• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frick, I love Bloodline. :l


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Eerst een beetje kritiek lopen leveren op een heftig seksuele interpretatie van Percy Weasley en hem daarna zelf portretteren als een overhormonaal type met een camera. Ja, dat is dus gewoon scheef. (cat)


    Klinkt niet scheef in mijn oren. (bloos)
    (Ik heb trouwens in de bus al zo'n vijfhonderd woorden geschreven aan Wormtail die wanhopig probeert te ontsnappen terwijl Percy over zijn gevoelens praat.)



    Portmanteau schreef:
    (...)

    Maar de Aanslag is echt 20x kutter dan Twee Vrouwen


    Ja? Ik zou het niet weten, want ik heb alleen De Aanslag ooit gelezen. Inderdaad niet mijn favoriete boek. (krul) Aan de andere kant heb ik wel dingen moeten lezen voor school die ik nog erger vond De helaasheid der dingen, dus tja.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Are you happy or just really comfortable?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I don't know how to feel about this.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Head, calm ya brains. Trying to write here...

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 0:32 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Square schreef:
    (...)

    Ja? Ik zou het niet weten, want ik heb alleen De Aanslag ooit gelezen. Inderdaad niet mijn favoriete boek. (krul) Aan de andere kant heb ik wel dingen moeten lezen voor school die ik nog erger vond De helaasheid der dingen, dus tja.


    oei inderdaad. Ik heb ook echt een paar rotboeken gelezen. Net als Jip ook het diner en twee boeken van Elsschot en Connie Palmen met De Vriendschap. Verder heb ik tactisch voor veel boeken over de oorlog gekozen, kon ik lekker themabinden en meesten waren daarvan echt goed (Marcel van Erwin Mortier en Andreas Burnier met het Jongensuur en ongetwijfeld de allerbeste Bernlef met De ontzichtbare jongen)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    What the actual--? Mensen sturen nu doodsbedreigingen? Goede 'fans' joh. Grow the fuck up.


    Caution first, always.

    Hopelijk gun je me ditmaal wel een goede nachtrust, en geen nachtmerries die ik al op z'n minst duizend keer heb gehad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Portmanteau schreef:
    (...)

    oei inderdaad. Ik heb ook echt een paar rotboeken gelezen. Net als Jip ook het diner en twee boeken van Elsschot en Connie Palmen met De Vriendschap. Verder heb ik tactisch voor veel boeken over de oorlog gekozen, kon ik lekker themabinden en meesten waren daarvan echt goed (Marcel van Erwin Mortier en Andreas Burnier met het Jongensuur en ongetwijfeld de allerbeste Bernlef met De ontzichtbare jongen)


    Volgens mij heeft echt iedereen Het Diner gelezen, om een of andere reden. Ik ook. Waarom doen we dat? Het kan er niet zijn omdat het een geweldig boek is. :')
    Haha, ik vind het wel knap dat je al die titels nog zo weet. Ik heb gewoon willekeurig boeken gekozen en ze gingen desondanks allemaal over de oorlog, leek het. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Volgens mij heeft echt iedereen Het Diner gelezen, om een of andere reden. Ik ook. Waarom doen we dat? Het kan er niet zijn omdat het een geweldig boek is. :')
    Haha, ik vind het wel knap dat je al die titels nog zo weet. Ik heb gewoon willekeurig boeken gekozen en ze gingen desondanks allemaal over de oorlog, leek het. D:


    De oorlog is blijkbaar een mega vaak gebruikt thema in de Nederlandse literatuur. Ik denk dat ik veel van de titels nog weet omdat ik het wel goede boeken vond (of omdat ik ze juist zo kut vond dat ik ze me kan herinneren). Het Diner is denk een hit geworden omdat je "hedendaagse literatuur" moet doen en iedereen kent dat boek gewoon.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I didn't need sleep anyway.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Okaaaaaaaay, ik zal wel helemaal niks meer schrijven. Of het in ieder geval niet delen.
    Goede manier om iemand die al weining vertrouwen in haar fanfiction schrijfsels heeft, kapot te maken, heel erg bedankt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, het antwoord daarop was dus "nee". Bedankt, ik wil er graag bij lopen met wallen onder mijn ogen van hier tot Tokyo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Portmanteau schreef:
    (...)

    De oorlog is blijkbaar een mega vaak gebruikt thema in de Nederlandse literatuur. Ik denk dat ik veel van de titels nog weet omdat ik het wel goede boeken vond (of omdat ik ze juist zo kut vond dat ik ze me kan herinneren). Het Diner is denk een hit geworden omdat je "hedendaagse literatuur" moet doen en iedereen kent dat boek gewoon.


    Ja, dat klinkt allemaal erg logisch. ^^ Ik snap ook wel dat de oorlog een van de meest belangrijke punten in de min of meer recente geschiedenis van Nederland is en heel veel impact heeft gehad, dus het ligt voor ieder persoon individueel voor de hand om daar iets over te schrijven, maar op een bepaald punt wil ik weleens over iets anders lezen dan een man wiens hele leven getekend is omdat zijn vader in de oorlog gevochten heeft. :c



    Yuuichirou schreef:
    Okaaaaaaaay, ik zal wel helemaal niks meer schrijven. Of het in ieder geval niet delen.
    Goede manier om iemand die al weining vertrouwen in haar fanfiction schrijfsels heeft, kapot te maken, heel erg bedankt.


    Wacht, wat? Dat klinkt niet goed. Wat is er gebeurd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wacht, wat? Dat klinkt niet goed. Wat is er gebeurd?


    Ik reageer misschien wat overdreven, maar ik ben dus nogal wat onzeker met het schrijven van fanfiction, en laatst heb ik er toch één online gezet. Het krijgt niet echt veel likes en alles (als in fics die later online zijn gezet en ik persoonlijk niet echt goed vind, krijgen meer likes en aandacht, en dat maakt me meer onzeker over wat ik zelf geschreven heb), dus ik was echt super blij toen ik een mailtje van AO3 kreeg dat iemand erop had gereageerd. Maar toen was het iemand die kwaad op me was en beweert dat ik haar titel heb gestolen. :'D Dus dat stelde me een beetje teleur en maakte dat ik net zo reageerde.
    Maar goed, ik weet wel dat ik voor mezelf moet schrijven et cetera, alleen ik persoonlijk blijf toch altijd wel zoeken naar een beetje aanmoediging, en het doet pijn als dat niet komt, en voor andere fics in hetzelfde fandom wel (vooral als je die zelf al niet erg goed vind...). En tja, als je dan een reactie denkt te krijgen en iemand is pissed op je, is dat niet leuk. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)