• Heeft somebody de beginpost?


    She was always looking for more..

    Omg. Bitch please. Iemand heeft mijn atletiekonderdelen afgepakt. Opeens zegt iemand 'Ja, Martha gaat verspringen en 200.' Like, ugh? Ik ging dat doen? Ja, lekker. Zet me maar bij duur en speer. Like, Martha doet altijd lang? Ik doe spurt en heb afgelopen jaar zowat enkel getraind op ver? Like Martha doet aflossing en heeft nog maar twee keer ver gedaan of zeu?
    Ugh. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen. --"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Headey schreef:
    (...)

    Je bent het vergeven, haha. ^^ My fault, ik heb heel mijn profiel omgesmeten. :'D Daarbij denk ik dat ik hier ook actiever geweest ben met mijn ander account, hehe.


    Tsss. Maar mooizo :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Uptown schreef:
    Omg. Bitch please. Iemand heeft mijn atletiekonderdelen afgepakt. Opeens zegt iemand 'Ja, Martha gaat verspringen en 200.' Like, ugh? Ik ging dat doen? Ja, lekker. Zet me maar bij duur en speer. Like, Martha doet altijd lang? Ik doe spurt en heb afgelopen jaar zowat enkel getraind op ver? Like Martha doet aflossing en heeft nog maar twee keer ver gedaan of zeu?
    Ugh. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen. --"


    Wat? Nooo. Dat vind ik zielig! Is het competitie? Ik zou je trainer/trainster ff mailen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Dat is het voordeel van fandoms waar niemand op Q ook in zit :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    If I didn't have musical, I didn't have any friends at all :'D
    GUN ME OOK EENS IETS :'D

    Tss niet dat ik zoveel vrienden heb. Misschien die van OostVlaanderen en die ene zie ik wel zitten maar ik ga hem toch nooit krijgen lalalalalalalalalalalalalall


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    (...)
    Tss niet dat ik zoveel vrienden heb. Misschien die van OostVlaanderen en die ene zie ik wel zitten maar ik ga hem toch nooit krijgen lalalalalalalalalalalalalall


    Pfsh. I don't have a crush. Ik wil nog wel eens verliefd zijn!
    Lol, mijn moeder zei dat ik Tinder moest proberen :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Pfsh. I don't have a crush. Ik wil nog wel eens verliefd zijn!
    Lol, mijn moeder zei dat ik Tinder moest proberen :'D


    Beter dat dan een crush hebben die denkt dat je hem haat en waarvan je bijna zeker weet dat hij een pesthekel aan je heeft. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    Wat? Nooo. Dat vind ik zielig! Is het competitie? Ik zou je trainer/trainster ff mailen ^^


    Die Martha is dochter van. Je-weet-wel-wie: voorschietertjes. Haar moeder regelt zo alles, like beste aflosgroepen voor Martha en ze is echt zo into competities. Ugh.
    Jep, nu is het grote wedstrijd en ik moet verplicht meedoen :') voor alvast punten te pakken, die hebben we nodig. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Headey schreef:
    (...)

    Beter dat dan een crush hebben die denkt dat je hem haat en waarvan je bijna zeker weet dat hij een pesthekel aan je heeft. :'D


    Nawh, dat is gewoon vreselijk D:
    Ik heb in mijn leven nog maar 1 echte crush gehad, en dat was het vreselijkste ooit!
    Dat was op toneel, en toen ik hem voor de eerste keer zag, was dat met een vriendin, maar zij vond hem niet leuk, en ik wel, en een maand later was ze met hem samen (ik was echt kwaad) maar op hun 6 maanden samenzijn, kwam hij uit de kast en maakte het uit :'D
    KARMA


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    (...)

    Pfsh. I don't have a crush. Ik wil nog wel eens verliefd zijn!
    Lol, mijn moeder zei dat ik Tinder moest proberen :'D

    Love is not fun :'D zeker niet voor mij omdat ik zo verlegen ben en mijn gevoelens wegstop enzo.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uptown schreef:
    (...)

    Die Martha is dochter van. Je-weet-wel-wie: voorschietertjes. Haar moeder regelt zo alles, like beste aflosgroepen voor Martha en ze is echt zo into competities. Ugh.
    Jep, nu is het grote wedstrijd en ik moet verplicht meedoen :') voor alvast punten te pakken, die hebben we nodig. ^^


    Voorschieters zijn vreselijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Esca schreef:
    (...)
    Love is not fun :'D zeker niet voor mij omdat ik zo verlegen ben en mijn gevoelens wegstop enzo.


    Same, al heb ik vaak van die uitbarstingen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Uptown schreef:
    (...)

    Die Martha is dochter van. Je-weet-wel-wie: voorschietertjes. Haar moeder regelt zo alles, like beste aflosgroepen voor Martha en ze is echt zo into competities. Ugh.
    Jep, nu is het grote wedstrijd en ik moet verplicht meedoen :') voor alvast punten te pakken, die hebben we nodig. ^^


    Tsss. Claim them. Voor de competitie mogen ze helemaal neit zo laat nog wijzigen Ja dat snap ik ^^
    Onze fucking competitie stand is zo naaiend. I'm mad. Pfft.


    take me back to the basics and the simple life

    Coachella schreef:
    (...)

    Voorschieters zijn vreselijk.


    Eén van de trainers (niet de mijne) is zo van 'Martha! Martha! Marthaaaa!' Like alles draait om haar. Ze had een blessure en ze kwam terug like iedereen steunde haar like shit. Ik heb blessure en ik kom terug, mensen hebben niet eens door dat ik weg was of zo. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Coachella schreef:
    (...)

    Same, al heb ik vaak van die uitbarstingen :')

    Ik benijd echt mensen die iedereen zo maar kunnen aanspreken zonder twijfelen. Hier ga ik waarschijnlijk nooit iemand krijgen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque