• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik dacht dat Percy als Death Eater al een toppunt was. Nee hoor, dit keer is hij gevangen door Death Eaters en citeert hij volkomen zonder ironie Mel Gibson. Oude archieven zijn een goudmijn aan niet-bedoeld-als-crack fic. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gotta looooove this song. :3
    Hopelijk heb ik 'm ergens op bladmuziek staan. Anders wordt het online zoeken. c:





    ---

    En ik ben het nog steeds niet eens met die NCIS aflevering. :<

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 15:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin om in één keer alle slechte dranken en al het junkfood uit mijn leven te verbannen, maar er is no way dat ik dat in een keer vol ga houden. Hmm. Misschien dat ik iemand moet vinden die dat een maandje met me wilt proberen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I feel so terrible and only want to cry. Cramps are killing me.
    Op deze manier je menstruatie forceren is vreselijk. Hoe erg je een mensje in wording toch kan missen..


    En dan moet ík de afwas doen? Geef me alsjeblieft tot vanavond wat rust. Dan ga ik alles doen wat ik nog moet doen en alle berichten beantwoorden. Je ziet toch wel aan me dat ik me vreselijk voel?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 17:19 ]

    Even when i try, you just ignore me...
    You could think you're right, but that's no reason to stop thinking.
    I just thought you knew me better by now.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wiarda schreef:
    Ik heb zin om in één keer alle slechte dranken en al het junkfood uit mijn leven te verbannen, maar er is no way dat ik dat in een keer vol ga houden. Hmm. Misschien dat ik iemand moet vinden die dat een maandje met me wilt proberen. :Y)


    Oeh, dat is best een goed idee :3 Ik wil ook :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik wil zooooo graag schrijven, maar het lijkt wel alsof ik geen fatsoenlijke verhaallijn meer kan verzinnen sinds ik een verhaal heb afgerond.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom is mijn vriend af en toe zo'n aanhankelijke puppy? (no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aisslin schreef:
    (...)

    Oeh, dat is best een goed idee :3 Ik wil ook :3


    Ik ooook! We kunnen er een whatsapp groep voor maken? 8D Een kleintje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ooook! We kunnen er een whatsapp groep voor maken? 8D Een kleintje.


    Dat is eigenlijk best een goed plan! I'm looking forward to this (:


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Wiarda schreef:
    Ik heb zin om in één keer alle slechte dranken en al het junkfood uit mijn leven te verbannen, maar er is no way dat ik dat in een keer vol ga houden. Hmm. Misschien dat ik iemand moet vinden die dat een maandje met me wilt proberen. :Y)


    Toevallig ben ik sinds gister begonnen met voor een maand alleen maar thee en water drinken, dus als er een whatsapp groep komt: I'm in ^^.


    i put the fun in funeral

    Nasir schreef:
    Waarom is mijn vriend af en toe zo'n aanhankelijke puppy? (no_chears)


    Cute toch?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Cute toch?


    Tot op een zeker punt. Het wordt namelijk een beetje irritant als hij je elke minuut van de dag wilt spreken. Hij is heel lief, hoor, maar ik wil ook met andere mensen kunnen optrekken in mijn vrije tijd. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    (...)

    Tot op een zeker punt. Het wordt namelijk een beetje irritant als hij je elke minuut van de dag wilt spreken. Hij is heel lief, hoor, maar ik wil ook met andere mensen kunnen optrekken in mijn vrije tijd. (:


    Herkenbaar. Killed my relationship :I.


    i put the fun in funeral

    Feelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeelsfeels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.