• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Heeft denk ik geen nut. Ik drink al alleen water. Vind ik lekker. Echt af en toe frisdrank, maar dat kan geen naam hebben. :p

    Bij mij is het soort eten en het vet weinig bewegen het probleem. :/


    Misschien kun je jezelf aansporen om een half uurtje na het avondeten even te gaan lopen? Je hebt een hondje toch? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil zo graag schrijven maar de inspiratie is zo ver weg. ;_;


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik wil zo graag schrijven maar de inspiratie is zo ver weg. ;_;


    Ik herken dit heel erg :c
    Ik heb al zo'n lange tijd niet meer aan mijn verhaal geschreven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Ik wil zo graag schrijven maar de inspiratie is zo ver weg. ;_;

    Like.. all the time. :W


    Pretty is just a pretty word.

    @Yolanda

    Als het helpt, afvallen is ongeveer 70% je eetpatroon aanpassen. Sporten helpt natuurlijk wel en is ook gezond, maar het is vooral wat je naar binnen werkt. Je zou kunnen proberen wat minder grote porties en gezonder te eten (fruit ipv snacks)? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je het echt wil dan krijg je dat voor elkaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Velleity schreef:
    (...)
    Like.. all the time. :W


    Snap je.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Arianne schreef:
    @Yolanda

    Als het helpt, afvallen is ongeveer 70% je eetpatroon aanpassen. Sporten helpt natuurlijk wel en is ook gezond, maar het is vooral wat je naar binnen werkt. Je zou kunnen proberen wat minder grote porties en gezonder te eten (fruit ipv snacks)? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je het echt wil dan krijg je dat voor elkaar.


    Inderdaad, het ligt echt aan je eten. Als je écht wilt, moet je daar gewoon wat aan doen.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ik wil zo graag schrijven maar de inspiratie is zo ver weg. ;_;


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wiarda schreef:
    (...)

    Het is nog duizendmaal erger dan ik verwachte. *.* Echt, ik dacht dat ik het dieptepunt van de Nederlandse literatuur wel bij de wortel te pakken had toen ik Het Diner las, maar mijn hemel, wat zat ik er naast. Bah. Ik voel me er serieus naar van. :/


    Oh, zo erg? :c Bah, het is zo vervelend als je je voor school door zoiets heen moet worstelen.
    Oké, ik heb nu de Wikipedia samenvatting gelezen en nope, dat klinkt niet goed. Geen happy end. Ook wel typisch dat de hetero man in De Aanslag dat wel had, min of meer. Iek. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I just hope that it's worth it, you know.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik verveel me al het hele weekend en het is een naar idee dat dat morgen weer het geval is. :l


    Pretty is just a pretty word.

    Niet te geloven dat ik ooit in 't lot geloofde. There is no such thing, dumbhead.


    † Love? I want to sleep.

    Waarom kan ik niets?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ew examens ew


    i put the fun in funeral

    Oh rot op