• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    GandalfTheSexy schreef:
    (...)


    Je zegt dat ik niet naar een oplossing moet zoeken, maar geef je in je zinnen erna niet al een soort van oplossing? :')

    Maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik dat dan aan moet pakken. Já, ik weet de oorzaak wel. Maar nee, op de een of andere manier heb ik niet het inzicht van hoe er het beste mee omgegaan kan worden.
    Sowieso morgen ook maar even met mijn ouders over hebben, misschien weten zij iets. Haha


    Ik bedoel geen oplossing voor de oorzaak. 8D Dat is namelijk nogal lastig, het is gemakkelijker om er gewoon mee om te leren gaan. Daarvoor heb je vaak wel iemand nodig die er iets vanaf weet en er objectief naar kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoel geen oplossing voor de oorzaak. 8D Dat is namelijk nogal lastig, het is gemakkelijker om er gewoon mee om te leren gaan. Daarvoor heb je vaak wel iemand nodig die er iets vanaf weet en er objectief naar kan kijken.


    Aah zo, hahaha. Maar zoals iedereen zal ook ik altijd wel momenten van stress in mijn leven hebben en daar valt niet echt een oplossing voor te vinden idd. :p

    Met zo'n iemand bedoel je dan een huisarts? Die heeft als het goed is geleerd en weet misschien wel wat.
    Of bedoel je echt een deskundige op het gebied van tics? Dunno of mijn portemonnee dat wel leuk vind. x) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Aah zo, hahaha. Maar zoals iedereen zal ook ik altijd wel momenten van stress in mijn leven hebben en daar valt niet echt een oplossing voor te vinden idd. :p

    Met zo'n iemand bedoel je dan een huisarts? Die heeft als het goed is geleerd en weet misschien wel wat.
    Of bedoel je echt een deskundige op het gebied van tics? Dunno of mijn portemonnee dat wel leuk vind. x) ghehe


    Huisartsen kunnen het al weten. ;3 Ik heb geen idee hoe duur deskundigen zijn, dus we laten het over aan de huisarts. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Huisartsen kunnen het al weten. ;3 Ik heb geen idee hoe duur deskundigen zijn, dus we laten het over aan de huisarts. 8D


    Huisarts it is! Hahaha x)
    Maar volgende week dus pas, wanneer ik tijd heb. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okay damn. Nu zit ik dus echt in de problemen.


    -

    Celaena schreef:
    (...)

    Waaaaatje.
    Het is nog niet eens eng .
    (joehoe)

    Hehe, je was me voor :'D Het valt echt heel erg mee.


    † Love? I want to sleep.

    Ik verveel me en het is al aardig laat, maar ik heb alsnog geen zin om naar bed te gaan. Dan maar vervelen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat... vind ik toch wel een beetje raar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Make the pain stop D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht dat het beter begon te gaan, maar niet dus....


    Stenenlikker

    But I'm not good with directions
    And I hide behind my mouth
    I'm a pro at imperfections
    And I'm best friends with my doubt
    And now that my mind's out
    And now I hear it clear and loud
    I'm thinking, 'Wow
    I probably should've stayed inside my house.'


    Caution first, always.

    Just thinking about it makes me panic and cry.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je bent echt niet te vertrouwen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fleur, ga alsjeblieft niet dood. Je bent dan wel 16, maar ik wil je echt niet missen.

    Oh wauw, het is al bijna twee jaar geleden dat ik dat heb geschreven. Wth. :'D
    Inderdaad dat tweede boek dan maar eens herlezen, denk ik, anders wordt dit erg lastig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan