• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Kom op, Inge. Sta op.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Seems like bullshit is a language too.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tijd om wat spellen van mijn laptop te verwijderen. De meeste speel ik toch niet meer.

    You don't care what's going on, you're just asking because you're waiting 'til I say 'nothing' and you can to get pissed at me, because I told her what was up and not you.


    kindness is never a burden.

    Waarom ben ik zo godsvergeven dom!!!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Op naar Assen... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk dat je alweer slaapt. Wat een fijne relatie hebben we toch als we niet bij elkaar zijn. Als je nou eens om 10 á 11 uur op bed gaat in plaats van na twaalven, dan ben je misschien ook niet zo moe als je er om 5 uur uit moet. Kunnen we misschien eens skypen/whatsappen overdag.

    "Loving someone who doesn't love you back is like hugging a cactus. The tighter you hold on, the more it hurts."


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nu ik ontdekt heb dat het maar 24 pagina's zijn, heb ik nog minder motivatie om te beginnen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou al lang gek van je zijn geworden. Bemoeial. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben de enige die mijn pols kan kneuzen door het proberen van een deur te openen.:')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    Ik ben de enige die mijn pols kan kneuzen door het proberen van een deur te openen.:')


    En ik kneusde hem toen ik de douche uit deed laatst xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je hoeft niet tig keer te zeggen dat je vrouw een dom wijf is, als ze de net de kamer uit is, omdat jij haar niet snapt en nooit naar haar luistert. Eén keer is genoeg.

    'Wauw' is het enige woord wat dit kan beschrijven :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"