• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Yonggook schreef:
    (...)
    Sure, want "ikke, ikke, ikke en de rest mag stikken."
    Toch?

    Eh, ja, als je dat wil denken mag dat. Maar ik doe genoeg voor anderen. You don't even know. Dus het zou fijn zijn als je geen dingen beweerd die niet waar zijn. Vooral omdat je helemaal niks van me weet.
    ik weet trouwens niet of denken om de machinist nou egoïstisch van mij is...

    @ Nebthet
    ik heb nooit gezegd dat het niet mág. Wel dat ik het niet netjes vind en dat er genoeg andere manieren zijn, en niet al het treinverkeer plat ligt of mensen een trauma voor het leven hebben.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 14:42 ]

    Wtf? Teveel last van hormoontjes ofzo? Jezes, jongens kunnen zo zielig zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lillymon schreef:
    (...)
    Eh, ja, als je dat wil denken mag dat. Maar ik doe genoeg voor anderen. You don't even know. Dus het zou fijn zijn als je geen dingen beweerd die niet waar zijn. Vooral omdat je helemaal niks van me weet.
    ik weet trouwens niet of denken om de machinist nou egoïstisch van mij is...

    @ Nebthet
    ik heb nooit gezegd dat het niet mág. Wel dat ik het niet netjes vind en dat er genoeg andere manieren zijn, en niet al het treinverkeer plat ligt of mensen een trauma voor het leven hebben.

    Als je vaak genoeg reageert met dat het 'niet netjes' is, komt het bij mij weldegelijk over als dat dit niet mag. Daarnaast zeg je wel in bijna elk bericht dat we je niet kennen, maar dit gaat niet om jou, dit gaat om wat je gezegd hebt. Jij kent die personen die zelfmoord hebben gepleegd ook niet. Jij weet niet wat er in hun hoofd zat, waar ze mee om moesten gaan. Dus als iemand wordt aangereden en er een hele opstopping is in 't verkeer vindt je het niet erg?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 15:08 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik ga vanavond m'n haar laten verven. Whoop whoop whoop ;D


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    Ik ga vanavond m'n haar laten verven. Whoop whoop whoop ;D

    Welke kleur? Paars? (Niet beledigend bedoeld, I love purple.)


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Welke kleur? Paars? (Niet beledigend bedoeld, I love purple.)


    I wish! Maar dat ga ik niet doen. Flink wat tinten lichter dan ik nu heb en dan blijf ik binnen de asblond-achtige kleuren.


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    I wish! Maar dat ga ik niet doen. Flink wat tinten lichter dan ik nu heb en dan blijf ik binnen de asblond-achtige kleuren.

    Mooi! Heb je dat al eens eerder gehad?


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Mooi! Heb je dat al eens eerder gehad?


    Nee, daarom ben ik ook heel enthousiast. Ik heb al veel kleuren gehad: bruin, roodbruin, blond met bruin/zwart aan de onderkant, rossig blond en nu asblond. ;3
    Mijn uitgroei heeft zich ook aangepast aan asblond en ik gebruik zilver shampoo om het gelige uit mijn haar te krijgen. I'm so exited!


    26 - 02 - '16

    Nebthet schreef:
    (...)
    Als je vaak genoeg reageert met dat het 'niet netjes' is, komt het bij mij weldegelijk over als dat dit niet mag. Daarnaast zeg je wel in bijna elk bericht dat we je niet kennen, maar dit gaat niet om jou, dit gaat om wat je gezegd hebt. Jij kent die personen die zelfmoord hebben gepleegd ook niet. Jij weet niet wat er in hun hoofd zat, waar ze mee om moesten gaan.

    Er is een groot verschil tussen 'niet netjes' en 'mag niet'. Ik kan anderen dat niet gaan verbieden en dat doe ik ook niet. Als zij voor de trein willen springen doen ze dat, maar ik hoop wel dat ze denken aan de gevolgen die het met zich meebrengt. En dat de machinisten er niet hun leven lang met een trauma moeten lopen, omdat die andere persoon zo graag dood wilde.


    "Jij hebt er geen idee van hoe hun zich voelde."
    "Je weet niet wat ze hebben doorgemaakt."


    Je weet niet of ik weet hoe zij zich voelen en wat ze doormaken. Ik heb in hetzelfde bootje gezeten en heb veel te veel ellende in mijn leven gehad, ik kan echt wel raden wat er door hun hoofden gaat. En ik ben er bovenop gekomen, heb niet voor de makkelijke oplossing van zelfmoord gekozen.

    Ik heb zin in sla met feta. (cat)


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Ik heb zin in sla met feta. (cat)


    Sla is lekker met honing mosterd dressing ;3
    Feta heb ik nog nooit gehad. Hoe smaakt dat precies?


    26 - 02 - '16

    Lillymon schreef:
    (...)
    Er is een groot verschil tussen 'niet netjes' en 'mag niet'. Ik kan anderen dat niet gaan verbieden en dat doe ik ook niet. Als zij voor de trein willen springen doen ze dat, maar ik hoop wel dat ze denken aan de gevolgen die het met zich meebrengt. En dat de machinisten er niet hun leven lang met een trauma moeten lopen, omdat die andere persoon zo graag dood wilde.


    "Jij hebt er geen idee van hoe hun zich voelde."
    "Je weet niet wat ze hebben doorgemaakt."


    Je weet niet of ik weet hoe zij zich voelen en wat ze doormaken. Ik heb in hetzelfde bootje gezeten en heb veel te veel ellende in mijn leven gehad, ik kan echt wel raden wat er door hun hoofden gaat. En ik ben er bovenop gekomen, heb niet voor de makkelijke oplossing van zelfmoord gekozen.


    Want zelfmoord is zo enorm gemakkelijk te doen... :/ okeee...




    OTOFT: fijn. Door die droom blijft ie in mijn hoofd spoken. Niet dat ik dat zo erg vind, but it's weird.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lillymon schreef:
    (...)
    Er is een groot verschil tussen 'niet netjes' en 'mag niet'. Ik kan anderen dat niet gaan verbieden en dat doe ik ook niet. Als zij voor de trein willen springen doen ze dat, maar ik hoop wel dat ze denken aan de gevolgen die het met zich meebrengt. En dat de machinisten er niet hun leven lang met een trauma moeten lopen, omdat die andere persoon zo graag dood wilde.


    "Jij hebt er geen idee van hoe hun zich voelde."
    "Je weet niet wat ze hebben doorgemaakt."


    Je weet niet of ik weet hoe zij zich voelen en wat ze doormaken. Ik heb in hetzelfde bootje gezeten en heb veel te veel ellende in mijn leven gehad, ik kan echt wel raden wat er door hun hoofden gaat. En ik ben er bovenop gekomen, heb niet voor de makkelijke oplossing van zelfmoord gekozen.


    Ho, stop. Ieder mens is anders dus dit slaat nergens op. Het is heel vervelend voor je dat je in die positie hebt gezeten maar toch kan jij niet in die mensen hun hoofd kennen. Jij weet niet hoe die mensen denken en jij weet niet in wat voor positie hun zich hebben begeven. En omdat jij er boven op gekomen bent, betekend niet dat iedereen dat kan...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit begint echt een zinloze discussie te worden. (cat)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Ho, stop. Ieder mens is anders dus dit slaat nergens op. Het is heel vervelend voor je dat je in die positie hebt gezeten maar toch kan jij niet in die mensen hun hoofd kennen. Jij weet niet hoe die mensen denken en jij weet niet in wat voor positie hun zich hebben begeven. En omdat jij er boven op gekomen bent, betekend niet dat iedereen dat kan...

    Misschien verkeerd geformuleerd, maar ik bedoelde er niet mee te zeggen dat iedereen gelijk is. Ik bedoel meer dat ik me er wel mee kan relateren, met de gedachten en het gevoel.
    Als ìk er al bovenop kan komen, zijn er zeker anderen die dat ook kunnen. Niet iedereen, dat snap ik ook wel.


    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Want zelfmoord is zo enorm gemakkelijk te doen... :/ okeee...

    Als mensen alles weer op orde zouden kunnen krijgen, zou niemand zelfmoord plegen, dus ik denk wel dat zelfmoord makkelijker is.
    De keuze, niet het echt doen. Ik snap dat dat lastig kan zijn/is.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 15:38 ]