• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sheathes schreef:
    Watching the Ring. I'mma die. Yup. I'mma die.


    Is dat niet die film over zo'n meisje met zwart haar en een witte jurk? She scares the crap out of me for real x.x


    26 - 02 - '16

    Sheathes schreef:
    Watching the Ring. I'mma die. Yup. I'mma die.


    Is toch die met die videoband en de waterput?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Beiden: JA D:


    Sheathes schreef:
    ^ Beiden: JA D:


    Yikes :/


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik loop zelf al jaren te zoeken naar de oorzaak en zelf kan ik het ook niet vinden.


    Van wat ik van Yolanda weet, is de oorzaak bij haar wat makkelijker te achterhalen. ;3


    Your make-up is terrible

    Sheathes schreef:
    ^ Beiden: JA D:


    Brrr.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sheathes schreef:
    Watching the Ring. I'mma die. Yup. I'mma die.


    Waaaaatje.
    Het is nog niet eens eng .
    (joehoe)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fineman schreef:
    (...)

    Waaaaatje.
    Het is nog niet eens eng .
    (joehoe)


    Ik vond hem ook niet eng, haha. Probeer de Japanse eens, die is nog 20x zo niet-eng, eigenlijk wel grappig.


    Your make-up is terrible

    Wtf, waarom gaan de avonden ineens weer zo snel voorbij?


    Caution first, always.

    @Nikki
    Naja het is echt snel en veel verergerd sindsdat het hele gedoe met de rechtszaak en alle andere problemen zijn begonnen. En wat Kyle al zegt, de reden waarom ik nú last heb van erge tics kan zijn door de stress. Ik was bij jou. En dat was dan wel onwijs gezellig; het is anders dan thuis. En ik vind 1 nacht slapen al onwennig en kan me de laatste keer dat ik twéé nachten bij iemand bleef niet eens meer herinneren. Dat was me altijd te lang. En dan de lange reis en overstap spanningen etc.
    En direct de maandag erna ging ik weer naar Apeldoorn. En daar zit ik de hele dag ej speel ik de hele dag toneel om maar te doen alsof ik het perfecte meisje ben zodat niemand raar over me denken zal.
    Dus dat deze tics misschien een na-effect is van alles.
    Maar hoe ik die oorzaken moet oplossen zodat ik me beter voel en minder last heb van tics? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. :/


    @Kyle
    Oeh! Dat is wel prettig dat autorijden dan wel kan. Ik ben namelijk al tegengekomen op het internet dat je dan medicatie krijgt waarbij dat níét mag.
    Maar fijn dat het met dat middel wél mag. Zal ik meenemen in het doktersbezoek. (:
    Hoewel ik dat volgende week pas regelen zal dan, deze week is alvolgepland. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    @Nikki
    Naja het is echt snel en veel verergerd sindsdat het hele gedoe met de rechtszaak en alle andere problemen zijn begonnen. En wat Kyle al zegt, de reden waarom ik nú last heb van erge tics kan zijn door de stress. Ik was bij jou. En dat was dan wel onwijs gezellig; het is anders dan thuis. En ik vind 1 nacht slapen al onwennig en kan me de laatste keer dat ik twéé nachten bij iemand bleef niet eens meer herinneren. Dat was me altijd te lang. En dan de lange reis en overstap spanningen etc.
    En direct de maandag erna ging ik weer naar Apeldoorn. En daar zit ik de hele dag ej speel ik de hele dag toneel om maar te doen alsof ik het perfecte meisje ben zodat niemand raar over me denken zal.
    Dus dat deze tics misschien een na-effect is van alles.
    Maar hoe ik die oorzaken moet oplossen zodat ik me beter voel en minder last heb van tics? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. :/


    @Kyle
    Oeh! Dat is wel prettig dat autorijden dan wel kan. Ik ben namelijk al tegengekomen op het internet dat je dan medicatie krijgt waarbij dat níét mag.
    Maar fijn dat het met dat middel wél mag. Zal ik meenemen in het doktersbezoek. (:
    Hoewel ik dat volgende week pas regelen zal dan, deze week is alvolgepland. :p


    Ja, dat snap ik ook wel. ;3 Ik vond het al heel erg leuk dat je gewoon zo lang wilde blijven en het gewoon deed! Het is toch een hele vooruitgang en overwinning, vind ik dan.
    Ik denk niet dat je het perse moet oplossen, maar dat je ermee om moet leren gaan. Je weet waar het door komt, dus kan iemand je altijd helpen ermee om te gaan zodat de tics minder worden.


    Your make-up is terrible

    I feel like dying


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verlengd weekend, here I come. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou lekker dan. Zit ik lekker muziek te luisteren en even mee te zingen om me beter te voelen, komt pap beneden, zet de tv aan en wil dat ik mijn muziek uit doe. Dag beter gevoel :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik ook wel. ;3 Ik vond het al heel erg leuk dat je gewoon zo lang wilde blijven en het gewoon deed! Het is toch een hele vooruitgang en overwinning, vind ik dan.
    Ik denk niet dat je het perse moet oplossen, maar dat je ermee om moet leren gaan. Je weet waar het door komt, dus kan iemand je altijd helpen ermee om te gaan zodat de tics minder worden.



    Je zegt dat ik niet naar een oplossing moet zoeken, maar geef je in je zinnen erna niet al een soort van oplossing? :')

    Maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik dat dan aan moet pakken. Já, ik weet de oorzaak wel. Maar nee, op de een of andere manier heb ik niet het inzicht van hoe er het beste mee omgegaan kan worden.
    Sowieso morgen ook maar even met mijn ouders over hebben, misschien weten zij iets. Haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •