• Username
    Elros
    Clarick
    Maximoff
    901FreeAtLast
    Involved
    Gigil
    Yaritza
    Sociopaths
    Alastor
    Fortis
    Psychopaths
    Equine
    Naam
    -
    -
    -
    Noa
    -
    -
    -
    Marie
    -
    Simone
    Yu
    -
    Personage(s)
    Juha
    Meg/Storm
    Nox/Jace
    Piper/Jeremiah
    -
    -/Dean Thomas
    Nereida
    Adalae/Colton

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ada is eindelijk klaar, morgen ga ik aan Colton beginnen c:
          Iemand een relatie met Ada? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    Ada is eindelijk klaar, morgen ga ik aan Colton beginnen c:
          Iemand een relatie met Ada? ^^


    Ik ga even kijken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sociopaths schreef:
    Ada is eindelijk klaar, morgen ga ik aan Colton beginnen c:
          Iemand een relatie met Ada? ^^


    Ik denk dat Abel (nog niet af, maar het innerlijk wel) en Ada wel wat zouden geven. Hun karakters hebben genoeg gelijkenissen en verschillen om overeen te komen, dus dat zit wel goed, maar langs de andere kant lijkt het me ook interessant dat twee vrienden een totaal andere kant steunen - want Ape is geen Voldemort-aanhanger.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sociopaths schreef:
    Ada is eindelijk klaar, morgen ga ik aan Colton beginnen c:
          Iemand een relatie met Ada? ^^


    Ik heb James nog (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Wilt iemand enige relatie met Celeste en/of Ezra? Voor beiden zou ik graag een paar vrienden hebben - anders zijn ze zo lonley - en voor Ezra misschien iemand die hij totaal niet mag of juist een vriendinnetje?


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    Wilt iemand enige relatie met Celeste en/of Ezra? Voor beiden zou ik graag een paar vrienden hebben - anders zijn ze zo lonley - en voor Ezra misschien iemand die hij totaal niet mag of juist een vriendinnetje?


    Ik geloof dat Abel hem absoluut niet zou mogen, maar dat hij en Lauren misschien wel hele goede vrienden tot vriendje/vriendinnetje zouden kunnen zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik denk dat Abel (nog niet af, maar het innerlijk wel) en Ada wel wat zouden geven. Hun karakters hebben genoeg gelijkenissen en verschillen om overeen te komen, dus dat zit wel goed, maar langs de andere kant lijkt het me ook interessant dat twee vrienden een totaal andere kant steunen - want Ape is geen Voldemort-aanhanger.


          Ape hehe Ik denk dat de laatste wel goed zou zitten ^^
    @Donnie, wat voor 'n relatie zit je aan te denken?

    @Laura, ik heb Adalae alvast voor je ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

          Ape hehe Ik denk dat de laatste wel goed zou zitten ^^
    @Donnie, wat voor 'n relatie zit je aan te denken?

    @Laura, ik heb Adalae alvast voor je ^^


    Joa, ik vond het een leuke bijnaam. ^^ Zet ik er dan "vrienden" bij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maakt mij niet zoveel uit :') Voor mij is alles goed.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik geloof dat Abel hem absoluut niet zou mogen, maar dat hij en Lauren misschien wel hele goede vrienden tot vriendje/vriendinnetje zouden kunnen zijn?


    Ik denk ook dat Ezra en Lauren het wel erg goed kunnen vinden. Mij lijkt vriendje/vriendinnetje wel leuk. Volgens mij passen ze wel goed bij elkaar.

    Sociopaths schreef:
    (...)

          Ape hehe Ik denk dat de laatste wel goed zou zitten ^^
    @Donnie, wat voor 'n relatie zit je aan te denken?

    @Laura, ik heb Adalae alvast voor je ^^


    Misschien dat Adalae en Celeste vrienden kunnen zijn?


    She was always looking for more..

    Samota schreef:
    Wilt iemand enige relatie met Celeste en/of Ezra? Voor beiden zou ik graag een paar vrienden hebben - anders zijn ze zo lonley - en voor Ezra misschien iemand die hij totaal niet mag of juist een vriendinnetje?


    Celeste en Alroy en Jamie en Ezra? Allebei vrienden ofzo c;


    I just caught the wave in your eyes

    Samota schreef:
    Wilt iemand enige relatie met Celeste en/of Ezra? Voor beiden zou ik graag een paar vrienden hebben - anders zijn ze zo lonley - en voor Ezra misschien iemand die hij totaal niet mag of juist een vriendinnetje?


    Ik heb Nereida voor je (pagina zes, geloof ik). c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Copterus schreef:
    (...)

    Celeste en Alroy en Jamie en Ezra? Allebei vrienden ofzo c;


    Allebei vrienden is goed. Dan zet ik dat bij hun relatie's.


    Yaritza schreef:
    (...)

    Ik heb Nereida voor je (pagina zes, geloof ik). c:


    Misschien dat Nereida en Celeste goede vrienden waren voor de oorlog, maar dat die hun uit elkaar gedreven heeft? Ik denk namelijk dat Celeste Nereida wel erg aardig kan vinden.


    She was always looking for more..

    @Samota: Is super! Dan zet ik dat erbij!
    En nog iemand voor Abel, trouwens. Het is misschien ook interessant te weten dat Abel Voldemort niet steunt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Samota schreef:
    (...)

    Misschien dat Nereida en Celeste goede vrienden waren voor de oorlog, maar dat die hun uit elkaar gedreven heeft? Ik denk namelijk dat Celeste Nereida wel erg aardig kan vinden.


    Oh ja, ze passen qua innerlijk wel een beetje bij elkaar. (: En Celeste + Hayden, Ezra + Nereida en Ezra + Hayden? Hayden is nog niet helemaal af maar hij zit in Hufflepuff — enkel omdat loyaliteit zijn overheersende eigenschap is. Hij is ook een Deatheater, so. . .

    @Grohl — Nereida/Hayden?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 22:42 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "