• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind je nu echt super irritant. Waarom kan je nu gewoon even niet doen wat iedereen doet? Of moet jij weeral een uitzondering zijn, ugh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elros schreef:
    (...)
    Oooh dan ken ik er ook wel eentje!
    Iemand uit mijn klas heeft ook zo'n soort pijl en daar heeft ze zelfs het woord "strong" van een liedje ervan boven staan (cat)


    *Tries not to laugh*

    Maar ze wilt het alleen maar omdat het 'Hipster' is en het er mooi uitziet, terwijl het verder amper betekenis heeft. I mean, ben jij er nog steeds blij mee op je 40ste als je man afvraagt of je wel goed bent? :'D


    wat was dit ookalweer

    Letterlijk meest saaie verjaardag ooit en ik ben nog steeds bang dat ik mijn tentamen niet ga halen. Oh well, life sucks and then you die


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zit op pagina 81 (and counting) met mijn HP fanfic, dat vind ik nog best een prestatie o.o


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    The sun is shining and so are you.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Goodbye Sony Vegas 10. Helloooo Sony Vegas 13.
    *. * Ik ben in de hemel beland. Nu nog after effects downloaden en dan ben ik klaar. ;-;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jouw personage moet ook altijd het meest bijzonder zijn hè?


    Sheathes schreef:
    Jouw personage moet ook altijd het meest bijzonder zijn hè?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo, fuck it. Anders gebruik ik die credits toch nergens voor. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    You're making me feel like a piece of shit.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 1:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeez, die kat weet echt niet wat ze wil. Wil ze bij ons liggen, dus laat ik haar binnen. Nog geen minuut later wil ze weg uit de kamer. Is ze op de gang, loopt ze de kamer weer in. Loopt weer naar de gang en gaat bij de deur miauwen als die weer dicht is..
    Ze wil dus naar buiten.

    //
    10 abo's in een maand verloren? Mijn verhaal moet wel heel slecht zijn. Of is elke week een hoofdstuk activeren te weinig?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 3:15 ]

    Ooh God nee, iedereen is zo nieuwsgierig naar mijn nieuwe story en hebben volgens mij zulke hoge verwachtingen ervan dat ik hoofdstuk 1 voor de 4 de keer niet goed genoeg vind... op naar versie 5 dan maar. :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Én de kat wil om 8 uur weer naar binnen. T is maar goed dat ik straks naar de gyn moet en sowieso niet kan uitslapen.

    Just smile and play along. Nobody likes the real me.


    Sheathes schreef:
    Jouw personage moet ook altijd het meest bijzonder zijn hè?


    Nu ben ik benieuwd.


    Your make-up is terrible