• Heeft somebody de beginpost?


    She was always looking for more..

    There's a decent chance you and Palmer are related :'D I just can't ghahaha.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coachella schreef:
    Omg, ok en hoe praat je dan met iemand?


    Ehmm, ik ga er gewoon naar toe en zeg 'Hallo', en dan probeer ik een gesprek aan te knopen. Standaardvragen, dan merk ik of er een klik is of niet. I don't know, ik doe het eigenlijk heel onbewust.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben zo jaloers op mensen die dat kunnen, zo spontaan een lekker vlot lopend gesprek aanknopen. Dat kon ik vroeger ook, maar dat is door bepaalde omstandigheden nogal afgenomen met de jaren. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omg, jongens, ik moest opeens terugdenken aan de dagen van deze iPods waarin deze iPods übermodern waren. :'D Heb nog steeds ergens zo'n paars ding liggen uit die eerste foto, maar weet niet waar. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meh hit me please. Waarom ben ik ook alweer naar de film gegaan gisteren?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hellow!


    all because i liked a girl

    Uptown schreef:
    (...)

    Ehmm, ik ga er gewoon naar toe en zeg 'Hallo', en dan probeer ik een gesprek aan te knopen. Standaardvragen, dan merk ik of er een klik is of niet. I don't know, ik doe het eigenlijk heel onbewust.


    Ahahaha, sorry :')
    Ik had het over Tinder :'D
    Maar in RL ben ik alles behalve spontaan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Qinggg dat doe ik ook altijd ^^ hahaha zo heb ik jou leren kennen :3


    I just caught the wave in your eyes

    Coachella schreef:
    Omg, ok en hoe praat je dan met iemand?


    Dit vraag je niet aan mij maar ik zal toch maar even antwoord geven.

    Als ik met iemand begin te praten begint dat meestal met een simpele 'hallo'. En daarna komt het gesprek eigenlijk verder op gang. Kijk waar het persoon mee bezig is en stel daar vragen over. Geef hem/haar complimentjes over zijn/haar uiterlijk.


    -

    Coachella schreef:
    (...)

    Ahahaha, sorry :')
    Ik had het over Tinder :'D
    Maar in RL ben ik alles behalve spontaan :')


    Oh haha xd ik had ook eens Tinder voor de grap. En ik had een match met de populairste jongen van mijn school x) heh. Heb ik mega droog "Lol" geschreven. En tja, toen begon het. We praten nu wel niet meer en ik heb Tinder verwijderd.

    @Yu: hehe. De klik is er :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Natuurlijk doe ik niets. Ik kan niets. Ik ben niets. Ik reageer jou er toch ook niet op af dat jij niet kan keepen? Flikker een eind op alsjeblieft.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Uptown schreef:
    (...)

    Oh haha xd ik had ook eens Tinder voor de grap. En ik had een match met de populairste jongen van mijn school x) heh. Heb ik mega droog "Lol" geschreven. En tja, toen begon het. We praten nu wel niet meer en ik heb Tinder verwijderd.

    @Yu: hehe. De klik is er :Y)


    Ik heb voorlopig tegen nog geen enkele dude iets gezegd, gewoon omdat ik niet durf :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ENNNN daar gaat mijn snapchat weer --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben ingeschreven op mijn - probably, nieuwe school! Moet morgen enkel nog naar een andere opendeurdag met mijn moeder, maar dat wordt 'm niet. Heb me vandaag al ingeschreven omdat het er nogal snel vol zit daar. ^^ Ik ben zo blij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Guarnere schreef:
    Natuurlijk doe ik niets. Ik kan niets. Ik ben niets. Ik reageer jou er toch ook niet op af dat jij niet kan keepen? Flikker een eind op alsjeblieft.
    N'awh, what happened? :c


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either