• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Ik reageer misschien wat overdreven, maar ik ben dus nogal wat onzeker met het schrijven van fanfiction, en laatst heb ik er toch één online gezet. Het krijgt niet echt veel likes en alles (als in fics die later online zijn gezet en ik persoonlijk niet echt goed vind, krijgen meer likes en aandacht, en dat maakt me meer onzeker over wat ik zelf geschreven heb), dus ik was echt super blij toen ik een mailtje van AO3 kreeg dat iemand erop had gereageerd. Maar toen was het iemand die kwaad op me was en beweert dat ik haar titel heb gestolen. :'D Dus dat stelde me een beetje teleur en maakte dat ik net zo reageerde.
    Maar goed, ik weet wel dat ik voor mezelf moet schrijven et cetera, alleen ik persoonlijk blijf toch altijd wel zoeken naar een beetje aanmoediging, en het doet pijn als dat niet komt, en voor andere fics in hetzelfde fandom wel (vooral als je die zelf al niet erg goed vind...). En tja, als je dan een reactie denkt te krijgen en iemand is pissed op je, is dat niet leuk. ><


    Oh, aw. Dat is inderdaad vervelend. :c
    En tja, er wordt wel altijd gezegd dat je voor jezelf moet schrijven en dat is in eerste instantie ook zo, maar aanmoediging is ook heel belangrijk. Je maakt iets en laat dat aan andere mensen zien, dus het is heel normaal om dan te hopen dat ze het leuk vinden en positief reageren - iedere schrijver die zegt dat dat hem helemaal niets kan schelen, liegt waarschijnlijk. Maar houd wel in je achterhoofd dat het best mogelijk is dat de mensen van die andere fics veel vrienden hebben, al heel veel hebben gepost en daarom bekend zijn, of gewoon heel veel aan promotie hebben gedaan en zo aan al die likes komen. Dat hoeft echt niet te betekenen dat mensen jouw verhaal niet goed vinden, al is het wel naar. Op AO3 wordt sowieso ook erg weinig gereageerd, in mijn ervaring, helaas.
    En die persoon die kwaad werd om de titel is gewoon een beetje raar. :p Dubbele titels vallen nauwelijks te voorkomen gezien de hoeveelheid fic op AO3.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een vreselijke nacht. En dan die stomme trein. Ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Undine schreef:
    Oké, het antwoord daarop was dus "nee". Bedankt, ik wil er graag bij lopen met wallen onder mijn ogen van hier tot Tokyo.

    Aw, schatje toch :c


    † Love? I want to sleep.

    Wat ben ik blij dat mijn wekker mijn nachtmerrie stopte zeg. Bah, bah, bah!
    Twee vliegtuigen die in jouw buurt neerstorten en dat het luchtalarm af gaat is wel angstwekkend zeg :c

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 10:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vond de Aanslag wel een goed boek :[. Ik heb eerder trauma's aan de Kleine Johannes.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik vond de Aanslag wel een goed boek :[. Ik heb eerder trauma's aan de Kleine Johannes.


    Haha, die heb ik nooit gelezen, maar aangezien dat boek voor 1900 is geschreven vind ik dat eigenlijk niet zo gek en kan ik me voorstellen dat het heel vreselijk is.

    @Inge

    Ja, daar heb je gelijk in (al valt dat met de boeken die ik heb gelezen wel mee, dat vader in oorlog trauma).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh jongens(meisjes) Lange dagen van Pia de Jong is ook afschuwelijk!

    Okay that's it, I need more friends.

    Why am I so needy all of the time?


    Caution first, always.

    Ik moet elke dag 1 ding afschrijven van mezelf. Het is vakantie, dus dat kan ik echt wel. Zo moeilijk is het niet.


    Your make-up is terrible

    Post con depression.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Urgh ik wil morgen een zonnetje en geen hagel.


    Pretty is just a pretty word.

    En dan word je gebeld met het nieuws dat je vakantie niet 500 euro en een beetje maar 1200 euro gaat kosten. Tot ziens Tenerife...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Straks lekker een ontbijtje maken voor mijn bunny als hij thuis is van zijn werk. :3
    Maak ik pannenkoeken of pizza pistoletjes?

    Ik verveel me.


    Pretty is just a pretty word.