• Ik heb toestemming:
    Beste Yeoubi,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Velleity
    Wedstrijdmoderator




    Hallo allemaal. Sinds een tijd speel ik Sims 4 en het leek me wel leuk om een wedstrijd te maken met mensen die het ook spelen. Er zullen variërende opdrachten zijn; Sims poppetjes maken, gebouwen maken en screenshots van bepaalde momenten. Voordat je echter gaat vermelden dat je mee wil doen, heb ik een aantal regels die best belangrijk zijn voor een leuke wedstrijd.

    Deze regels zijn:
    - De algemene huisregels van Quizlet (heb respect voor elkaar, geen ruzie maken etc.)
    - Geen plagiaat (Dus geen bestaande poppetjes uit de galerij halen. Ook niet als ze eerder al door jouzelf gemaakt zijn. Je maakt nieuwe poppetjes voor deze wedstrijd. Dit geldt ook voor gebouwen en andere dingen.)
    - Lever je opdracht op tijd in. (Via pb! Dit moet naar mij én de jury!)
    - Als het niet lukt om een opdracht op tijd in de leveren, dan vraag je uitstel. Doe dit op tijd en niet één uur voor de deadline.
    - Denk goed na voordat je - je inschrijft, want je doet de gehele wedstrijd mee!
    - Als je Custom Content wil gebruiken, overleg je dit met mij.
    - Naamsveranderingen melden!
    - Heb je uitbreidingspakketten? Vermeld dit bij je inschrijving.

    Nog even wat andere informatie:
    - Ik zoek minimaal 10, maximaal 20 deelnemers. (vol = vol!)
    - Er zullen zeven rondes zijn met variërende opdrachten; uitgebreide en minder uitgebreide.
    - De eerste plaats krijgt 10 credits en een spotlight naar keuze (en natuurlijk de eer van het winnen). De tweede plaats krijgt vijf credits en een spotlight. De derde plaats krijgt drie credits en een spotlight.
    - Alles komt in een story te staan: story
    - We werken met een systeem waarbij je een cijfer krijgt die een gemiddelde is van meerdere onderdelen:
    Wij beoordelen op creativiteit, originaliteit, of het bij de opdracht past en of het geheel goed samenhangt.

    - Als een opdracht niet lukt kan je eenmalig een joker inzetten.


    Have fun!




    Voorzitter:
    - Aatrox

    Juryleden:
    - SamWinchester
    - Shore

    Deelnemers:
    - Bostick / Chester-dude: Basisspel en CC
    - WonderLies: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - martinski: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Dylazing: Basisspel, Aan het Werk || Opdracht 1 ingeleverd
    - Hunt: Basisspel (collectors edition) en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Meruem: Basisspel || 2 dagen uitstel
    - Phxntasia: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Cissy: Basisspel, Feestdagenpakket en CC
    - playmaker: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Blackthorn: Basisspel en Feestdagenpakket
    - SiriuslyBlack: Basisspel, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC

    Opdracht 1:
    Grotendeels vrije opdracht; maak een gezin. Dit gezin kan uit van alles en nog wat bestaan, dus leef je uit!
    Schrijf een stukje tekst bij iedere Sim van het gezin, hoeft niet lang te zijn, die vertelt hoe de Sim in elkaar zit qua karakter en wat zijn/haar relatie is ten opzichte van anderen van het gezin.
    Deadline: 31 mei (met uitstel: 3 juni)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:25 ]


    26 - 02 - '16

    Erieka, komen de inzendingen ook in de story te staan c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    't begint lekker. M'n sims loopt vast na 't updaten. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mag je poses gebruiken bij het maken van screenshots?
    Trouwens je kan aan het werk ook achter mijn naam neerzetten. Die heb ik namenlijk ook haha. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Erieka, heb je nog een tweede jurylid nodig?
    Ik heb namelijk geen Sims 4, maar met de Sims 3 ben ik wel goed bekend.
    Overigens lijkt het me best leuk om een keer een jurylid te zijn bij een wedstrijd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bostick schreef:
    Erieka, komen de inzendingen ook in de story te staan c:


    Zou wel leuk zijn om te zien wat iedereen heeft gemaakt. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    NEEEE! Chips, ik kom er net achter dat ik SimS 3 heb en geen SimS 4, mag ik toch blijven mee doen en anders ook jury worden..... (huil)


    .......

    Cissy schreef:
    Ahh, kan ik nog meedoen?


    Ja, welke uitbreidingen heb je?

    rocksanne schreef:
    Ik doe mee, als dat nog mag/kan ;)

    Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, en CC. (En natuurlijk die gratis kerst-content enzo, maar die was gratis, dus waarom niet?)


    Dat kan! (:

    Bostick schreef:
    Erieka, komen de inzendingen ook in de story te staan c:


    Ja (:

    Hyakuya schreef:
    Mag je poses gebruiken bij het maken van screenshots?
    Trouwens je kan aan het werk ook achter mijn naam neerzetten. Die heb ik namenlijk ook haha. :')


    Ja, dat mag ;3

    Shore schreef:
    Erieka, heb je nog een tweede jurylid nodig?
    Ik heb namelijk geen Sims 4, maar met de Sims 3 ben ik wel goed bekend.
    Overigens lijkt het me best leuk om een keer een jurylid te zijn bij een wedstrijd.


    Hmm.. Ik heb bij de wedstrijd mod (in dit geval Annemarije) aangegeven dat ik maar met één jurylid zou werken. Ik kan het met haar overleggen.

    ---

    Nu ga ik alles bijwerken mensen.


    26 - 02 - '16

    En hoe gaat het met de beoordeling, komt er een ranglijst krijgt iedereen cijfer, of hoe!?


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    NEEEE! Chips, ik kom er net achter dat ik SimS 3 heb en geen SimS 4, mag ik toch blijven mee doen en anders ook jury worden..... (huil)



    Dit is wel een Sims 4 wedstrijd en ik heb iemand anders ook al moeten weigeren, omdat die geen Sims 4 had. Het zou niet eerlijk zijn om jou wel mee te laten doen met een spel waar deze wedstrijd niet om draait en iemand anders niet.. Drie juryleden wordt wel veel, want ik ben zelf ook nog jurylid ;x


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Hmm.. Ik heb bij de wedstrijd mod (in dit geval Annemarije) aangegeven dat ik maar met één jurylid zou werken. Ik kan het met haar overleggen.

    Doe dat vooral. (;
    Als je het toch bij één jurylid houdt, vind ik het niet heel erg, hoor. Dan volg ik de wedstrijd alsnog, maar dan zal ik geen commentaar geven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    (huil)

    Maar het..... Aaahwww, ik snap het. Jammer..... Het leek me zo leuk. Mag ik dan niet voor spek en bonen mee doen ofzo. Ik doe de opdracht stuur die in krijg een cijfer en kan niet winnen....


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (huil)

    Maar het..... Aaahwww, ik snap het. Jammer..... Het leek me zo leuk. Mag ik dan niet voor spek en bonen mee doen ofzo. Ik doe de opdracht stuur die in krijg een cijfer en kan niet winnen....


    Voor spek en bonen mag wel. Dan stuur ik je beoordeling wel apart naar je via pb (:


    26 - 02 - '16

    Shore schreef:
    (...)
    Doe dat vooral. (;
    Als je het toch bij één jurylid houdt, vind ik het niet heel erg, hoor. Dan volg ik de wedstrijd alsnog, maar dan zal ik geen commentaar geven.


    Ik heb een pb gestuurd en zodra ik meer weet zal ik het zeggen (:


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Voor spek en bonen mag wel. Dan stuur ik je beoordeling wel apart naar je via pb (:


    Okey...... Ik denk het.. Ik heb er nu al een stuk minder zin in snap je. Maar dat is niet jou schuld.


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Okey...... Ik denk het.. Ik heb er nu al een stuk minder zin in snap je. Maar dat is niet jou schuld.


    De keus is aan jou, je bent niets verplicht. Als je gewoon de opdrachten voor jezelf wil doen, zonder beoordeling of wat dan ook, mag dat ook.


    26 - 02 - '16