• Ik heb toestemming:
    Beste Yeoubi,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Velleity
    Wedstrijdmoderator




    Hallo allemaal. Sinds een tijd speel ik Sims 4 en het leek me wel leuk om een wedstrijd te maken met mensen die het ook spelen. Er zullen variërende opdrachten zijn; Sims poppetjes maken, gebouwen maken en screenshots van bepaalde momenten. Voordat je echter gaat vermelden dat je mee wil doen, heb ik een aantal regels die best belangrijk zijn voor een leuke wedstrijd.

    Deze regels zijn:
    - De algemene huisregels van Quizlet (heb respect voor elkaar, geen ruzie maken etc.)
    - Geen plagiaat (Dus geen bestaande poppetjes uit de galerij halen. Ook niet als ze eerder al door jouzelf gemaakt zijn. Je maakt nieuwe poppetjes voor deze wedstrijd. Dit geldt ook voor gebouwen en andere dingen.)
    - Lever je opdracht op tijd in. (Via pb! Dit moet naar mij én de jury!)
    - Als het niet lukt om een opdracht op tijd in de leveren, dan vraag je uitstel. Doe dit op tijd en niet één uur voor de deadline.
    - Denk goed na voordat je - je inschrijft, want je doet de gehele wedstrijd mee!
    - Als je Custom Content wil gebruiken, overleg je dit met mij.
    - Naamsveranderingen melden!
    - Heb je uitbreidingspakketten? Vermeld dit bij je inschrijving.

    Nog even wat andere informatie:
    - Ik zoek minimaal 10, maximaal 20 deelnemers. (vol = vol!)
    - Er zullen zeven rondes zijn met variërende opdrachten; uitgebreide en minder uitgebreide.
    - De eerste plaats krijgt 10 credits en een spotlight naar keuze (en natuurlijk de eer van het winnen). De tweede plaats krijgt vijf credits en een spotlight. De derde plaats krijgt drie credits en een spotlight.
    - Alles komt in een story te staan: story
    - We werken met een systeem waarbij je een cijfer krijgt die een gemiddelde is van meerdere onderdelen:
    Wij beoordelen op creativiteit, originaliteit, of het bij de opdracht past en of het geheel goed samenhangt.

    - Als een opdracht niet lukt kan je eenmalig een joker inzetten.


    Have fun!




    Voorzitter:
    - Aatrox

    Juryleden:
    - SamWinchester
    - Shore

    Deelnemers:
    - Bostick / Chester-dude: Basisspel en CC
    - WonderLies: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - martinski: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Dylazing: Basisspel, Aan het Werk || Opdracht 1 ingeleverd
    - Hunt: Basisspel (collectors edition) en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Meruem: Basisspel || 2 dagen uitstel
    - Phxntasia: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Cissy: Basisspel, Feestdagenpakket en CC
    - playmaker: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Blackthorn: Basisspel en Feestdagenpakket
    - SiriuslyBlack: Basisspel, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC

    Opdracht 1:
    Grotendeels vrije opdracht; maak een gezin. Dit gezin kan uit van alles en nog wat bestaan, dus leef je uit!
    Schrijf een stukje tekst bij iedere Sim van het gezin, hoeft niet lang te zijn, die vertelt hoe de Sim in elkaar zit qua karakter en wat zijn/haar relatie is ten opzichte van anderen van het gezin.
    Deadline: 31 mei (met uitstel: 3 juni)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:25 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn naam in de sims 4 is trouwens Chester-dude =)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Superleuk! Ik heb geen tijd om hieraan mee te doen, maar ik wil het zeker volgen ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik wil wel proberen meedoen. Ik heb de uitbreiding Aan het werk.


    16 - 09 - '17

    Je bent verplicht om Sims 4 te hebben zeker ? Want ik heb die namelijk niet maar enkel de Sims 3 + uitbreidingspakketen?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Dit is zooooo vet, alleen heb ik geen sims... *huil*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aserah schreef:
    Je bent verplicht om Sims 4 te hebben zeker ? Want ik heb die namelijk niet maar enkel de Sims 3 + uitbreidingspakketen?


    Ja


    26 - 02 - '16

    Hmmm nu ga ik zo zwaar beginnen huilen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    martinski schreef:
    Ik wil graag mee doen, maar ik had een vraag. Ga je wachten tot 20 deelnemers of ga je de eerste opdracht eerder bekent maken?

    Ik heb alles, behalve de digital deluxe upgrade.Ik heb nu gaan cc, want ik heb spel opnieuw geïnstalleerd, maar ik ben er wel weer naar aan het zoeken dus zet het er maar bij.


    Als ik meer dan tien deelnemers heb, zet ik de eerst opdracht online ^^
    No worries, het is geen hele zware/moeilijke opdracht.


    26 - 02 - '16

    Ik doe mee!
    Ik heb de collectors edition en go to work. Ik wil nog de gamepacks kopen maar ik heb binnenkort toetsweek dus dat moet even wachten. :') Feestdagen pakket heb ik ook.
    Ik heb cc en aardig wat mods. -onder andere go to school en een zwangerschapmod- ook heb ik een mod waardoor ik een andere omgeving heb. Als ik die er uit moet halen moet je het even melden want dan zet ik hem even apart voor de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:44 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    Ik doe mee!
    Ik heb de collectors edition en go to work. Ik wil nog de gamepacks kopen maar ik heb binnenkort toetsweek dus dat moet even wachten. :')
    Ik heb cc en aardig wat mods. -onder andere go to school en een zwangerschapmod- ook heb ik een mod waardoor ik een andere omgeving heb. Als ik die er uit moet halen moet je het even melden want dan zet ik hem even apart voor de wedstrijd.


    Het ligt er een beetje aan per opdracht. Als het in overleg gebeurt, zal ik er geen probleem van maken ^^
    Het gaat mij erom dat er ook mods zijn voor gebouwen en dat er dan complete gebouwen uit mods gehaald kunnen worden voor een opdracht waarin je iets moet bouwen. Dat is niet de bedoeling ^^

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:44 ]


    26 - 02 - '16

    Bouwen is echt mijn zwakste punt :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Bouwen is echt mijn zwakste punt :W


    Toch komt er hoogstwaarschijnlijk wel een bouwopdracht, maar no worries. In deze wedstrijd gaat het om een groot deel om originaliteit. Je kan de lat zo hoog leggen als je zelf wil en het gaat er ook om dat je gewoon lol hebt ;3


    26 - 02 - '16

    Ik wil heel graag meedoen, maar ik heb examens tot en met de 27e... Wanneer zal de eerste deadline ongeveer zijn?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Toch komt er hoogstwaarschijnlijk wel een bouwopdracht, maar no worries. In deze wedstrijd gaat het om een groot deel om originaliteit. Je kan de lat zo hoog leggen als je zelf wil en het gaat er ook om dat je gewoon lol hebt ;3


    Sowieso wist ik wel dat die opdracht er in voor zou komen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Killua schreef:
    Ik wil heel graag meedoen, maar ik heb examens tot en met de 27e... Wanneer zal de eerste deadline ongeveer zijn?


    Als ik dat nu zo zie de 31ste, want ik zet waarschijnlijk de eerste opdracht zo online. Maar je kan sowieso ook nog drie dagen uitstel krijgen en desnoods nog een klein beetje extra ^^


    26 - 02 - '16