• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word bijna twintig en het voelt alsof ik niets met mijn leven doe. Ik ben echt oprecht bang voor de toekomst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, ik ben op dit moment zo done met alles. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, ik ben op dit moment zo done met alles. :')


    Dat klinkt alsof de quiz af is voor twaalf uur 's nachts. Hoera! :'D

    Nee, even serieus, hele dikke knuffels. Da's naar. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Oh, ik ben op dit moment zo done met alles. :')


    Statistiek?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik voel me voor het eerst sinds een lange tijd gewoon gelukkig.


    -

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dat klinkt alsof de quiz af is voor twaalf uur 's nachts. Hoera! :'D

    Nee, even serieus, hele dikke knuffels. Da's naar. :c

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Statistiek?


    Bedankt. ^^
    En opeens, magisch, had ik 90 van de 100 punten toen ik de tweede keer bijna overal gokte. Statistiek heeft toch geen volkomen hekel aan me. Halleluja. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het begint nu echt binnen te komen wat er gebeurt is.. vannacht weer alleen in mijn eigen bed.

    Wennen. Echt weer wennen..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Square schreef:
    (...)

    Bedankt. ^^
    En opeens, magisch, had ik 90 van de 100 punten toen ik de tweede keer bijna overal gokte. Statistiek heeft toch geen volkomen hekel aan me. Halleluja. :')



    Yeah, way to go!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bostick schreef:
    (...)

    Misschien kun je jezelf aansporen om een half uurtje na het avondeten even te gaan lopen? Je hebt een hondje toch? ^^


    Ik loop iedere dag al een half uur tot een uur met Sheila. Niet na het avondeten though. Heb ik geprobeerd; Was geen succes. Werd er echt onwijs misselijk door. Het eten was geloof ik nog niet genoeg gezakt. :p


    Arianne schreef:
    @Yolanda

    Als het helpt, afvallen is ongeveer 70% je eetpatroon aanpassen. Sporten helpt natuurlijk wel en is ook gezond, maar het is vooral wat je naar binnen werkt. Je zou kunnen proberen wat minder grote porties en gezonder te eten (fruit ipv snacks)? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je het echt wil dan krijg je dat voor elkaar.


    Naja ontbijt kan inderdaad gezonder. Boterham met hagelslag is niet zo super. Maar waar moet ik zoiets dan door vervangen maar met wel het gevoel te behouden voldoende naar binnen te hebben gegeten?
    Middageten doe ik vaak niet en avondeten is eigenlijk altijd wel gezond. Want mijn moeder heeft reuma en een stofwisselingsziekte en mag daardoor eigenlijk bijna niets hebben. Dus datgene dát we eten is altijd wel gezond. Zelfs door een diëtiste verklaard. Oke, soms is er wel patat of pizza. Maar niet bepaald vaak eigenlijk.
    Voornamelijk na het eten wil er nog wel eens chips in huis zijn of er is trek in een ijsje. Dat moet wel veranderd worden idd.

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad, het ligt echt aan je eten. Als je écht wilt, moet je daar gewoon wat aan doen.


    Jup, that's true. Maar nu nog zien wát ik precies moet doen om het voor elkaar te krijgen. Een stappenplan en dat ik een goed overzicht krijg van wat ik fout doe en hoe ik dat moet veranderen.
    Op steun van mijn ouders kan ik niet rekenen though, die vallen te snel weer in het etenspatroon dat ze hebben. Niet expres, maar goed. En mee sporten kunnen ze fysiek niet aan. :p


    Thanks all. _O_

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 23:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Linda lieverd...
    Je kan nog zo vaak naar zijn WhatsApp staren als je wilt. Maar er komt bovenin toch niet te staan dat hij een bericht aan het typen is naar je.
    "Zucht, maar misschien helpt het staren."


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    I love this show en nu ben ik al bijna klaar met kijken. ;c


    Caution first, always.

    Eerst een beetje kritiek lopen leveren op een heftig seksuele interpretatie van Percy Weasley en hem daarna zelf portretteren als een overhormonaal type met een camera. Ja, dat is dus gewoon scheef. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Coachella schreef:
    Ik word bijna twintig en het voelt alsof ik niets met mijn leven doe. Ik ben echt oprecht bang voor de toekomst.


    Ik ben *~kuchzevenentwintigkuch~*

    Ik hang nu al drie hoofdstukken lang op dezelfde plek. Time to move forward:$


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Aww, it's so cute when you're jealous.


    † Love? I want to sleep.

    Square schreef:
    (...)

    Oh, zo erg? :c Bah, het is zo vervelend als je je voor school door zoiets heen moet worstelen.
    Oké, ik heb nu de Wikipedia samenvatting gelezen en nope, dat klinkt niet goed. Geen happy end. Ook wel typisch dat de hetero man in De Aanslag dat wel had, min of meer. Iek. :x


    Maar de Aanslag is echt 20x kutter dan Twee Vrouwen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.