• Ik heb toestemming:
    Beste Yeoubi,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes,
    Velleity
    Wedstrijdmoderator




    Hallo allemaal. Sinds een tijd speel ik Sims 4 en het leek me wel leuk om een wedstrijd te maken met mensen die het ook spelen. Er zullen variërende opdrachten zijn; Sims poppetjes maken, gebouwen maken en screenshots van bepaalde momenten. Voordat je echter gaat vermelden dat je mee wil doen, heb ik een aantal regels die best belangrijk zijn voor een leuke wedstrijd.

    Deze regels zijn:
    - De algemene huisregels van Quizlet (heb respect voor elkaar, geen ruzie maken etc.)
    - Geen plagiaat (Dus geen bestaande poppetjes uit de galerij halen. Ook niet als ze eerder al door jouzelf gemaakt zijn. Je maakt nieuwe poppetjes voor deze wedstrijd. Dit geldt ook voor gebouwen en andere dingen.)
    - Lever je opdracht op tijd in. (Via pb! Dit moet naar mij én de jury!)
    - Als het niet lukt om een opdracht op tijd in de leveren, dan vraag je uitstel. Doe dit op tijd en niet één uur voor de deadline.
    - Denk goed na voordat je - je inschrijft, want je doet de gehele wedstrijd mee!
    - Als je Custom Content wil gebruiken, overleg je dit met mij.
    - Naamsveranderingen melden!
    - Heb je uitbreidingspakketten? Vermeld dit bij je inschrijving.

    Nog even wat andere informatie:
    - Ik zoek minimaal 10, maximaal 20 deelnemers. (vol = vol!)
    - Er zullen zeven rondes zijn met variërende opdrachten; uitgebreide en minder uitgebreide.
    - De eerste plaats krijgt 10 credits en een spotlight naar keuze (en natuurlijk de eer van het winnen). De tweede plaats krijgt vijf credits en een spotlight. De derde plaats krijgt drie credits en een spotlight.
    - Alles komt in een story te staan: story
    - We werken met een systeem waarbij je een cijfer krijgt die een gemiddelde is van meerdere onderdelen:
    Wij beoordelen op creativiteit, originaliteit, of het bij de opdracht past en of het geheel goed samenhangt.

    - Als een opdracht niet lukt kan je eenmalig een joker inzetten.


    Have fun!




    Voorzitter:
    - Aatrox

    Juryleden:
    - SamWinchester
    - Shore

    Deelnemers:
    - Bostick / Chester-dude: Basisspel en CC
    - WonderLies: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - martinski: Basisspel, In de Natuur, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Dylazing: Basisspel, Aan het Werk || Opdracht 1 ingeleverd
    - Hunt: Basisspel (collectors edition) en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Meruem: Basisspel || 2 dagen uitstel
    - Phxntasia: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Cissy: Basisspel, Feestdagenpakket en CC
    - playmaker: Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, Feestdagenpakket en CC || Opdracht 1 ingeleverd
    - Blackthorn: Basisspel en Feestdagenpakket
    - SiriuslyBlack: Basisspel, Aan het Werk, Feestdagenpakket en CC

    Opdracht 1:
    Grotendeels vrije opdracht; maak een gezin. Dit gezin kan uit van alles en nog wat bestaan, dus leef je uit!
    Schrijf een stukje tekst bij iedere Sim van het gezin, hoeft niet lang te zijn, die vertelt hoe de Sim in elkaar zit qua karakter en wat zijn/haar relatie is ten opzichte van anderen van het gezin.
    Deadline: 31 mei (met uitstel: 3 juni)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:25 ]


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Yay, haha ;3
    Ik heb ook de Sims drie gehad (wel illegaal) en de Sims 1&2 (legaal). Stuk voor stuk leuke spellen.

    Hehe, wij hebben alleen Sims 1 legaal gehad. De rest allemaal illegaal (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    (...)
    Hehe, wij hebben alleen Sims 1 legaal gehad. De rest allemaal illegaal (;


    Het is ook best wel een duur spel, al met al D:


    Even ter informatie: ik zet vragen over opdrachten, samen met de bijbehorende antwoorden, onder de betreffende opdracht in de story (:


    26 - 02 - '16

    Even twee vraagjes voordat ik ga beginnen.

    1. Er staat; je mag screenshots doen. Maar ik weet niet hoe ik screenshots maak met m'n macbook. (ik voel me nu dom.) Maar mag je het ook gewoon uploaden in de galerij?

    2. Uit hoeveel personen moet het gezin bestaan? Want 1 persoon kan ook al een gezin zijn, maar je kan ook zeggen minimaal ouders met een kind?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    Even twee vraagjes voordat ik ga beginnen.

    1. Er staat; je mag screenshots doen. Maar ik weet niet hoe ik screenshots maak met m'n macbook. (ik voel me nu dom.) Maar mag je het ook gewoon uploaden in de galerij?

    2. Uit hoeveel personen moet het gezin bestaan? Want 1 persoon kan ook al een gezin zijn, maar je kan ook zeggen minimaal ouders met een kind?


    1. In de Sims moet je gewoon op de letter 'C' drukken ;3
    2. Dat mag je zelf weten ^^


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    1. In de Sims moet je gewoon op de letter 'C' drukken ;3
    2. Dat mag je zelf weten ^^


    Oké, dankje. Dan ga ik lekker m'n saaie middag opvullen met het uitzoeken van cc op internet en het maken van een familie. ;D


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    Oké, dankje. Dan ga ik lekker m'n saaie middag opvullen met het uitzoeken van cc op internet en het maken van een familie. ;D


    Succes! ^^


    26 - 02 - '16

    ik wil gerust meedoen maar ik heb een groot probleem! :(

    ik en mijn zus hebben de sims 4 gekocht en hem geïnstalleerd op mijn zus haar Origin account.
    alles ging goed voor 2 weken tot mijn zus haar pc crashte.

    ik speelde via haar account en plots moesten wij die productiecode opnieuw intikken.
    ik bleef dat proberen maar telkens kreeg ik de melding dat die code al was gebruikt :o

    ik heb al verschillende keren een mail gestuurd naar Origin en EA maar ik krijg geen antwoord en via de Help-desk kom ik ook niet verder :(

    wat moet ik nu doen? :(

    antwoord via mijn Prive-berichten als het kan :)

    voor de mensen met tips alvast heel erg bedankt :) xxxx


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    kittyXconverse schreef:
    ik wil gerust meedoen maar ik heb een groot probleem! :(

    ik en mijn zus hebben de sims 4 gekocht en hem geïnstalleerd op mijn zus haar Origin account.
    alles ging goed voor 2 weken tot mijn zus haar pc crashte.

    ik speelde via haar account en plots moesten wij die productiecode opnieuw intikken.
    ik bleef dat proberen maar telkens kreeg ik de melding dat die code al was gebruikt :o

    ik heb al verschillende keren een mail gestuurd naar Origin en EA maar ik krijg geen antwoord en via de Help-desk kom ik ook niet verder :(

    wat moet ik nu doen? :(

    antwoord via mijn Prive-berichten als het kan :)

    voor de mensen met tips alvast heel erg bedankt :) xxxx


    Eh, dit is een wedstrijd-topic, maar bon. Dat probleem heb ik eens eerder meegemaakt. Een nieuwe code kopen is dan de beste optie.


    26 - 02 - '16

    Mag je sims nu maken en opslaan in de galerij en ze later aanpassen? Dus als ik nu bijvoorbeeld begin en ik moet weg dat ik niet opnieuw hoef te beginnen.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    Mag je sims nu maken en opslaan in de galerij en ze later aanpassen? Dus als ik nu bijvoorbeeld begin en ik moet weg dat ik niet opnieuw hoef te beginnen.


    Dat mag (:


    26 - 02 - '16

    Moeten de screenshots in het topic, of moeten ze naar jou toe gestuurd worden (en de andere jury).


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Moeten de screenshots in het topic, of moeten ze naar jou toe gestuurd worden (en de andere jury).


    De opdrachten en dus de screenshots, moeten naar het jurylid en mij gestuurd worden per pb.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het mijne ingestuurd. Hebben jullie hem beiden binnen gekregen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahh, kan ik nog meedoen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik doe mee, als dat nog mag/kan ;)

    Basisspel, Digital Deluxe Upgrade, en CC. (En natuurlijk die gratis kerst-content enzo, maar die was gratis, dus waarom niet?)


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."