• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeg nou maar dat ik een ondankbaar stuk stront ben, dat ik niets waard ben en dat ik nooit iets goed kan doem of iets kan bereiken. Dan kan ik in vrede weglopen of zo.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    De vakantie is geboekt en betaald. Lekker naar Spanje dit jaar! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh nee, dame. Niet eerst zeggen dat ik geen flikker uitvoer en me vervolgens complimenteren alsof ik een kind van vijf ben. Ik doe elke freakin dag het huishouden en de honden, dat jij er niet bent om dat te zien en je zelf maar conclusief gaat lopen trekken. Enjoy the silence, bitch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yaaaaaaay, zin in logeren! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ennn ziekenhuis. Bah. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alright. I'll go. But just for the ice cream.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil weg van die nare vrouw.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh, shit. Nu voel ik me zo gemeen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil gewoon paardrijden zonder te zweten,door te lekken of dat mijn benen moe worden ughh


    ♡

    Ik wil het boek ook al hebben D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb ik net serieus Rosemary's Babe in één keer gelezen.


    Caution first, always.

    Stomme verkoudheid. Alsof vandaag nog niet erger kon ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een uur lang voor niets op een Skype interview wachten... Dafuq is dit man


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    I have to let you go.. but I don't want to :c You only talk to me to hurt me. Ik dacht dat je beter was dan dat. Het slaat echt nergens op. Ik heb je zovaak verdedigd en vergeven en jij kunt dat bij mij niet? Het is niet dat ik ben vreemdgegaan, je verraden heb of iets anders, dus what the fack is het nou? Je zegt dat je niet wil wachten en ik geef als antwoord dat ik met je af wil spreken, doe je nog steeds zo bitchy. Wat is 't nou? Als je het niet zegt, kan het ook niet veranderd worden. But instead of that, luister je liever naar iemand anders die shit over mij te vertellen heeft en advies geeft. Je hebt me altijd gezegd dat je moest praten met de persoon zelf en het gewoon zeggen, maar nu sla je zelf dat advies in de wind. Wie weet nou beter dan de persoon zelf? Jij bent degene die vreemd ging, terwijl je beweerde dat je me 'nog leuk vond'. Je bent zeker beter geworden op sommige punten. Ja, vèèl beter :}
    En jij vind het raar dat ik zo reageerde op alles? Ik wil niet het gevoel geven dat alles jouw schuld is, ik was ook zeker een bitch, maar geef dan ook gewoon toe dat jij fout zat.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 15:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik doe ook weer eens iets hoor -.-
    In het vervolg doe ik het gewoon allemaal zelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.