• Heeft somebody de beginpost?


    She was always looking for more..

    Uptown schreef:
    (...)

    Wow, je klas is precies ook niet lief tegen je. Toch van wat ik allemaal al hoorde. ;-;


    Ik ben nu ook niet bepaald de gemakkelijkste persoon om mee om te gaan, denk ik, omdat ik heel vaak gewoon zeg wat ik denk en ik overal vragen over stel en zo, maar mijn klas is het zeker ook niet, neen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    (...)

    En supergezellig spamtopic! Ik geloof niet dat we je al kennen? (: Welkom!


    Dankjewel! Dat betekent dus dat ik mee mag doen? Ik ben Nesi btw ^^


    don't believe me, I'm a liar

    Laetific schreef:
    Hee, wat is dit hier?


    Dit is het forum. Welkom.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 22:23 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Laetific schreef:
    (...)

    Dankjewel! Dat betekent dus dat ik mee mag doen? Ik ben Nesi btw ^^


    Iedereen mag meedoen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uptown schreef:
    (...)

    Ben jij niet Nise/Melville?


    Zo ongeveer ja, is dat een slecht ding dan?


    don't believe me, I'm a liar

    Trouwen jongens ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe profielfoto op fb. *.* Van op reis en ik vind het echt een mooie foto - ik hoop dat dat niet te blasé klinkt, lol. Ik ben de rechtse. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    Nou, eerst ff info, er doen 175 teams MJC mee, en 166 ingevoerd. Wij stonden 56e. Dus ik kijk gisteravond, want de beste twaalfd mogen naar de landelijke finale wij wouden weten hoeveel punten we moesten halen om daar te komen. Dus wij kijken, staan we ineens op de 31e plek, met nog steeds 166 ingevoerd. So we happy enzo, we moesten 6655 puntehn halen om twaalfde te worden. So yeah, dat was awesome.
    Dus vandaag, kijken we weer, staan we ineens weer 56e :c :c :c En nu moeten we 7359 punten halen voor de top twaalf. En degenen die eerste staan hadden 7660 punten, en de tweede 6966, oftwele, dat wordt m niet :c Of we moeten in twee wedstrijden heel veel punten halen.. Maarja :c Want we wouden sws voor de top 30 gaan, en we hadden het gister dus bijgesteld tot top 12. Maarja.. Nu niet :c


    Aahww D: dat is ontzettend klote. Hoe komt dat die punten er niet bij zijn? ;o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laetific schreef:
    (...)

    Zo ongeveer ja, is dat een slecht ding dan?


    Nee, heurr. Maar omdat je nog mijn reageren in mijn RPG (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Headey schreef:
    Trouwen jongens ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe profielfoto op fb. *.* Van op reis en ik vind het echt een mooie foto - ik hoop dat dat niet te blasé klinkt, lol. Ik ben de rechtse. ^^



    Oeh die is mooi *gaat liken*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    YUUU<3


    QING

    yoo Nise, sure ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Uptown schreef:
    (...)

    Nee, heurr. Maar omdat je nog mijn reageren in mijn RPG (cat)


    Oh ja, het spijt me. De laatste tijd was nogal druk. Echt waar, niet om een smoes te verzinnen ofzo.
    Mijn minuscule hersentjes kunnen er echter nog steeds niet bijkomen of ik Sky nu ook moet besturen of niet :c


    don't believe me, I'm a liar

    Laetific schreef:
    (...)

    Oh ja, het spijt me. De laatste tijd was nogal druk. Echt waar, niet om een smoes te verzinnen ofzo.
    Mijn minuscule hersentjes kunnen er echter nog steeds niet bijkomen of ik Sky nu ook moet besturen of niet :c


    Just kidding. Als ik cat doe, is het altijd sarcasme btw x)
    Nee, Sky níét besturen. :'D gewoon korte acties voor dat gesprek c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laetific schreef:
    (...)

    Oh ja, het spijt me. De laatste tijd was nogal druk. Echt waar, niet om een smoes te verzinnen ofzo.
    Mijn minuscule hersentjes kunnen er echter nog steeds niet bijkomen of ik Sky nu ook moet besturen of niet :c


    Wacht beheerd Nise ook T S?


    I just caught the wave in your eyes

    Uptown schreef:
    (...)

    No (: Tell me c:

    @Xanthe: D: sorreh. xd. Ik kan gewoon niet stil of alleen zijn, ik moet gewoon vrienden zoeken en luid en lawaaierig doen. x)

    Het geeft niet ^^ Je bent wie je bent, maar ik benijd mensen om die eigenschap.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Omg, ok en hoe praat je dan met iemand?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.