• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Én de treinen rijden weer niet. Awesome storingen altijd. Gelukkig is het een lang weekend en maakt het deze keer niet uit.

    Ehm, waarom moet ik nu al stufi aanvragen? Dat kan later toch wel? Het lesjaar begint pas over 4 maanden.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 13:48 ]

    Lillymon schreef:
    (...)
    ik gaf alleen een persoonlijk voorbeeld. En mijn vriend woont aan de andere kant van het land, dus dan heeft het weinig zin als we naar elkaar toe gaan voor een dagje. Gezien het vaak 6 uur duurt voordat de treinen weer rijden.
    Ik heb genoeg andere voorbeelden genoemd, niet?
    Ik zeg ook niet dat het het eind van de wereld is. Maar er zijn zat mensen die met een belangrijke reden met de trein gaan, zoals ik in de voorbeelden opsomde.

    Gelukkig ken je me goed genoeg om te weten dat ik zo iets "beweer". Je hebt er geen idee van.

    Zo vervelend dat mensen niet tegen een andere mening dan hen eigen kunnen...

    Jij hebt er geen idee van hoe hun zich voelde.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Jij hebt er geen idee van hoe hun zich voelde.

    Ook al iemand die me zo goed kent. Nee, dat denk ik ook niet. Ook al heb ik zelf ook op het punt van zelfmoord gestaan (zoals je op de vorige pagina kan lezen). Ik heb echt geen idee wat die mensen voelen en wat er in ze omgaat.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 13:49 ]

    Lillymon schreef:
    (...)
    Nee, dat denk ik ook niet. Ook al heb ik zelf ook op het punt van zelfmoord gestaan (zoals je op de vorige pagina kan lezen). Ik heb echt geen idee wat die mensen voelen en wat er in ze omgaat.

    Dan is het echt dom en egoïstisch om te zeggen dat ze niet voor de trein mogen springen, als je niet eens weet hoe ze zich voelen.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Dan is het echt dom en egoïstisch om te zeggen dat ze niet voor de trein mogen springen, als je niet eens weet hoe ze zich voelen.

    Mijn vorige reactie is alles behalve serieus.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 13:58 ]

    Lillymon schreef:
    (...)
    Mijn vorige reactie is alles behalve serieus.

    Houd de volgende keer je leuke opmerkingen dan voor je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lillymon schreef:
    (...)
    Ja, precies.


    Lol.


    26 - 02 - '16

    Lillymon schreef:
    (...)
    Mijn vorige reactie is alles behalve serieus.

    Dat bewijst des te meer mijn bedenkingen over jou.


    † Love? I want to sleep.

    I wish I knew you before.


    26 - 02 - '16

    Holy shit zo "licht" ben ik al een hele poos niet meer geweest! :3 No way dat ik vandaag ga snoepen. Ik ga lekker lopen en hopen dat ik morgen nog weer wat lichter ben! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yonggook schreef:
    (...)
    Houd de volgende keer je leuke opmerkingen dan voor je.

    Lol, als je dat eens netjes zou vragen in plaats van gebieden.

    @ Nebthet
    Je kent me ook zo goed om vanalles over me te denken. Je hebt geen idee hoe en wie ik ben.

    I'm on the highway to hell.


    26 - 02 - '16

    Lillymon schreef:
    (...)
    Lol, als je dat eens netjes zou vragen in plaats van gebieden.

    @ Nebthet
    Je kent me ook zo goed om vanalles over me te denken. Je hebt geen idee hoe en wie ik ben.

    Sure, want "ikke, ikke, ikke en de rest mag stikken."
    Toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lillymon schreef:
    (...)
    Lol, als je dat eens netjes zou vragen in plaats van gebieden.

    @ Nebthet
    Je kent me ook zo goed om vanalles over me te denken. Je hebt geen idee hoe en wie ik ben.

    Egoïstisch. Komt van de persoon die zegt dat mensen niet voor de trein mogen springen. Je weet niet wat ze hebben doorgemaakt.


    † Love? I want to sleep.

    Lekker hoor, hele omweg maken omdat die kut trein niet rijd. Ik moet nu naar station Utrecht en daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben bang dat ik verdwaal ofzo. Aargh, het kan ook nooit eens goed gaan!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 14:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.