Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Elros schreef:
(...)
Oooh dan ken ik er ook wel eentje!
Iemand uit mijn klas heeft ook zo'n soort pijl en daar heeft ze zelfs het woord "strong" van een liedje ervan boven staan
*Tries not to laugh*
Maar ze wilt het alleen maar omdat het 'Hipster' is en het er mooi uitziet, terwijl het verder amper betekenis heeft. I mean, ben jij er nog steeds blij mee op je 40ste als je man afvraagt of je wel goed bent? :'D
Jeez, die kat weet echt niet wat ze wil. Wil ze bij ons liggen, dus laat ik haar binnen. Nog geen minuut later wil ze weg uit de kamer. Is ze op de gang, loopt ze de kamer weer in. Loopt weer naar de gang en gaat bij de deur miauwen als die weer dicht is..
Ze wil dus naar buiten.
//
10 abo's in een maand verloren? Mijn verhaal moet wel heel slecht zijn. Of is elke week een hoofdstuk activeren te weinig?
Ooh God nee, iedereen is zo nieuwsgierig naar mijn nieuwe story en hebben volgens mij zulke hoge verwachtingen ervan dat ik hoofdstuk 1 voor de 4 de keer niet goed genoeg vind... op naar versie 5 dan maar.
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about