• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb tussen de 2,8 en de 4,9 voor wiskunde A.(huil)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb tussen de 2,8 en de 4,9 voor wiskunde A.(huil)


    Ik vond hem ook super moeilijk ):
    Heb zeker ook zoiets pff...
    Komt goed! Ik weet zeker dat het meevalt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Prim schreef:
    Havo Wiskunde B was echt heel moeilijk

    Mee eens. Ik hoop dat ik ene voldoende heb. (Ik durf niet naar de antwoorden te kijken)


    Seasons will change, but I shall remain

    Page394 schreef:
    (...)

    Ik vond hem ook super moeilijk ):
    Heb zeker ook zoiets pff...
    Komt goed! Ik weet zeker dat het meevalt!


    Als de n norm lager is dan 0,5 ben ik sowieso gezakt, want dan sta ik geen 5 meer afgerond.=(


    You were born original, don't die as a copy.

    Iemand nog tips/tricks voor het havo eindexamen aardrijkskunde? Ik moet daar minstens een 5,4 scoren anders is het afgelopen.=x Dat is het misschien sowieso al thanks to wiskunde....maar goed.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb tussen de 2,8 en de 4,9 voor wiskunde A.(huil)

    Ik heb net van een vriendin gehoord dat ze ook vreest voor haar cijfer. En zij is goed in wiskunde A


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ik heb net van een vriendin gehoord dat ze ook vreest voor haar cijfer. En zij is goed in wiskunde A


    Maar als zij er goed in is normaal, dan is haar punt waarschijnlijk hoger dan de mijne en dat houd in dat zij geen risico loopt om een 4 te komen te staan en dus zakken.=( Maar goed, als iemand die er goed in is het moeilijk vond hoop ik dat de N norm omlaag gaat.D=

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 19:47 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenata schreef:
    (...)
    Mee eens. Ik hoop dat ik ene voldoende heb. (Ik durf niet naar de antwoorden te kijken)

    Ik heb wel gekeken en als ik streng reken zit ik rond de 45 punten wat wrs net een voldoende is. Er zijn klasgenoten van mij die er ruim 3,5 uur over hebben gedaan en ik ben ook ruim 3 uur bezig geweest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SPECS schreef:
    (...)

    Als de n norm lager is dan 0,5 ben ik sowieso gezakt, want dan sta ik geen 5 meer afgerond.=(


    )): Maar ik denk (hoop) dat hij wel 0.5 wordt minstens want echt veel mensen vonden hem lastig (behalve dan al mijn vrienden, wat erg irritant is xd )

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 22:07 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb wel gekeken en als ik streng reken zit ik rond de 45 punten wat wrs net een voldoende is. Er zijn klasgenoten van mij die er ruim 3,5 uur over hebben gedaan en ik ben ook ruim 3 uur bezig geweest

    Ik heb er 2 uur en net geen driekwartier overgedaan. De meeste mensen zaten er nog toen ik weg ging.


    Seasons will change, but I shall remain

    I don't get it. Hoe subjectief zijn die punten niet als de één met pak nu een 40/59 minder kan hebben dan een ander?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    I don't get it. Hoe subjectief zijn die punten niet als de één met pak nu een 40/59 minder kan hebben dan een ander?


    ...wat? x'D


    i put the fun in funeral

    Vandaag gaan we weer naar school voor Natuurkunde examen
    Hopelijk gaat het over stroom


    ♡

    Voor Wiskunde a Havo heb ik sws een voldoende. (: Ik vond het reuze meevallen en vond het leuk om het te maken. x]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Headey schreef:
    I don't get it. Hoe subjectief zijn die punten niet als de één met pak nu een 40/59 minder kan hebben dan een ander?

    Ik snap je vraag niet helemaal, maar bedoel je dat iemand met hetzelfde puntenaantal een ander cijfer zou hebben dan iemand anders met hetzelfde puntenaantal? Want dat is niet zo. Iedereen die waar dan ook in Nederland hetzelfde aantal punten heeft gehaald op hetzelfde examen, krijgt uiteindelijk ook hetzelfde cijfer, alleen omdat de normering pas na de examens bekend wordt gemaakt, weet niemand nog wat voor cijfer hij/zij heeft.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 10:09 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."