Engels? Bakkes.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn schouder doet pijn :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Headey schreef:
    FU-CKING HELL. Gaan ze nu ook al beginnen met conjunctieven in het Engels? Bakkes.


    Das toch niet moeilijk?

    En omg, wat word ik oud.
    Mijn zus gaat nu nog uit, en ik zit al sinds 9u te zeuren dat ik moe ben :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Das toch niet moeilijk?

    En omg, wat word ik oud.
    Mijn zus gaat nu nog uit, en ik zit al sinds 9u te zeuren dat ik moe ben :')


    Ik heb na vorig jaar bij Latijn een schijthekel gekregen een conjunctieven. Zoek ik op wanneer je bij I were en wanneer je was gebruikt, komen ze even aanzetten met conjunctieven. Het gedacht alleen al maakt me ziek. :'D

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 22:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb mijn 22000ste post gemist :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Headey schreef:
    (...)

    Ik heb na vorig jaar bij Latijn een schijthekel gekregen een conjunctieven. Zoek ik op wanneer je bij I were en wanneer je was gebruikt, komen ze even aanzetten met conjunctieven. Het gedacht alleen al maakt me ziek. :'D


    Coniunctivus is verschrikkelijk D':
    Wij hebben het ook bij Grieks. En optativus en alles ugh.


    -

    Okay ik kan echt niet wachten tot maandag, dinsdag of woensdag.


    -

    Esca schreef:
    Ik heb mijn 22000ste post gemist :c


    N'aww


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    N'aww
    Ik wacht wel tot mijn 22222ste post c;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Headey schreef:
    (...)

    Ik heb na vorig jaar bij Latijn een schijthekel gekregen een conjunctieven. Zoek ik op wanneer je bij I were en wanneer je was gebruikt, komen ze even aanzetten met conjunctieven. Het gedacht alleen al maakt me ziek. :'D


    Ik vond dat een erger bij Latijn, eeeehm, gerundium en gerundivum en die dingen .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Esca schreef:
    (...)Ik wacht wel tot mijn 22222ste post c;


    Haha. Dat zijn zo veel tweeën :o


    -