• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik hoop trouwens het topic ergens rond de maandag te openen, als iedereen natuurlijk zo'n beetje zijn rol af heeft ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yaritza schreef:
    Als iemand nog een relatie wilt met Nereida, zeg het maar! Ik heet trouwens Amber. c:


    Ik geloof dat Lauren en Nereida wel overeen zouden kunnen komen. Ze hebben namelijk nogal wat karaktereigenschappen gemeen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn naam is Lene trouwens ^^
    Ik heb al een aantal karaktereigenschappen bij Nox (pagina 2) geplaatst. Als iemand al interesse heeft in een relatie met hem laat het me maar weten. Ik sta open voor alles !

    Leidinggevend
    Ambitieus
    Vastberaden
    Intelligent

    Krachtig
    Moedig
    Zelfstandig
    Zelfzeker
    Trots

    Strijdlustig
    Ingewikkeld

    Sardonisch
    Sluw
    Manipulatief
    Achterdochtig
    Jaloers
    Materialistisch


    kindness is never a burden.

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik geloof dat Lauren en Nereida wel overeen zouden kunnen komen. Ze hebben namelijk nogal wat karaktereigenschappen gemeen. (:


    You’re right, goede vrienden?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Psychopaths went Copterus, the last part of the word "Phoenicopterus" which means "Flamingo". The other part is taken by Phoeni.


    I just caught the wave in your eyes

    Grohl schreef:
    Wil iemand een relatie met Lauren (pagina 6)? Ik zoek nog een beste vriendin en een vriendje, maar het is niet dat andere rollen niet welkom zijn.


    Ik stel Misha voor...


    all because i liked a girl

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik heb Jamie voor haar (pagina 2) ze is 7th year, Gryffindor, die hard good side en roekeloos en sociaal basically.


    Ik lees altijd over dingen heen.
    Ik denk echt dat Celeste haar totaal niet mag. Haha. Miss een soort vijanden? Dat kan vast wel grappig worden.


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    (...)

    Ik lees altijd over dingen heen.
    Ik denk echt dat Celeste haar totaal niet mag. Haha. Miss een soort vijanden? Dat kan vast wel grappig worden.


    Enemies zijn altijd leuk haha dus is goed.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Enemies zijn altijd leuk haha dus is goed.


    Alright. :] Dan zet ik dat er zo bij als ik haar afmaak. Ik denk dat ik haar zelf aan Voldemorts kant laat staan, maar volgens mij zijn dat er maar weinig hier en wordt ze een beetje lonley. Haha.


    She was always looking for more..

    NevadaMustang schreef:
    (...)

    Ik stel Misha voor...


    Ik heb erop geantwoord in het rollentopic, trouwens. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Samota schreef:
    (...)

    Alright. :] Dan zet ik dat er zo bij als ik haar afmaak. Ik denk dat ik haar zelf aan Voldemorts kant laat staan, maar volgens mij zijn dat er maar weinig hier en wordt ze een beetje lonley. Haha.


    Nou haha ik twijfel nog een beetje of ik hier een jongen maak, of een rol in een andere rpg, als ik de jongen toch hier maak, die wordt Voldemort aanhanger :'). Maar is goed, ik update Jamie ook zo snel mogelijk nog.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Nou haha ik twijfel nog een beetje of ik hier een jongen maak, of een rol in een andere rpg, als ik de jongen toch hier maak, die wordt Voldemort aanhanger :'). Maar is goed, ik update Jamie ook zo snel mogelijk nog.


    Dat zou wel awesome zijn. Ik twijfelde eerst of ik nog iemand zou nemen, but ik hoop toch dat ik er een jongen uit Gryffindor bij mag.


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    (...)

    Dat zou wel awesome zijn. Ik twijfelde eerst of ik nog iemand zou nemen, but ik hoop toch dat ik er een jongen uit Gryffindor bij mag.


    Hmm ik denk dat ik het dan toch maar doe.


    I just caught the wave in your eyes

    Samota schreef:
    (...)

    Alright. :] Dan zet ik dat er zo bij als ik haar afmaak. Ik denk dat ik haar zelf aan Voldemorts kant laat staan, maar volgens mij zijn dat er maar weinig hier en wordt ze een beetje lonley. Haha.


    De Winchesters en Colton zijn Voldemort aanhangers :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    De Winchesters en Colton zijn Voldemort aanhangers :3


    Colton is best wel knap c:


    I just caught the wave in your eyes