• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Why can't you guys understand?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aaaargh fml fml. Ik snap niet waarom dit zoveel pijn doet terwijl ik wekenlang geen ene fuck hierom gaf en het zelfs irritant vond. En toch voel ik me zo ontzettend teleurgesteld en boos nu. Shit man, ik moet echt afstand leren houden van dingen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dezelfde rotmuziek die superluid wordt afgespeeld. -.- Aub, wat respect voor je buren graag! Er zijn mensen aan het leren voor een toets misschien!


    Ik wil een tuin vol egels

    Alsof ik je niet doorheb. Ik weet wel dat je door bent gegaan met je leven en je mij voor oud vuil langs de weg laat liggen. Ach ja, ik speel je wraakspelletje nog wel even mee.


    † Love? I want to sleep.

    Waaraan heb ik dit nu weer verdiend? Wat een kutdag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    God, ik kan echt niet wachten tot mijn beste vriend op zichzelf woont! Dat wordt echt vaak crashen daar :3


    † Love? I want to sleep.

    Co (jongen uit mijn klas): "Ken je dat als je met iemand goed optrekt en je die persoon zijn naam niet eens weet?"
    Ik: "Jup, gelukkig is jouw naam makkelijk."
    Co: "Ja, haha. Wat is het jouwe eigenlijk?"

    *Laughing* Geweldig moment in die trein vanmiddag ;'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 22:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet alleen vriendschap gevoelens krijgen, maar nu ook echte liefdes gevoelens krijgen voor iemand die best wel een slechte kant heeft, maar ook zo vrezelijk leuk en lief kan zijn!
    Ik heb zelfs over hem gedroomt vannacht 😱.
    Waar gaat dit heen....


    Don't trust anyone . . .

    Wat's deze? Waarom hebben we volgende week donderdag drie kwartier les, om daarna een tweeënhalf uur durend tussenuur te hebben om de dag af te sluiten met anderhalf uur les?
    Dit vind ik niet leuk, ROC. Doe er iets aan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omaigodd, Blade & Soul is eindelijk vertaald maar het Engels en komt in deze winter uit :3 Can't waitt ^^

    I feel so alone,
    I'm cold,
    I'm so tired but I can't sleep.
    And nobody sees that


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Quiet is violent.


    Caution first, always.

    Dat moment wanneer je ziet dat je een kudo hebt gekregen. ^_^


    Ik wil een tuin vol egels

    I need a hug.


    Caution first, always.

    Houd alsjeblieft eens op met snurken, ik wil ook eens kunnen slapen, wat deze hele week nog nier.gelukt is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered