• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Lillymon schreef:
    (...)
    Eh, ja, als je dat wil denken mag dat. Maar ik doe genoeg voor anderen. You don't even know. Dus het zou fijn zijn als je geen dingen beweerd die niet waar zijn. Vooral omdat je helemaal niks van me weet.
    ik weet trouwens niet of denken om de machinist nou egoïstisch van mij is...

    Nee, dat weet ik inderdaad niet. Net zoals jij niets over mij en de personen die zelfmoord plegen, weet. Dus stop maar met dat trieste gedoe van "you don't even know", want eerlijk gezegd: op dit punt kan het me geen moer schelen.
    Het gaat trouwens ook niet om jou, het gaat om de opmerkingen die je maakt erover. Wat nou als het een aanrijding met een auto was? Veel mensen reageren daar anders op dan als het een trein is. Of het nou een aanrijding was of niet, de persoon wordt sowieso wel gevonden door iemand. Het blijft nog steeds een (zelf)moord. Het is nog altijd een mens, net zoals jij en ik. Dus wie ben jij om daarover te oordelen? Het leven is duister voor een heleboel personen, het is niet aan ons om daar een oordeel over te vellen. Dus dat jij, naar zeggen, zo'n donker moment hebt overleeft, betekent niet dat je weet hoe het voor anderen is. Het is verschillend voor elk persoon.
    Het gaat er overigens helemaal niet om dat degene zo graag "dood wil", hoe gezellig bekrompen je dat weer vermeldt, maar doordat de pijn teveel wordt. Ik ga niet eens op alles reageren, want het is wel weer duidelijk wat voor "argumenten" jij hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Nee, dat weet ik inderdaad niet. Net zoals jij niets over mij en de personen die zelfmoord plegen, weet. Dus stop maar met dat trieste gedoe van "you don't even know", want eerlijk gezegd: op dit punt kan het me geen moer schelen.
    Het gaat trouwens ook niet om jou, het gaat om de opmerkingen die je maakt erover. Wat nou als het een aanrijding met een auto was? Veel mensen reageren daar anders op dan als het een trein is. Of het nou een aanrijding was of niet, de persoon wordt sowieso wel gevonden door iemand. Het blijft nog steeds een (zelf)moord. Het is nog altijd een mens, net zoals jij en ik. Dus wie ben jij om daarover te oordelen? Het leven is duister voor een heleboel personen, het is niet aan ons om daar een oordeel over te vellen. Dus dat jij, naar zeggen, zo'n donker moment hebt overleeft, betekent niet dat je weet hoe het voor anderen is. Het is verschillend voor elk persoon.
    Het gaat er overigens helemaal niet om dat degene zo graag "dood wil", hoe gezellig bekrompen je dat weer vermeldt, maar doordat de pijn teveel wordt. Ik ga niet eens op alles reageren, want het is wel weer duidelijk wat voor "argumenten" jij hebt.

    Dat is precies wat ik dacht (':
    Je hoeft ook echt niet op alles te reageren, graag zelfs.

    Dat jullie de mening van een ander niet kunnen waarderen is oké, maakt mij verder niet uit.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 15:43 ]

    Ben ik dan echt zo'n fuck up?


    Caution first, always.

    Lillymon schreef:
    (...)
    Er is een groot verschil tussen 'niet netjes' en 'mag niet'. Ik kan anderen dat niet gaan verbieden en dat doe ik ook niet. Als zij voor de trein willen springen doen ze dat, maar ik hoop wel dat ze denken aan de gevolgen die het met zich meebrengt. En dat de machinisten er niet hun leven lang met een trauma moeten lopen, omdat die andere persoon zo graag dood wilde.


    "Jij hebt er geen idee van hoe hun zich voelde."
    "Je weet niet wat ze hebben doorgemaakt."


    Je weet niet of ik weet hoe zij zich voelen en wat ze doormaken. Ik heb in hetzelfde bootje gezeten en heb veel te veel ellende in mijn leven gehad, ik kan echt wel raden wat er door hun hoofden gaat. En ik ben er bovenop gekomen, heb niet voor de makkelijke oplossing van zelfmoord gekozen.


    Wat zou ik graag willen dat personen zoals jou eens echt meemaken hoe is het om zo diep te zitten dat dat je enige uitweg is. Het enige wat jij kan is zeiken over hoe zwaar je leven wel niet is en dat je weet hoe die personen zich voelen. Newsflash: dat is allemaal grote bullshit anders zou je niet zo kort door de bocht reageren. Maar eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht van je.


    Sheathes schreef:
    (...)

    Wat zou ik graag willen dat personen zoals jou eens echt meemaken hoe is het om zo diep te zitten dat dat je enige uitweg is. Het enige wat jij kan is zeiken over hoe zwaar je leven wel niet is en dat je weet hoe die personen zich voelen. Newsflash: dat is allemaal grote bullshit anders zou je niet zo kort door de bocht reageren. Maar eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht van je.

    Maar goed dat jij dat weet, haha.
    Dan geloof je me lekker niet. Niet mijn probleem.
    Je zou eens moeten weten hoe diep ik in de put heb gezeten. Maar waarom zou ik dat aan anderen hun neus gaan hangen?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:14 ]

    Jullie zijn echt zinloos bezig, nu. Hou er gewoon mee op, deze discussie is te vaak gevoerd. Iedereen heeft zijn eigen mening, best.


    Your make-up is terrible

    Lillymon schreef:
    (...)
    Dat is precies wat ik dacht (':
    Je hoeft ook echt niet op alles te reageren, graag zelfs.

    Dat jullie de mening van een ander niet kunnen waarderen is oké, maakt mij verder niet uit.

    N'ah. Alleen doordat ik terug reageer met dingen die wél ergens opslaan, betekent niet dat ik niet tegen jouw mening kan.
    Wel leuk dat je dat denkt hoor, maar ik wacht geamuseerd af wat je ditmaal verzint.

    I will stop now.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    N'ah. Alleen doordat ik terug reageer met dingen die wél ergens opslaan, betekent niet dat ik niet tegen jouw mening kan.
    Wel leuk dat je dat denkt hoor, maar ik wacht geamuseerd af wat je ditmaal verzint.

    Dan kan je lang wachten (:

    Assassin schreef:
    Jullie zijn echt zinloos bezig, nu. Hou er gewoon mee op, deze discussie is te vaak gevoerd. Iedereen heeft zijn eigen mening, best.


    This.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo leuk om Catfish goed af te zien lopen. ;3


    Your make-up is terrible

    Well, I fucked up. D:


    -

    Wat ben ik teleurgesteld in jou zeg.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Het is zo leuk om Catfish goed af te zien lopen. ;3


    Welke kijk je? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik. Wil. Niet. Gaan. Trainen. --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bostick schreef:
    (...)
    This.

    Lol.
    Het was al klaar. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.