• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zoveel series x_x maar welke eerst kijken :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wow, al die lieve reacties, kudo's en scores op mijn quiz. <3 Word ik blij van! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Lol, net als ik zeg "er is al een tijdje geen aardbeving meer geweest" komt er die dag een aardbeving. Helaas weer niet gevoeld.

    Too sad to live


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat een fucked up aflevering.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh. Soms zijn jullie echt zo dom en bekrompen. Ik schaam me gewoon zo hard.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben zo ontzettend fucked up—klote—tering—godverdomme zenuwachtig voor m'n tentamen.


    Anders ga je eens uit bed of zo. Ik kan je ook voor de 4e keer roepen, maar je zien verslapen is ook altijd erg leuk. Vooral omdat je je bijna elke dag verslaapt. Heel gemeen, maar misschien leer je op tijd uit bed te gaan als je een keer flink te laat bent. (':

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 7:49 ]

    Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klagen over dat mensen die voor de trein springen egoïstisch zijn. Misschien moet je eerst even bedenken hoe erg die mensen zichzelf gevoeld moeten hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klagen over dat mensen die voor de trein springen egoïstisch zijn. Misschien moet je eerst even bedenken hoe erg die mensen zichzelf gevoeld moeten hebben.


    Die mensen hadden ook hulp kunnen proberen te zoeken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Die mensen hadden ook hulp kunnen proberen te zoeken.

    Idd, waarom zou je willen dat je dood zoveel overlast bezorgd?

    Die mensen kunnen ook wel even nadenken over de gevolgen van hun acties.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 9:12 ]

    Blackthorn schreef:
    Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klagen over dat mensen die voor de trein springen egoïstisch zijn. Misschien moet je eerst even bedenken hoe erg die mensen zichzelf gevoeld moeten hebben.


    Ik ben er tot op zekere hoogte mee eens. Het is moeilijk, maar die mensen zijn zo ontzettend ver heen dat ze niet meer nadenken over hun acties. Zelf ben ik ook al bijna zo ver heen geweest dat ik er een einde aan wilde maken en dan denk je echt niet meer goed na bij wat je doet. Het enige wat je wil op zo'n moment is rust, tenminste dat had ik, en dan maakt het niet uit op wat voor manier. Dat klinkt misschien egoïstisch, maar ik vind het pas egoïstisch als mensen zoiets egoïstisch noemen. Wel vind ik het heel erg voor de machinist, de conducteurs en alle nabestaanden. Voor hen is het een trauma dat moeilijk of nooit helemaal verwerkt zal worden.


    26 - 02 - '16

    Sheathes schreef:
    Ik ben zo ontzettend fucked up—klote—tering—godverdomme zenuwachtig voor m'n tentamen.


    Succes! You can do it! :3

    OTOFT: Waarom heb ik over hem gedroomd? Weird dit. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Na zo'n ongelooflijk druk rooster ben ik echt blij dat ik vandaag mocht uitslapen, verdien ik wel...


    Stenenlikker

    Het was geen slim idee om gisteravond zo laat naar bed te gaan, ik ben echt heel moe en kan ieder moment in slaap vallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.