• Heeft somebody de beginpost?


    She was always looking for more..

    Coachella schreef:
    (...)

    Nawh, dat is gewoon vreselijk D:
    Ik heb in mijn leven nog maar 1 echte crush gehad, en dat was het vreselijkste ooit!
    Dat was op toneel, en toen ik hem voor de eerste keer zag, was dat met een vriendin, maar zij vond hem niet leuk, en ik wel, en een maand later was ze met hem samen (ik was echt kwaad) maar op hun 6 maanden samenzijn, kwam hij uit de kast en maakte het uit :'D
    KARMA


    Oh ... dat is inderdaad wel behoorlijk karma, ja. Maar ik kan ook wel goed begrijpen dat je kwaad was op die vriendin. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    Tsss. Claim them. Voor de competitie mogen ze helemaal neit zo laat nog wijzigen Ja dat snap ik ^^
    Onze fucking competitie stand is zo naaiend. I'm mad. Pfft.


    Idk, maar ze zeggen dat Martha beter is. :') maar ik vind dat zo kut, ik bedoel, Martha is echt goed op 800. WAAROM GAAT ZE DAT NIET DOEN? Daar is ze beter in en je mag toch maar twee dingen, neem dat alsjeblieft niet mijn 200 D:
    Ugh, ik geloof dat wij voorlaatste staan? :') Maar dat komt omdat wij de kleinste groep zijn, en we hebben zo mega weinig deelnemers. Like, in mijn leeftijdcategorie (Cadetten) kunnen we met geluk één aflossingsgroep maken. Gelukkig zijn onze Dames met meer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Esca schreef:
    (...)
    Ik benijd echt mensen die iedereen zo maar kunnen aanspreken zonder twijfelen. Hier ga ik waarschijnlijk nooit iemand krijgen.


    Oei. Benijd je mij dan? D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hiya. I'm so in love *-*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Uptown schreef:
    (...)

    Idk, maar ze zeggen dat Martha beter is. :') maar ik vind dat zo kut, ik bedoel, Martha is echt goed op 800. WAAROM GAAT ZE DAT NIET DOEN? Daar is ze beter in en je mag toch maar twee dingen, neem dat alsjeblieft niet mijn 200 D:
    Ugh, ik geloof dat wij voorlaatste staan? :') Maar dat komt omdat wij de kleinste groep zijn, en we hebben zo mega weinig deelnemers. Like, in mijn leeftijdcategorie (Cadetten) kunnen we met geluk één aflossingsgroep maken. Gelukkig zijn onze Dames met meer.


    AAwhh :c

    Na onze competitie stand is echt facking gemeen. Idk if I told you my happiness yesterday?


    take me back to the basics and the simple life

    Uptown schreef:
    (...)

    Oei. Benijd je mij dan? D:

    Het is niet negatief bedoeld ofzo, maar ik ben wel jaloers hoor :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    AAwhh :c

    Na onze competitie stand is echt facking gemeen. Idk if I told you my happiness yesterday?


    No (: Tell me c:

    @Xanthe: D: sorreh. xd. Ik kan gewoon niet stil of alleen zijn, ik moet gewoon vrienden zoeken en luid en lawaaierig doen. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Iedereen in mijn klas vindt me gevoelloos, snel op mijn tenen getrapt, te kritisch en ik lach naar 't schijnt nooit spontaan. Da's ook altijd fijn om te horen. :')

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 22:18 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hey gabbers


    I just caught the wave in your eyes

    Hee, wat is dit hier?


    don't believe me, I'm a liar

    Headey schreef:
    Iedereen in mijn klas vindt me gevoelloos, snel op mijn tenen getrapt, te kritisch en ik lach naar 't schijnt nooit spontaan. Da's ook altijd fijn om te horen. :')


    Wow, je klas is precies ook niet lief tegen je. Toch van wat ik allemaal al hoorde. ;-;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laetific schreef:
    Hee, wat is dit hier?


    En supergezellig spamtopic! Ik geloof niet dat we je al kennen? (: Welkom!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Psychopaths schreef:
    Hey gabbers


    YUUU<3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    No (: Tell me c:

    @Xanthe: D: sorreh. xd. Ik kan gewoon niet stil of alleen zijn, ik moet gewoon vrienden zoeken en luid en lawaaierig doen. x)


    Nou, eerst ff info, er doen 175 teams MJC mee, en 166 ingevoerd. Wij stonden 56e. Dus ik kijk gisteravond, want de beste twaalfd mogen naar de landelijke finale wij wouden weten hoeveel punten we moesten halen om daar te komen. Dus wij kijken, staan we ineens op de 31e plek, met nog steeds 166 ingevoerd. So we happy enzo, we moesten 6655 puntehn halen om twaalfde te worden. So yeah, dat was awesome.
    Dus vandaag, kijken we weer, staan we ineens weer 56e :c :c :c En nu moeten we 7359 punten halen voor de top twaalf. En degenen die eerste staan hadden 7660 punten, en de tweede 6966, oftwele, dat wordt m niet :c Of we moeten in twee wedstrijden heel veel punten halen.. Maarja :c Want we wouden sws voor de top 30 gaan, en we hadden het gister dus bijgesteld tot top 12. Maarja.. Nu niet :c


    take me back to the basics and the simple life

    Laetific schreef:
    Hee, wat is dit hier?


    Ben jij niet Nise/Melville?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys