• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil zo snel mogelijk naar huis (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Negeer mij maar, ik heb toch niks nuttigs te zeggen.(cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik krijg steeds meer de neiging maar gewoon niet te gaan. Wie heeft het ooit in zijn hoofd gehaald dat een college van zeven tot negen een goed plan zou zijn? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo zenuwachtig voor deze presentatie en ik lees alleen maar Perciver fluff. Lekker bezig, zeg


    Rest in Peace, Son of Gondor

    We zitten blijkbaar in Salou en niet in Reus. Hell yeah, party time! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaaa, eindelijk de jeukpleisters er weer af! Helaas moeten we daarvoor wel helemaal naar Zaandam, maar goed, ik zou zelfs naar Parijs gaan als ik daar die pleisters eraf zou mogen halen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan wel janken.


    BoromirOfGondor schreef:
    Ik ben zo zenuwachtig voor deze presentatie en ik lees alleen maar Perciver fluff. Lekker bezig, zeg


    Perciveeer. :3 Maar hup, Marleen, ik weet dat je het kunt. Het komt wel goed! En na vandaag heb je die presentatie eindelijk gehad.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Jaaa, eindelijk de jeukpleisters er weer af! Helaas moeten we daarvoor wel helemaal naar Zaandam, maar goed, ik zou zelfs naar Parijs gaan als ik daar die pleisters eraf zou mogen halen.


    Ik vertrek morgen naar Parijs voor een tweedaagse ^^ je mag wel even meerijden. :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik had gehoopt je aan het eind van het jaar te ontmoeten.
    Vaarwel kleintje van me. Rust zacht.

    Opnieuw ben ik weer een onuitstaanbaar, verwend kreng. Deze depressie wordt alsmaar erger.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Verdomme, voedt je kinderen eens beter op! Ze zaten IN onze tuin, IN het konijnenhok ons konijn te shokeren... (cat)


    Stenenlikker

    Oke wacht ff je bent hoe oud,- 7???
    Hoe kan jij dat woord kennen, daar ben je nog niet eens oud genoeg voor (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Goed, Llorret in plaats van Tenerife, ook goed. Beach here we come! <3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    "Datum waarop je het verslag hebt geschreven." Ah, ja, tijd voor mijn jaarlijkse leugens. Natuurlijk ben ik hier vorige week al aan begonnen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.