• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Clarick schreef:
    @Maximoff, misschien Storm & Jace goede vrienden? Omdat Jace niet judge-y is.
    + wat voor persoonlijkheid heeft Ide?

    @Yaritza, I'm up for anything. Heb je een voorkeur voor Storm of Meg?


    Lijkt me leuk ^^
    En oh ja, ik vergeet steeds dat ik Ide's innerlijk nog moet invullen.

    - Enthousiast
    - Loyaal
    - Impulsief
    - Naïef
    - Heel erg meisjesachtig
    - Eerlijk
    - Vriendelijk (héél erg vriendelijk)

    Zoiets ongeveer.


    kindness is never a burden.

    Maximoff schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk ^^
    En oh ja, ik vergeet steeds dat ik Ide's innerlijk nog moet invullen.

    - Enthousiast
    - Loyaal
    - Impulsief
    - Naïef
    - Heel erg meisjesachtig
    - Eerlijk
    - Vriendelijk (héél erg vriendelijk)

    Zoiets ongeveer.


    Ide & Meg vrienden? Meg heeft iemand vriendelijk en impulsief nodig.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Ide & Meg vrienden? Meg heeft iemand vriendelijk en impulsief nodig.


    Is goed ^^


    kindness is never a burden.

    Maximoff: Nereida zou niet echt omgaan met Ide maar zou hoogstwaarschijnlijk wel vriendelijk tegen haar doen. Jace zit echter wel in Ravenclaw en ik denk dat die twee wel goede vrienden kunnen zijn?

    Psychopaths: Ja, frenemies is een goed idee. Dat past ook wel bij Nereida’s innerlijk.

    Clarick: Nereida zou Meg wel mogen en ze kunnen eventueel ook vrienden zijn? Misschien dat Storm en Nereida vooral in hun eerste paar jaren op Hogwarts goed bevriend waren met elkaar (Nereida heeft namelijk wat Slytherin-trekjes) maar dat zij nu, door het strenge beleid van Snape, niet echt met elkaar om kunnen gaan?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Clarick schreef:
    (...)

    Is goed maar ik denk dat Jamie ook vaak op Storms zenuwen werkt omdat ze zo roekeloos is.


    Hahaha, ik denk dat Jamie hem wel mag. Misschien kan ze ook helpen als het aankomt op DA en hij, je weet wel, dat hij goed wilt doen maar niet wordt vertrouwt en zij voor hem bemiddelt ofzo, idk :").

    @Lene Jamie en Ide maybe friends ofzo?


    I just caught the wave in your eyes

    Yaritza schreef:
    Maximoff: Nereida zou niet echt omgaan met Ide maar zou hoogstwaarschijnlijk wel vriendelijk tegen haar doen. Jace zit echter wel in Ravenclaw en ik denk dat die twee wel goede vrienden kunnen zijn?

    Psychopaths: Ja, frenemies is een goed idee. Dat past ook wel bij Nereida’s innerlijk.

    Clarick: Nereida zou Meg wel mogen en ze kunnen eventueel ook vrienden zijn? Misschien dat Storm en Nereida vooral in hun eerste paar jaren op Hogwarts goed bevriend waren met elkaar (Nereida heeft namelijk wat Slytherin-trekjes) maar dat zij nu, door het strenge beleid van Snape, niet echt met elkaar om kunnen gaan?


    Okay top ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Hahaha, ik denk dat Jamie hem wel mag. Misschien kan ze ook helpen als het aankomt op DA en hij, je weet wel, dat hij goed wilt doen maar niet wordt vertrouwt en zij voor hem bemiddelt ofzo, idk :").

    @Lene Jamie en Ide maybe friends ofzo?


    Is goed, ik zet het er zo bij.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Yaritza schreef:
    Maximoff: Nereida zou niet echt omgaan met Ide maar zou hoogstwaarschijnlijk wel vriendelijk tegen haar doen. Jace zit echter wel in Ravenclaw en ik denk dat die twee wel goede vrienden kunnen zijn?

    Psychopaths: Ja, frenemies is een goed idee. Dat past ook wel bij Nereida’s innerlijk.

    Clarick: Nereida zou Meg wel mogen en ze kunnen eventueel ook vrienden zijn? Misschien dat Storm en Nereida vooral in hun eerste paar jaren op Hogwarts goed bevriend waren met elkaar (Nereida heeft namelijk wat Slytherin-trekjes) maar dat zij nu, door het strenge beleid van Snape, niet echt met elkaar om kunnen gaan?


    Storm & Nereida vind ik een heel goed idee maar misschien dat Meg & Nereida meer een wederzijds respect hebben waarin ze wel vriendelijk zijn - Meg maakt niet makkelijk vrienden dus zeker niet met zo'n competitief persoon.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Storm & Nereida vind ik een heel goed idee maar misschien dat Meg & Nereida meer een wederzijds respect hebben waarin ze wel vriendelijk zijn - Meg maakt niet makkelijk vrienden dus zeker niet met zo'n competitief persoon.


    Top, ik zal het erbij zetten. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    @Yaritza: klink goed. Dat zet ik dat straks nog bij Jace zijn relaties.

    @Yu, is goed ^^


    kindness is never a burden.

    Voor iedereen heb ik Jeremiah en Piper in de aanbieding voor enige relaties.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik FC Sophie Turnertje.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Yeah ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Cafune went Gigil


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    MT.
    Celeste is nog niet helemaal af, maar haar innerlijk is al wel klaar. Wilt er iemand enige vorm van relatie met haar?


    She was always looking for more..