• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, niets schokkends, geen zorgen. :'D Het ging over bèta-aanvragen. Ik moet er nog een stuk of zestien tot ik heel even Satans bèta ben.


    Oeh das wel gaaf.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    15 seconden van 2d plaatjes in 3d animatie. *_*
    Nog 3 minuten en 45 seconden te gaan! Jippie.... Ik en mijn hobbies....


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Verdomme, Tumblr. Ik wilde alleen maar vijf minuutjes iemand haar blog bekijken. Het is twee uur later. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Boekenfestijn: here I come!


    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 10:05 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Drie weken achter elkaar krampen in mijn onderbuik. Dat word een ritje naar de huisarts


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik kan nog gaan, maar het is niet verplicht en het ziet eruit alsof het zo weer gaat regenen en ik heb het huiswerk niet gemaakt en als ik ga, moet ik daarna drie uur wachten tot het volgende college. Niet erg aantrekkelijk. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And then you realize that everyone is just forgetting you.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik voel me in een bump-mood. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Namen uitkiezen is lastig als er zo veel verschillende en leuke zijn :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Natuurlijke selectie op zijn best. Wie gaat er ook onder een boom zitten?

    Aangenomen! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Taka schreef:
    Even when i try, you just ignore me...
    You could think you're right, but that's no reason to stop thinking.
    I just thought you knew me better by now.


    † Love? I want to sleep.

    Het doet zoveel pijn. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Valhalla schreef:
    Natuurlijke selectie op zijn best. Wie gaat er ook onder een boom zitten?


    Nee het was niet slim, maar god wat is het cru om dat 'natuurlijke selectie' te noemen. Die mensen waren ook iemands familie, iemands vrienden.


    i put the fun in funeral