• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Hoppa, in november twee keer naar TØP. :')


    Caution first, always.

    Bostick schreef:
    (...)

    Die mensen hadden ook hulp kunnen proberen te zoeken.


    Lillymon schreef:
    (...)
    Idd, waarom zou je willen dat je dood zoveel overlast bezorgd?

    Die mensen kunnen ook wel even nadenken over de gevolgen van hun acties.


    Hoe kan jij zeggen dat die mensen geen hulp gezocht hebben? Misschien hebben ze dat wel gedaan maar hielp het niet? Daarnaast denk ik dat als je echt zover heen bent dat je deze stap durft te zetten, dat je niet meer nadenkt over hoe of wat. Ik denk dat je gewoon een kans pakt om er vandoor te gaan.

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ik ben er tot op zekere hoogte mee eens. Het is moeilijk, maar die mensen zijn zo ontzettend ver heen dat ze niet meer nadenken over hun acties. Zelf ben ik ook al bijna zo ver heen geweest dat ik er een einde aan wilde maken en dan denk je echt niet meer goed na bij wat je doet. Het enige wat je wil op zo'n moment is rust, tenminste dat had ik, en dan maakt het niet uit op wat voor manier. Dat klinkt misschien egoïstisch, maar ik vind het pas egoïstisch als mensen zoiets egoïstisch noemen. Wel vind ik het heel erg voor de machinist, de conducteurs en alle nabestaanden. Voor hen is het een trauma dat moeilijk of nooit helemaal verwerkt zal worden.


    Dit bedoel ik dus. De mensen die deze stap zetten zijn echt zover heen dat ze blijkbaar geen andere optie meer zien. Ik ken het gevoel ook en ik weet ook hoe het is om nabestaande te zijn van iemand die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Ik bekijk het van alle twee te punten en het idee dat ze die personen zichzelf zo rot voelen, dat is idee vind ik echt verschrikkelijk.
    Dan op het punt te komen van de machinist en de conducteurs, het is inderdaad verschrikkelijk voor hun. Zoiets wens je echt niemand toe om mee te maken, met dat punt ben ik het zeer zeker eens.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Dit bedoel ik dus. De mensen die deze stap zetten zijn echt zover heen dat ze blijkbaar geen andere optie meer zien. Ik ken het gevoel ook en ik weet ook hoe het is om nabestaande te zijn van iemand die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Ik bekijk het van alle twee te punten en het idee dat ze die personen zichzelf zo rot voelen, dat is idee vind ik echt verschrikkelijk.
    Dan op het punt te komen van de machinist en de conducteurs, het is inderdaad verschrikkelijk voor hun. Zoiets wens je echt niemand toe om mee te maken, met dat punt ben ik het zeer zeker eens.

    Ik heb ook meerdere keren in mijn leven op het punt gestaan zelfmoord te plegen. Maar kon altijd wel nadenken over de gevolgen.
    Niet iedereen kan op dat moment niet meer normaal nadenken.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 10:54 ]

    Waarom reageer ik nog op tijd? Je reageert toch expres laat terug. Echt, de volgende keer reageer ik gewoon niet meer. Ik word hier echt schijtziek van.


    † Love? I want to sleep.

    Ik wil zo graag een story schrijven D:


    26 - 02 - '16

    Blackthorn schreef:
    Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klagen over dat mensen die voor de trein springen egoïstisch zijn. Misschien moet je eerst even bedenken hoe erg die mensen zichzelf gevoeld moeten hebben.


    † Love? I want to sleep.

    Waarom wordt er gezeurd over personen die zich van het leven hebben beroofd? Jullie zeggen dus dat mensen die zo diep in de put zitten wél zelfmoord mogen plegen, als niemand er maar last van heeft.
    Het is maar weer eens bewezen hoe teleurstellend de mensheid kan zijn. (cat)
    Just saying, praat niet kwaad over hen, zeker niet als je er geen weet van hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben serieus zo jaloers op mensen die het lukt om een verhaal fatsoenlijk af te ronden D:


    26 - 02 - '16

    Yonggook schreef:
    Waarom wordt er gezeurd over personen die zich van het leven hebben beroofd? Jullie zeggen dus dat mensen die zo diep in de put zitten wél zelfmoord mogen plegen, als niemand er maar last van heeft.
    Het is maar weer eens bewezen hoe teleurstellend de mensheid kan zijn. (cat)
    Just saying, praat niet kwaad over hen, zeker niet als je er geen weet van hebt.

    Ik vind het niet bepaald netjes als je met je dood voor zoveel problemen zorgt. Mensen moeten naar hun werk, school, naar huis na een lage week op de campus en dergelijken. Of nog iets ernstiger zoals een begrafenis. Het is rottig als mensen iets belangrijks missen omdat jij zo nodig voor de trein moet springen. Spring dan van een gebouw ofzo, maak een schoonmaakmiddelen cocktail of hang jezelf op. Zijn genoeg andere manieren om jezelf van het leven te beroven.
    Ik heb vaak genoeg gehad dat er iemand voor de trein was gesprongen als ik naar mijn vriend zou gaan, of hij naar mij. We zien elkaar alleen een keer in de twee weekenden, dus als het dan een keer niet door gaat, door een zelfmoordenaar, is dat erg lullig.
    Maar ik vind het het ergst voor de machinist, die kan vaak nooit meer werken na die tijd (en een uitkering hebben is ook waardeloos). Het is niet niks om ineens iemand op de voorruit te hebben liggen, bij wijze van spreken.
    Er is daarnaast genoeg goede hulp te krijgen hier in Nederland als het niet goed met je gaat.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 13:14 ]

    Lillymon schreef:
    (...)
    Ik vind het niet bepaald netjes als je met je dood voor zoveel problemen zorgt. Mensen moeten naar hun werk, school, naar huis na een lage week op de campus en dergelijken. Of nog iets ernstiger zoals een begrafenis. Het is rottig als mensen iets belangrijks missen omdat jij zo nodig voor de trein moet springen. Spring dan van een gebouw ofzo, maak een schoonmaakmiddelen cocktail of hang jezelf op. Zijn genoeg andere manieren om jezelf van het leven te beroven.
    Ik heb vaak genoeg gehad dat er iemand voor de trein was gesprongen als ik naar mijn vriend zou gaan, of hij naar mij. We zien elkaar alleen een keer in de twee weekenden, dus als het dan een keer niet door gaat, door een zelfmoordenaar, is dat erg lullig.
    Maar ik vind het het ergst voor de machinist, die kan vaak nooit meer werken na die tijd (en een uitkering hebben is ook waardeloos). Het is niet niks om ineens iemand op de voorruit te hebben liggen, bij wijze van spreken.
    Er is daarnaast genoeg goede hulp te krijgen hier in Nederland als het niet goed met je gaat.


    Dus dat jij een paar uur met je vriend door kan brengen is belangrijker dan een mensenleven? Egoïsme ten top hier zo. Wat ontzettend kort door de bocht. En dan mog beweren dat je zelf ook in zo'n fase hebt gezeten. Erg triest.
    Wat meer respect voor die personen mag ook wel. Natuurlijk is het niet fijn als je daardoor later ergens aan zal komen, maar dat is niet het einde van de wereld.


    Sheathes schreef:
    (...)

    Dus dat jij een paar uur met je vriend door kan brengen is belangrijker dan een mensenleven? Egoïsme ten top hier zo. Wat ontzettend kort door de bocht. En dan mog beweren dat je zelf ook in zo'n fase hebt gezeten. Erg triest.
    Wat meer respect voor die personen mag ook wel. Natuurlijk is het niet fijn als je daardoor later ergens aan zal komen, maar dat is niet het einde van de wereld.

    ik gaf alleen een persoonlijk voorbeeld. En mijn vriend woont aan de andere kant van het land, dus dan heeft het weinig zin als we naar elkaar toe gaan voor een dagje. Gezien het vaak 6 uur duurt voordat de treinen weer rijden.
    Ik heb genoeg andere voorbeelden genoemd, niet?
    Ik zeg ook niet dat het het eind van de wereld is. Maar er zijn zat mensen die met een belangrijke reden met de trein gaan, zoals ik in de voorbeelden opsomde.

    Gelukkig ken je me goed genoeg om te weten dat ik zo iets "beweer". Je hebt er geen idee van.

    Zo vervelend dat mensen niet tegen een andere mening dan hen eigen kunnen...

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 13:46 ]

    Sheathes schreef:
    (...)
    Dus dat jij een paar uur met je vriend door kan brengen is belangrijker dan een mensenleven? Egoïsme ten top hier zo. Wat ontzettend kort door de bocht. En dan mog beweren dat je zelf ook in zo'n fase hebt gezeten. Erg triest.
    Wat meer respect voor die personen mag ook wel. Natuurlijk is het niet fijn als je daardoor later ergens aan zal komen, maar dat is niet het einde van de wereld.

    Ah, maar Mirte, wij zitten blijkbaar fout, want het is zo te merken wel netjes om zulke personen te oordelen. Zolang zij er maar geen last van heeft.
    Oh, ik bedoel natuurlijk: zolang anderen er geen last van hebben. Dus iedereen moet een masker opzetten, keihard liegen dat het wel gaat en zich dan in een donkere kamer ophangen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Ah, maar Mirte, wij zitten blijkbaar fout, want het is zo te merken wel netjes om zulke personen te oordelen. Zolang zij er maar geen last van heeft.
    Oh, ik bedoel natuurlijk: zolang anderen er geen last van hebben. Dus iedereen moet een masker opzetten, keihard liegen dat het wel gaat en zich dan in een donkere kamer ophangen.

    Ja, precies.

    Godver, waarom rijd mijn trein ineens niet D:
    Ik moet deze trein halen anders ben ik te laat daar. . . precies die trein rijd niet. Verdomme! Thanks NS.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.