• Woooooh topic 35 alweer! *^* Het vorige topic had geen poll, maar ik hou van polls dus ik gooi er gewoon weer één in. Laten we totaal niet voorspelbaar mijn huidige obsessie als onderwerp nemen. Volgens mij kijken de meeste mensen Owari no Seraph, dus dat komt mooi uit, hehe. :3

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- SleepyAsh (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen Kumikyoku

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps


    GIFS GIFS WOOOH.
    Hmmm hoe bedoel je dit zijn alleen maar gifs van mijn ships?





    Rechtsboven: Owari no Seraph
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Aldnoah.Zero
    Linksonder: Tokyo Ghoul


    Uhm, I'm sorry about the Tokyo Ghoul GIF. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:34 ]

    Goed goed goed goeeeeed, wie is je favoriete personage in de geweldige manga en anime Owari no Seraph? *^* (fuck, maar zes opties... Shiho, Mitsuba, minna, excusez-moi... Will include Krul because she's a freaking Queen, zowel letterlijk als figuurli

    31.3% (5 stemmen)
     
    Yuuichirou Hyakuya

    37.5% (6 stemmen)
     
    Mikaela Hyakuya

    18.8% (3 stemmen)
     
    Shinoa Hiiragi

    6.3% (1 stem)
     
    Yoichi Saotome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Guren Ichinose

    6.3% (1 stem)
     
    Krul Tepes


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hunt schreef:
    Wait for a second please.
    Ik mis volgens mij iets. Of ik heb nog nooit disturbing yaoi gezien. Of ik heb niet door gehad dat het disturbing yaoi was. :') Somebody please, vertel me wat nou weer 'disturbing yaoi' is. Hoogst waarschijnlijk heb ik het wel gezien maar door het vele anatomie tekenen heb ik gewoon niet meer door wat disturbing is X)


    Ik vond dit al aardig richting disturbing op gaan:


    En eigenlijk naar mijn mening gewoon yaoi wat iets te veel detail heeft :') Het word gewoon ongemakkelijk :')...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Over disturbing yaoi gesproken, ik vond de anime Junjou Romantica in het begin vrij disturbing, omdat het slightly oudere man x best wel jonge gozer is, maar tbh keek ik daar na een tijdje niet eens meer van op
    (Blijkbaar accepteert quizlet niet smileys gemaakt door m'n japanse toetsenbord lmao, ik had echt zo'n ziek leuke smiley, maar quizlet maakt er een of andere spacende code van. Anyway..)
    Manga yaoi heb ik nog niet gelezen, dus daar kan ik niks over zeggen!
    En wat boku no pico betreft, tja, gewoon niet kijken. Het voegt niks toe in je leven, ik zat er echt naar te kijken van wtf is dit. Eerlijk gezegd vond ik het meer hilarisch en dom dan disturbing, omdat ik het gewoon nergens op vond slaan. Ik zie echt al zo'n groepje horny oude mannen anime makers voor me die met z'n allen in zo'n kringetje zitten van muahahaha hoe maken we deze anime zo disturbing mogelijk met zo weinig mogelijk plot, zoveel mogelijk jongetjes die op meisjes lijken, met als het kan elke minuut wel een seksscene. Ik heb er geen woorden voor haha (':

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 21:41 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Shuuya schreef:
    (...)

    Ik vond dit al aardig richting disturbing op gaan:


    En eigenlijk naar mijn mening gewoon yaoi wat iets te veel detail heeft :') Het word gewoon ongemakkelijk :')...


    Ah. Zelf dacht ik dat we wat meer de uncensored 18+ Doujishis kant op zouden gaan zoals Nuno no Mukou no Magicant. Maar dit is eigenlijk een meer interessante cap. Vooral het hoofd. De mangaka heeft duidelijk zijn biologie lessen gevolgd. Badump tssh. Oké sorry slechte grap. :') Zelf vind ik dit niet disturbing. Het enige dat ik echt dacht was dat het mij liet denken aan Delphine Lalaurie. Voor de rest zat ik gewoon vol interesse het been van die rechtse man te bekijken.

    De enige herinneringen die ik heb aan Boku no Pico is dat het de grootste fout van mijn leven was dat ik hem liet zijn aan mijn beste vriend. Ik dacht dat ik mijn kanonnen op hem gezet had maar hij had ze omgedraait en op mij gezet. :') Gotta love anime nerds.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Even tussendoor over iets heel anders trouwens, wat ik al een tijdje wilde vragen was; zijn er hier otakus die ook wel eens naar Japanse Youtubers kijken? En zo ja, wie ;3?
    Zo nee, ik volg een paar geweldige en interessante Japanse channels, als je ze wil weten wil ik ze best doorgeven!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hunt schreef:
    (...)

    Ah. Zelf dacht ik dat we wat meer de uncensored 18+ Doujishis kant op zouden gaan zoals Nuno no Mukou no Magicant. Maar dit is eigenlijk een meer interessante cap. Vooral het hoofd. De mangaka heeft duidelijk zijn biologie lessen gevolgd. Badump tssh. Oké sorry slechte grap. :') Zelf vind ik dit niet disturbing. Het enige dat ik echt dacht was dat het mij liet denken aan Delphine Lalaurie. Voor de rest zat ik gewoon vol interesse het been van die rechtse man te bekijken.

    De enige herinneringen die ik heb aan Boku no Pico is dat het de grootste fout van mijn leven was dat ik hem liet zijn aan mijn beste vriend. Ik dacht dat ik mijn kanonnen op hem gezet had maar hij had ze omgedraait en op mij gezet. :') Gotta love anime nerds.

    Ik denk dat ik het meest disturbing eraan vond was dat het ook nog eens broers waren als ik me niet vergis :'). Gewoon volle broers, geen stief of zo.
    Want interessant vond ik de tekenstijl wel.. Alleen ja.. Doodverrot.. en broer... :')
    Nuno no Mukou no Magicant ken ik niet... maar als ik je uitleg daarvoor hoor denk ik ook niet dat ik het ga lezen :') De meer detail manga is dat dus :')
    This verder eigenlijk best lastig om uit te leggen wat nou onder disturbing val...

    @Iris, ik kijk nog wel eens MasuoTV geloof ik.. Versta er alleen geen ruk van :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha Syll! Lang leve de CC optie op youtube! Anders zou ik er ook weinig van verstaan (': de youtubers die ik kijk zijn of half engels, of zorgen voor ondertiteling, gelukkig..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Yeah, dat heeft MasuoTV dus alleen voor Japans XD Ik kan het niet eens verstaan als hij praat, laat staan dat ik die kanji's kan lezen :')



    Oh en Dirkje!! Waarom is mijn leeftijd naar 20 gegaan? :') *bekijkt andere topics*
    Waarom heb ik mijn eigen leeftijd nooit veranderd naar 21? :')
    Ik ben 21... toch...

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 23:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Yeah, dat heeft MasuoTV dus alleen voor Japans XD Ik kan het niet eens verstaan als hij praat, laat staan dat ik die kanji's kan lezen :')



    Oh en Dirkje!! Waarom is mijn leeftijd naar 20 gegaan? :') *bekijkt andere topics*
    Waarom heb ik mijn eigen leeftijd nooit veranderd naar 21? :')
    Ik ben 21... toch...


    Geen idee ik heb niks aangepast. XD Zal het zo wel even voor je aanpassen als ik bij mn laptop kan. :')

    SAM FOR WANT OF A NAIL

    AHAHAHA ik ben volgens mij nog nooit zo blij geweest met een nieuw fanfiction chapter ik las het dus vanochtend vlak voor ik naar school moest vertrekken, en ik zit al de hele dag met een idiote grijs op mn gezicht voor me uit te sturen en heb het chapter nog eens gelezen onder de les. :')
    FINALLY FINALLY *springt op en neer* JE WIL NIET WETEN HOE BLIJ IK WAS MET INAHO'S 'OUT' TOEN YUKI BINNENKWAM. x]
    En oh god Marito met zn opmerking op het einde, ik ging dood. Bwaaaaah ik fangirl zo erg ik wil meer chapters en cuteness en Inaho opmerkingen. @,@ Ik had het echt niet meer met wat hij allemaal tegen Yuki zei. XD
    NOW BE HAPPY AND KISS AND HOLD HANDS AND STUFF YOU TWO IDIOTS. ;wwwwwww;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @ Iris: Over Yaoi en Shounen ai. Persoonlijk vind ik het wel leuk om te kijken maar het is niet gelijk mijn favorite Genre. Over boku no pico Ik zag een halve episode van dat en heb het daarna gedropt. Gewoon niets voor mij. Verder heb ik wel eens van die Japanse Channel gezien en video gekeken, maar ik volg het niet echt Misschien toch wel leuk om te doen kun je mij wat van die Channels door sturen in PB.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik het meest disturbing eraan vond was dat het ook nog eens broers waren als ik me niet vergis :'). Gewoon volle broers, geen stief of zo.
    Want interessant vond ik de tekenstijl wel.. Alleen ja.. Doodverrot.. en broer... :')
    Nuno no Mukou no Magicant ken ik niet... maar als ik je uitleg daarvoor hoor denk ik ook niet dat ik het ga lezen :') De meer detail manga is dat dus :')
    This verder eigenlijk best lastig om uit te leggen wat nou onder disturbing val...

    @Iris, ik kijk nog wel eens MasuoTV geloof ik.. Versta er alleen geen ruk van :')


    Ah incest. Nu kan ik niet veel zeggen aangezien ik een incest ship heb, het is een tweeling dus jup volle broers. en tjaa. Het is gewoon niet dat ik daarvoor een goed excuus voor heb. :') Nou ja ik sta ook in het leven van: Vind je elkaar leuk? Okay get married. Be happy with each other. Ik wil niet zeiken op iemands relatie als die blij is met samen zijn met de persoon die ze leuk vinden. :')
    NnMnM is een fan doujinshi van een ship genaamd Komahina. En het is een doujinshi die mij zo hard heeft laten huilen. Er zitten 10 seksscènes in maar het einde en de verhaal erin. :') Ik wist niet dat je kon huilen bij een doujinshi die zoveel seksscènes had. Hehe...
    Ik denk zelf dat iedereen disturbing anders is aangezien sommige mensen gewoon weinig goor vinden. En andere juist veel dingen...

    DIRKJE

    IK BEGON ALS EEN GEK TE GIEGELEN. Ik las je bericht ging naar mijn mail checkte het en ging het toen lezen onder de les. En toen bij dat stuk van:
    'I like you.' Ik begon als een gek te giegelen en iedereen was van: Wait what are you doing? En ik kreeg tranen in mijn ogen om een of andere rare reden. En zat te mompelen: Ze zijn samen ze zijn samen. Ben wonderbaarlijk genoeg niet er uitgestuurd. En dat was nog wel onder een toets. :')

    MAAR IK ZAT ZO ERG VAN YES BIJ INAHO'S OUT. Ik zweer ik voelde mij een klein kind die in een snoep winkel stond. En toen bij:
    “I have just been confessed to by the person I like after we nearly drifted apart thanks to your ridiculous meddling. I’m uncharacteristically mad at you right now and I want to profess my own feelings, so if you don’t mind, please leave.” Ik kon uit het raam springen en schreeuwen dat mijn leven compleet was. :')
    EN MARITO. Ik was dood toen ik dat las. Mijn giechelen werd lachen en iedereen keek mij aan alsof ik gestoord was geworden.
    NOW BE HAPPY. GET MARRIED. ADOPT BABIES. BE A HAPPY FAMILY AND EVERYTHING ELSE.
    De fangirl is niet meer in mij te stoppen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hunt schreef:
    (...)

    Ah incest. Nu kan ik niet veel zeggen aangezien ik een incest ship heb, het is een tweeling dus jup volle broers. en tjaa. Het is gewoon niet dat ik daarvoor een goed excuus voor heb. :') Nou ja ik sta ook in het leven van: Vind je elkaar leuk? Okay get married. Be happy with each other. Ik wil niet zeiken op iemands relatie als die blij is met samen zijn met de persoon die ze leuk vinden. :')
    NnMnM is een fan doujinshi van een ship genaamd Komahina. En het is een doujinshi die mij zo hard heeft laten huilen. Er zitten 10 seksscènes in maar het einde en de verhaal erin. :') Ik wist niet dat je kon huilen bij een doujinshi die zoveel seksscènes had. Hehe...
    Ik denk zelf dat iedereen disturbing anders is aangezien sommige mensen gewoon weinig goor vinden. En andere juist veel dingen...

    DIRKJE

    IK BEGON ALS EEN GEK TE GIEGELEN. Ik las je bericht ging naar mijn mail checkte het en ging het toen lezen onder de les. En toen bij dat stuk van:
    'I like you.' Ik begon als een gek te giegelen en iedereen was van: Wait what are you doing? En ik kreeg tranen in mijn ogen om een of andere rare reden. En zat te mompelen: Ze zijn samen ze zijn samen. Ben wonderbaarlijk genoeg niet er uitgestuurd. En dat was nog wel onder een toets. :')

    MAAR IK ZAT ZO ERG VAN YES BIJ INAHO'S OUT. Ik zweer ik voelde mij een klein kind die in een snoep winkel stond. En toen bij:
    “I have just been confessed to by the person I like after we nearly drifted apart thanks to your ridiculous meddling. I’m uncharacteristically mad at you right now and I want to profess my own feelings, so if you don’t mind, please leave.” Ik kon uit het raam springen en schreeuwen dat mijn leven compleet was. :')
    EN MARITO. Ik was dood toen ik dat las. Mijn giechelen werd lachen en iedereen keek mij aan alsof ik gestoord was geworden.
    NOW BE HAPPY. GET MARRIED. ADOPT BABIES. BE A HAPPY FAMILY AND EVERYTHING ELSE.
    De fangirl is niet meer in mij te stoppen.


    Hahaha oh god. Onder een toets tho, hoe krijg je dat dan voor elkaar? XD Ik zat alleen maar met de meest idiote grijns ooit naar mijn mobiel te staren, ik denk dat niemand het gemerkt heeft, wat maar goed is ook, want dat moet er vast mega creepy uitgezien hebben. x]

    EN JA JA PRECIES DIE ZIN DIE ZIN IK FANGIRLDE ZO ERG OM DIE ZIN. INAHO IK HOU VAN JE ECHT. ;WWWWW;
    En Yuki die de kamer door ging kijken of Asseylum niet toevallig ergens zag als reactie op Inaho's geweldige speech. x]
    Ik ben zo bang dat er shit gaat gebeuren tho. :'D I mean, het is sowieso een part 1 geloof ik van een serie, en oorlog en alles en en en guuuuuh PLEASE LET THEM BOTH LIVE OK. ;wwwww;
    Maar goed, voor nu leef ik even op een roze wolk. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Hahaha oh god. Onder een toets tho, hoe krijg je dat dan voor elkaar? XD Ik zat alleen maar met de meest idiote grijns ooit naar mijn mobiel te staren, ik denk dat niemand het gemerkt heeft, wat maar goed is ook, want dat moet er vast mega creepy uitgezien hebben. x]

    EN JA JA PRECIES DIE ZIN DIE ZIN IK FANGIRLDE ZO ERG OM DIE ZIN. INAHO IK HOU VAN JE ECHT. ;WWWWW;
    En Yuki die de kamer door ging kijken of Asseylum niet toevallig ergens zag als reactie op Inaho's geweldige speech. x]
    Ik ben zo bang dat er shit gaat gebeuren tho. :'D I mean, het is sowieso een part 1 geloof ik van een serie, en oorlog en alles en en en guuuuuh PLEASE LET THEM BOTH LIVE OK. ;wwwww;
    Maar goed, voor nu leef ik even op een roze wolk. *^*


    We hadden een toets en als je klaar was mocht je iets voor jezelf doen. Dus ik ging op mijn ipad wat dingen bekijken en tja. :')

    Het was gewoonweg echt Inaho. Ik zie het hem zeggen en zou het hem ook niet anders horen zeggen. :') The speech was gewoonweg het top moment van deze chapter.
    Shit is going to happen. En ik heb het gevoel dat ik vanaf nu het niet meer in de les moet lezen ._.
    En ik heb een tempel op een roze wolk. Een update van FWOAN, ik heb een bevestiging gekregen dat Maeiso samen een duet song hebben. Ik zweer dat ik dan dood ga. en ik heb een wig besteld voor Krul And it's so pretty *^*

    TROUWENS KUNNEN WIJ PRATEN OVER DE EXTRA DAY THING VAN ALDNOAH? I need to talk about it.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hunt schreef:
    (...)

    We hadden een toets en als je klaar was mocht je iets voor jezelf doen. Dus ik ging op mijn ipad wat dingen bekijken en tja. :')

    Het was gewoonweg echt Inaho. Ik zie het hem zeggen en zou het hem ook niet anders horen zeggen. :') The speech was gewoonweg het top moment van deze chapter.
    Shit is going to happen. En ik heb het gevoel dat ik vanaf nu het niet meer in de les moet lezen ._.
    En ik heb een tempel op een roze wolk. Een update van FWOAN, ik heb een bevestiging gekregen dat Maeiso samen een duet song hebben. Ik zweer dat ik dan dood ga. en ik heb een wig besteld voor Krul And it's so pretty *^*

    TROUWENS KUNNEN WIJ PRATEN OVER DE EXTRA DAY THING VAN ALDNOAH? I need to talk about it.


    Oh vandaar, gehehehe. x]
    Ja precies precies, dat is wat ik zo geweldig aan deze fic vindt iedereen is zo in character en en en realistisch en bwaaaah. ;w;


    I'll end the spoiler here because, well, de rest is geen spoiler. XD

    IK WIL JE WIG ZIEN ALS HIJ BINNEN IS *^*
    Ik ga waarschijnlijk eind deze maand mijn Shinoa cosplay bestellen. @,@ Dan kan ik hem misschien nog naar Abunai aan gaaah.

    JA JA DAT EXTRA DAY THING SOMETHING. ;w; WAAROM IS KYOTO ZO VER WEG VAN TOKYO IK HAD ER HEEN KUNNEN GAAN AL WAS HET DICHTERBIJ. Het is freaking duur tho, een ticket, ;w;. Maar holy shit. Kensho Ono. Natsuki Hanae. Dat zegt genoeg.MIJN FAVORIETE SEIYUU EN MIJN JE-BEGINT-MIJN-OP-EÉN-NA-FAVORIETE-SEIYUU-TE-WORDEN-ALS-JE-ZO-DOOR-GAAT OH EN SAWANO HIROYUKI IS ER OOK ENZO.
    En en en en en ze gaan iets bekend maken over 'the future of the series'? @,@ What's that supposed to mean. Gaan we meer krijgen? @,@
    Guh. Ik zie dus nu. Dat. Er een speciale Aldnoah.Zero shop open is in Shibuya EN HET SLUIT ÉÉN FREAKING DAG VOORDAT IK IN TOKYO BEN :'D What the fuck, deze wereld is tegen me. ;w;

    Ik moet Orangebat doujins trouwens. Waar zijn jullie. Er is sws te weinig merch van in Osaka en Kyoto, I need to go to Tokyo. x]
    Wauw dat was chaotisch.

    Ik ben trouwens met je Mikayuu prompt bezig en ik ga dood Ferid komt er op de één of andere manier ineens in voor zonder dat ik dat van plan was en oh god ik ga gewoon dood. Ferid op Hogwarts. He's not even a teacher. I made him a student. I have no fucking clue why. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kennen jullie 'het meisje met de prei' nog? Gisteren zocht ik het op, keek het filmpje dat erbij hoort, schrok me kapot omdat ik opeens Inoue Orihime herkende. XD En inderdaad, al die tijd al was Orihime het meisje met de prei! Ben ik de enige die dit nog niet door had of zijn er meer met mij? :') Ze zwaait inderdaad met een Japanse groente dat lijkt op prei in ep 2 van Bleach in de 13e minuut.~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Meruem schreef:
    Kennen jullie 'het meisje met de prei' nog? Gisteren zocht ik het op, keek het filmpje dat erbij hoort, schrok me kapot omdat ik opeens Inoue Orihime herkende. XD En inderdaad, al die tijd al was Orihime het meisje met de prei! Ben ik de enige die dit nog niet door had of zijn er meer met mij? :') Ze zwaait inderdaad met een Japanse groente dat lijkt op prei in ep 2 van Bleach in de 13e minuut.~

    Helaas ken ik die nog wel ja. Hoe valt dat te vergeten? Vroeger (middelbare school) werd ik zo genoemd. Vraag me niet waarom. Ik heb geen flauw idee meer wat de reden was, het zijn gekken. Vast alleen om me lastig te vallen, wat ze is gelukt.
    Ugh ik erger(de) me altijd zo dood aan dat liedje. Of wat het dan ook precies was. Reclame.
    Maar om je vraag te beantwoorden: ik had al wel een idee dat het van een anime of wat dan ook zou komen. Alleen niet Bleach. Dat kijk ik niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.