• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I don't fucking care about you anymore.


    Oké deze gemeente moet echt betere wegen aan gaan leggen... ik kan niet eens normaal skeeleren (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    D; ? Waarom komt mijn quiz niet bij "Nieuwe quizzen" te staan op de hoofdpagina? De aanmaakdatum was slechts een uur geleden. :S Bij "Nieuwste quizzen" in het uitrolmenu staat hij wel bovenaan. Vreemd. :c
    (Als iemand er een verklaring voor heeft..)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 21:02 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    D; ? Waarom komt mijn quiz niet bij "Nieuwe quizzen" te staan op de hoofdpagina? De aanmaakdatum was slechts een uur geleden. :S Bij "Nieuwste quizzen" in het uitrolmenu staat hij wel bovenaan. Vreemd. :c
    (Als iemand er een verklaring voor heeft..)


    Volgens mij ververst die pagina zich niet al te vaak, maar daar zou ik het mis kunnen hebben.

    // Ik heb helemaal geen zin om de keuken op te ruimen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Why don't you talk to me anymore?

    Also, I'm /aggressively/ done with people.


    kindness is never a burden.

    Oké, dat kwam even hard aan.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)

    Volgens mij ververst die pagina zich niet al te vaak, maar daar zou ik het mis kunnen hebben.

    // Ik heb helemaal geen zin om de keuken op te ruimen. :')

    Ah, het zal vast daaraan hebben gelegen, inderdaad. Thanks.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop hem zo graag te zien vrijdag of zaterdag.. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik wil echt verder met mijn leven. No more gap year. Please.


    Caution first, always.

    Rust zacht.


    I need a bear hug from Captain America. Right now.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Autsch, dat doet echt best wel pijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Can you, you know, maybe not do that?


    kindness is never a burden.

    Ik wéét dat ik moet stoppen met het veranderen van usernames, maar ik kan er echt niks aan doen dat deze voor het oprapen lag. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet dat het dom is om blij te worden door een spel, maar ik speelde net een match en twee mensen voegden me toe omdat ze me aardig vonden. Dat maakt me zo blij <33


    26 - 02 - '16