• Woooooh topic 35 alweer! *^* Het vorige topic had geen poll, maar ik hou van polls dus ik gooi er gewoon weer één in. Laten we totaal niet voorspelbaar mijn huidige obsessie als onderwerp nemen. Volgens mij kijken de meeste mensen Owari no Seraph, dus dat komt mooi uit, hehe. :3

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- SleepyAsh (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen Kumikyoku

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps


    GIFS GIFS WOOOH.
    Hmmm hoe bedoel je dit zijn alleen maar gifs van mijn ships?





    Rechtsboven: Owari no Seraph
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Aldnoah.Zero
    Linksonder: Tokyo Ghoul


    Uhm, I'm sorry about the Tokyo Ghoul GIF. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:34 ]

    Goed goed goed goeeeeed, wie is je favoriete personage in de geweldige manga en anime Owari no Seraph? *^* (fuck, maar zes opties... Shiho, Mitsuba, minna, excusez-moi... Will include Krul because she's a freaking Queen, zowel letterlijk als figuurli

    31.3% (5 stemmen)
     
    Yuuichirou Hyakuya

    37.5% (6 stemmen)
     
    Mikaela Hyakuya

    18.8% (3 stemmen)
     
    Shinoa Hiiragi

    6.3% (1 stem)
     
    Yoichi Saotome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Guren Ichinose

    6.3% (1 stem)
     
    Krul Tepes


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Decim > Rivaille
    Back to Levi!


    I live for the applause, you will die for it.

    Pepernoten schreef:
    (...)

    Haha, nou ik schaam me ook wel nergens voor. Ik maak graag zogenaamde hentai geluiden bij hun in de buurt. Ik ben een master in de: "Onii-chan.. Onii-chan." Dus ze zijn wel veel van me gewend eerlijk gezegd, haha.

    Haha omfg, dat lijkt me best wel awesome haha ^^

    Oh ik heb trouwens eindelijk mijn MAL eens opgeschoond, dus die mag wel bij mijn lijstje komen te staan ^^ (Ik ben no. 23).

    @Hunt: Haha, stiekem vind ik het best geniaal dat je er zelfs een diagram van hebt gemaakt. ^^ Well jammer dat ze niet canon zijn / misschien niet canon worden/ je zo lang moet wachten voor je het zeker weet. D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MENSEN VOOR DE YAOI LIEFHEBBERS:



    made by me. hihi Sugasu and Aoki (Oc van een vriend)


    Vampire + Servant = Servamp

    Hunt schreef:
    (...)

    Meh, ik probeer mijn taalgebruik te verbeteren. En zelf op het internet lukt het niet. :'D And yes be afraid, be very afraid. Ghehe. Wees bang voor andere scholen in Daiya de mensen die ze daar hebben zijn de eerste keer... Ja wees voor hun bang. :'D
    Meh, ik moet zeggen dat hij wel Kageyama's trekje: 'I do everything by myself' heeft overgenomen. Hehe
    Mei komt in episode 19. :3 Sorry ik ben echt Daiya trash. Carlos komt dan ook, en Raichi komt gelijk met Sanada -wiens seiyuu Kamiya Hiroshi is -zeg dat ik het goed heb geschreven-
    And yes. Ono is Raichi. Verwacht veel geschreeuw en gepraat over eten. :') Haha, ik heb daar nooit problemen mee gehad. Het hoofdpersonage van Baby Steps heet ook Eijun maar die word altijd Ei-chan genoemd. In Major is er ook in het eerste seizoen een Sawamura, dan heb je in Haikyuu! ook nog Daichi achternaam. :') Ik heb totaal geen harde tijd. :')

    OT: Aangezien er wat gepraat is ben ik wat aan het denken geweest en was eigenlijk wel benieuwd hoe erg ik was kwa het shippen van Yaoi ships. Dus ik ging eens kijken op mijn ship page. Heb in totaal 67 ships neergeschreven. Heb er toen nog wat van bijgedaan waarvan ik ik wist dat ik ze shipte en haalde in totaal de 79 ships. :'D Ik weet niet waarom maar toen ik klaar was met de diagram moest ik hard lachen:


    75,9% zijn Yaoi ships.

    Ik verdien een badge met daarop Fujoshi trash. I swear to god. Hoe haal ik het in mijn hoofd. :'D Dit is gewoonweg dramatisch. Ik dacht tot de dag met vandaag dat ik niet veel yaoi ships had. En funfact: Geen een is canon! Nice... er is letterlijk 1 yaoi ship die nog kans heeft op canon zijn. Moet alleen nog 3/4 jaar wachten voordat ik het weet. Jeej. En waarschijnlijk is een van hun dood op het einde. Now that's great. Gotta love waiting.


    Episode 19? ;o Oh, dan ga ik toch even gauw verder kijken, ik ben nu bij 16. x]
    Kamiya Hiroshi? *^* Da's Yato right? *^* Good, nog meer leuke seiyuu's hehehe.
    En ik zag je chart op tumblr, hahaha. Stiekem ben ik nu van mezelf ook heel erg benieuwd, ik ga later ook eens even een lijstje maken met al mijn ships, en ik vrees dat ik in dezelfde situatie zit. :') Sowieso gaat niks canon worden van mijn yaoi ships. Ik zit alleen in de illusie dat Mikayuu een kans heeft ook al weet ik dat dat niet zo is. :'D I blame Ferid. ;w; I'm gonna get angry if Yuu x Shinoa gets canon tho, cause Yuu's not really interested in her like that. It's just the other way around. Sorry Yuu x Shinoa shippers, dat was niet bedoeld als aanval. Ik zie ze gewoon echt niet romantisch samen. Komt door Yuu. Ik hou zielsveel van Shinoa tho. Maar ze hoort bij Mitsuba okay. probably my only yuri ship


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    TROUWENS SAM las je het nieuwste chapter van For Want of a Nail?

    IM DEAD YUKI WHY XD Het zat er aan te komen tho maar UUUUUUUGH MISUNDERSTANDINGS EVERYWHERE. EN DAARVOOR ALLES WAS ZO CUTE I DIED
    Ik hou echt van die fic, ik fangirl iedere keer als ik een mail krijg dat er een nieuw chapter is. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zie wat van baby step voor bij komen ik heb in airing periode een stukje van seizoen 1 gezien. Ei-chan vind ik geweldig maar ik heb nooit echt meer verder gekeken na ep 3 vooral omdat ik niet zo fan ben van sprot anime toen en ik te veel anime te gelijk keek dat seizoen. Nu wel weer meer interesse. ik las dat mensen het hier ook kijken is de verhaallijn in de anime goed door lopen als de serie vorderd ? en ik las ook dat er een tweede seizoen is dus ik denk dat ik binnenkort maar eens bij gaan kijken.
    Verder staat Haikyuu!! ook nog ptw!
    Er schijnen veel yaoi ships in te zitten !! Lol !
    Mensen hebben jullie nog meer sport anime aanraders ??


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    Ik zie wat van baby step voor bij komen ik heb in airing periode een stukje van seizoen 1 gezien. Ei-chan vind ik geweldig maar ik heb nooit echt meer verder gekeken na ep 3 vooral omdat ik niet zo fan ben van sprot anime toen en ik te veel anime te gelijk keek dat seizoen. Nu wel weer meer interesse. ik las dat mensen het hier ook kijken is de verhaallijn in de anime goed door lopen als de serie vorderd ? en ik las ook dat er een tweede seizoen is dus ik denk dat ik binnenkort maar eens bij gaan kijken.
    Verder staat Haikyuu!! ook nog ptw!
    Er schijnen veel yaoi ships in te zitten !! Lol !
    Mensen hebben jullie nog meer sport anime aanraders ??


    Cross Game.. Fucking Cross Game.
    Is underrated, maar de mensen die het gezien hebben weten dat het een masterpiece is. Als je houd van character development, moet je deze zeker gaan kijken.
    Ookiku Furikabutte is ook leuk.. Gewoon voor als je je een keertje verveeld en je houd van honkbal. En ja, daar kun je ook zeker wat yaoiships bij krijgen, sure..

    Maar ik ben ook wel veel into baseball, ondanks ik zelf de sport helemaal niet doe ofzo? Ik vind de animes altijd zo leuk en interessant.

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Episode 19? ;o Oh, dan ga ik toch even gauw verder kijken, ik ben nu bij 16. x]
    Kamiya Hiroshi? *^* Da's Yato right? *^* Good, nog meer leuke seiyuu's hehehe.
    En ik zag je chart op tumblr, hahaha. Stiekem ben ik nu van mezelf ook heel erg benieuwd, ik ga later ook eens even een lijstje maken met al mijn ships, en ik vrees dat ik in dezelfde situatie zit. :') Sowieso gaat niks canon worden van mijn yaoi ships. Ik zit alleen in de illusie dat Mikayuu een kans heeft ook al weet ik dat dat niet zo is. :'D I blame Ferid. ;w; I'm gonna get angry if Yuu x Shinoa gets canon tho, cause Yuu's not really interested in her like that. It's just the other way around. Sorry Yuu x Shinoa shippers, dat was niet bedoeld als aanval. Ik zie ze gewoon echt niet romantisch samen. Komt door Yuu. Ik hou zielsveel van Shinoa tho. Maar ze hoort bij Mitsuba okay. probably my only yuri ship


    OKÉ IK WIL EERST PRATEN OVER WANT FOR A NAIL. Don't mind me. Ik rende alleen letterlijk naar mijn pc toen ik je bericht las. :')
    YUKI, WHYYYYYYYYYYYY.


    HIJ WIST EINDELIJK DAT SLAINE HEM OOK LEUK VOND EN DAN DIT. Ik moest wel lachen om Marito maar het is gewoonweg pijnlijk. ;_; Ugh this fic is going to be the dead of me.
    Maar serieus, kan iemand even Yuki wat uitleggen. En ik wil Marito even een klap geven


    Haha, gauw doorkijken.
    En haha moet je doen. Dan realiseer je hoe zielig je ship leven is. Me and my good friend will welcome you in our hell of non-canon ships café. On the left side you can find tissues. On the right side you can find the fanfiction and if you look forward you can find the bar which also sells blankets.
    And yes Kamiya is Yato's seiyuu. Stiekem moest ik toch welerg hard lachen om dat me dit liet denken aan een post.
    Ik heb in elke ships hoop opgegeven. Calron is de enige ship die nog aan het varen is maar het is een boeken serie en ondanks Cassie Cassandra Clare wel durft om haar karakters gay en alles te maken. Weet ik niet hoe het zit met Holly de andere schrijfster :/ Hoogstwaarschijnlijk eindigt Call met Tamara en ik moet zeggen dan is 99% van het fandom dood gaat. :')
    Maar jup. Als Shinoa en Yuu canon worden ga ik een rondje lopen en ga ik toch echt hopen dat Yuu dood gaat. :'D Hoe erg het ook klinkt. Yuu is my baby maar Shoinoa x Yuu. No thank you. I love Shinoa to death. But no. :')

    TROUWENS DE LAATSTE OWARI CHAPTER shut up ik ben trash en heb een op:
    Ik zweer het. Mika gaat doordraaien en sowieso het grootste deel van al die mensen vermoorden. Hij staat daar in zijn eentje en ziet opeens een groep mensen die Yuu dragen. Hij gaat echt doordraaien. Ben nu alleen bang dat Yuu's harem een oorlog gaat voeren met hem over Yuu. Ik zie ze er eigenlijk wel voor aan. Ondanks ze weten dat Mika zijn familie is zullen ze hem niet zomaar opgeven.


    @Tragically je kan mij gewoon bij mijn naam noemen hoor. ^*^ Ik heb gewoon een zwak voor diagrammen. Vooral van die cirkel diagrammen.*^*
    And yes. Ik vind het ook spijtig. Ik wil er in hopen. Maar ben bang dat hoop niet genoeg is. Nou ja ik zie gebeuren dat twee ships van mij ten onder gaan met die boekenreeks. En een van die twee is ook nog een straight ship. Stiekem wil ik gewoon die twee ships niet shippen en de main shippen met zijn chaos-wolf. :') Geen gezeik over dat het niet canon kan worden. Gewoon rust. :') Maar dat gaat niet gebeuren omdat de 'fanservice' toch echt te goed is. :')

    @Shirley:
    Baby Steps is de meest realistische sportanime die er is kwa sport. Het is een van mijn favoriete anime. Het verhaal vordert goed en -thank god- de main doet niet zo gestoord over een relatie hebben als de meeste shoujou animes. Het heeft ook een goede vrouwelijke main. + je krijgt geen planeten, meteorieten en melkwegen zoals bij prince of tennis maar wel LOGICA. JE KRIJGT LOGICA. EEN MAIN DIE WEET WAT HIJ FOUT DOET EN IK ZWEER OP MIJN BESTE VRIENDINS OUDE GEIT BERTS GRAF DAT HIJ ZICHZELF OOK VERBETERD. *zucht* Sorry ik ben erg als het gaat om Baby Steps. :')
    Ow en aan te raden sport anime, ik ga er ook wat oude schrijven dus je moet de kwaliteit voor granted nemen. Even in een spoiler gedaan omdat het een long ass lijst is.
    Daiya no Ace - Baseball
    Yowamushi Pedal - Fietsen
    Ping Pong -ping pong als je het nog niet door had. :') - de art style is ontzettend anders maar je moet hem gewoon kijken. Een aanrader-
    Hajime no Ippo - Boksen
    One Outs - Baseball
    Ookiku Furikabutte - Baseball
    Inazuma Eleven (go) - Sakka -ondanks dat het een show is voor kinderen, zijn de personages eng goed uitgewerkt. Het heeft zijn supernatural hype maar integenstelling tot KNB is het 'normaal'? Persoonlijke aanrader -
    Area no Kishi - Sakka -Feelstrip bij episode 2-
    Major - Baseball -bestel alvast je ticket op je feelstrip-
    Air Gear - op lucht werkende skeelers.
    Chihayafuru - kaartspel
    Overdrive - Fietsen
    Bamboo blade - kendo
    Giant Killing - Sakka
    Eyeshield 21 - Rugby

    Nog niet gezien maar wel van plan/ mee bezig:
    Prince of Tennis - Tennis
    Ginga e Kickoff - Sakka
    Captain Tsubasa - Sakka -deze is uit de prehistorie maar heeft 128 episodes-
    Initial D - Auto racen -niet formule 1 soort auto's maar gewoon auto's-
    Hikaru no Go - Bordspel -het is het soort bordspel dat oom Iroh speelde in ATLA
    Ashita no Joe - Boksen -weer een oude sport anime
    Slam Dunk - Basketbal -een klasieker die ik nog altijd moet kijken.
    Capeta - Karten
    Cross Game - Alweer baseball - maak je klaar voor een feelstrip-
    Whistle - Sakka
    Dear Boys - Basketbal
    Hungry Hart: Wild Striker - Sakka
    Suzuka - Ik gok op atletiek - word aanbevolen om de manga te lezen



    Hoop dat je iets kan met deze lijst. Er zijn vast en zeker nog wat sport anime en ik hoop dat Pinkyu! -een manga over ping-pong- ooit ook een anime wordt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 18:20 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hunt schreef:

    @Shirley:
    Baby Steps is de meest realistische sportanime die er is kwa sport. Het is een van mijn favoriete anime. Het verhaal vordert goed en -thank god- de main doet niet zo gestoord over een relatie hebben als de meeste shoujou animes. Het heeft ook een goede vrouwelijke main. + je krijgt geen planeten, meteorieten en melkwegen zoals bij prince of tennis maar wel LOGICA. JE KRIJGT LOGICA. EEN MAIN DIE WEET WAT HIJ FOUT DOET EN IK ZWEER OP MIJN BESTE VRIENDINS OUDE GEIT BERTS GRAF DAT HIJ ZICHZELF OOK VERBETERD. *zucht* Sorry ik ben erg als het gaat om Baby Steps. :')
    Ow en aan te raden sport anime, ik ga er ook wat oude schrijven dus je moet de kwaliteit voor granted nemen. Even in een spoiler gedaan omdat het een long ass lijst is.
    Daiya no Ace - Baseball
    Yowamushi Pedal - Fietsen
    Ping Pong -ping pong als je het nog niet door had. :') - de art style is ontzettend anders maar je moet hem gewoon kijken. Een aanrader-
    Hajime no Ippo - Boksen
    One Outs - Baseball
    Ookiku Furikabutte - Baseball
    Inazuma Eleven (go) - Sakka -ondanks dat het een show is voor kinderen, zijn de personages eng goed uitgewerkt. Het heeft zijn supernatural hype maar integenstelling tot KNB is het 'normaal'? Persoonlijke aanrader -
    Area no Kishi - Sakka -Feelstrip bij episode 2-
    Major - Baseball -bestel alvast je ticket op je feelstrip-
    Air Gear - op lucht werkende skeelers.
    Chihayafuru - kaartspel
    Overdrive - Fietsen
    Bamboo blade - kendo
    Giant Killing - Sakka
    Eyeshield 21 - Rugby

    Nog niet gezien maar wel van plan/ mee bezig:
    Prince of Tennis - Tennis
    Ginga e Kickoff - Sakka
    Captain Tsubasa - Sakka -deze is uit de prehistorie maar heeft 128 episodes-
    Initial D - Auto racen -niet formule 1 soort auto's maar gewoon auto's-
    Hikaru no Go - Bordspel -het is het soort bordspel dat oom Iroh speelde in ATLA
    Ashita no Joe - Boksen -weer een oude sport anime
    Slam Dunk - Basketbal -een klasieker die ik nog altijd moet kijken.
    Capeta - Karten
    Cross Game - Alweer baseball - maak je klaar voor een feelstrip-
    Whistle - Sakka
    Dear Boys - Basketbal
    Hungry Hart: Wild Striker - Sakka
    Suzuka - Ik gok op atletiek - word aanbevolen om de manga te lezen



    Hoop dat je iets kan met deze lijst. Er zijn vast en zeker nog wat sport anime en ik hoop dat Pinkyu! -een manga over ping-pong- ooit ook een anime wordt. [/i]


    Bedankt voor je info over Baby step en je aanrader lijstje heb ik wel ff genoeg sport anime te kijken !


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Hunt schreef:
    (...)

    OKÉ IK WIL EERST PRATEN OVER WANT FOR A NAIL. Don't mind me. Ik rende alleen letterlijk naar mijn pc toen ik je bericht las. :')
    YUKI, WHYYYYYYYYYYYY.


    HIJ WIST EINDELIJK DAT SLAINE HEM OOK LEUK VOND EN DAN DIT. Ik moest wel lachen om Marito maar het is gewoonweg pijnlijk. ;_; Ugh this fic is going to be the dead of me.
    Maar serieus, kan iemand even Yuki wat uitleggen. En ik wil Marito even een klap geven


    Haha, gauw doorkijken.
    En haha moet je doen. Dan realiseer je hoe zielig je ship leven is. Me and my good friend will welcome you in our hell of non-canon ships café. On the left side you can find tissues. On the right side you can find the fanfiction and if you look forward you can find the bar which also sells blankets.
    And yes Kamiya is Yato's seiyuu. Stiekem moest ik toch welerg hard lachen om dat me dit liet denken aan een post.
    Ik heb in elke ships hoop opgegeven. Calron is de enige ship die nog aan het varen is maar het is een boeken serie en ondanks Cassie Cassandra Clare wel durft om haar karakters gay en alles te maken. Weet ik niet hoe het zit met Holly de andere schrijfster :/ Hoogstwaarschijnlijk eindigt Call met Tamara en ik moet zeggen dan is 99% van het fandom dood gaat. :')
    Maar jup. Als Shinoa en Yuu canon worden ga ik een rondje lopen en ga ik toch echt hopen dat Yuu dood gaat. :'D Hoe erg het ook klinkt. Yuu is my baby maar Shoinoa x Yuu. No thank you. I love Shinoa to death. But no. :')

    TROUWENS DE LAATSTE OWARI CHAPTER shut up ik ben trash en heb een op:
    Ik zweer het. Mika gaat doordraaien en sowieso het grootste deel van al die mensen vermoorden. Hij staat daar in zijn eentje en ziet opeens een groep mensen die Yuu dragen. Hij gaat echt doordraaien. Ben nu alleen bang dat Yuu's harem een oorlog gaat voeren met hem over Yuu. Ik zie ze er eigenlijk wel voor aan. Ondanks ze weten dat Mika zijn familie is zullen ze hem niet zomaar opgeven.


    @Tragically je kan mij gewoon bij mijn naam noemen hoor. ^*^ Ik heb gewoon een zwak voor diagrammen. Vooral van die cirkel diagrammen.*^*
    And yes. Ik vind het ook spijtig. Ik wil er in hopen. Maar ben bang dat hoop niet genoeg is. Nou ja ik zie gebeuren dat twee ships van mij ten onder gaan met die boekenreeks. En een van die twee is ook nog een straight ship. Stiekem wil ik gewoon die twee ships niet shippen en de main shippen met zijn chaos-wolf. :') Geen gezeik over dat het niet canon kan worden. Gewoon rust. :') Maar dat gaat niet gebeuren omdat de 'fanservice' toch echt te goed is. :')

    @Shirley:
    Baby Steps is de meest realistische sportanime die er is kwa sport. Het is een van mijn favoriete anime. Het verhaal vordert goed en -thank god- de main doet niet zo gestoord over een relatie hebben als de meeste shoujou animes. Het heeft ook een goede vrouwelijke main. + je krijgt geen planeten, meteorieten en melkwegen zoals bij prince of tennis maar wel LOGICA. JE KRIJGT LOGICA. EEN MAIN DIE WEET WAT HIJ FOUT DOET EN IK ZWEER OP MIJN BESTE VRIENDINS OUDE GEIT BERTS GRAF DAT HIJ ZICHZELF OOK VERBETERD. *zucht* Sorry ik ben erg als het gaat om Baby Steps. :')
    Ow en aan te raden sport anime, ik ga er ook wat oude schrijven dus je moet de kwaliteit voor granted nemen. Even in een spoiler gedaan omdat het een long ass lijst is.
    Daiya no Ace - Baseball
    Yowamushi Pedal - Fietsen
    Ping Pong -ping pong als je het nog niet door had. :') - de art style is ontzettend anders maar je moet hem gewoon kijken. Een aanrader-
    Hajime no Ippo - Boksen
    One Outs - Baseball
    Ookiku Furikabutte - Baseball
    Inazuma Eleven (go) - Sakka -ondanks dat het een show is voor kinderen, zijn de personages eng goed uitgewerkt. Het heeft zijn supernatural hype maar integenstelling tot KNB is het 'normaal'? Persoonlijke aanrader -
    Area no Kishi - Sakka -Feelstrip bij episode 2-
    Major - Baseball -bestel alvast je ticket op je feelstrip-
    Air Gear - op lucht werkende skeelers.
    Chihayafuru - kaartspel
    Overdrive - Fietsen
    Bamboo blade - kendo
    Giant Killing - Sakka
    Eyeshield 21 - Rugby

    Nog niet gezien maar wel van plan/ mee bezig:
    Prince of Tennis - Tennis
    Ginga e Kickoff - Sakka
    Captain Tsubasa - Sakka -deze is uit de prehistorie maar heeft 128 episodes-
    Initial D - Auto racen -niet formule 1 soort auto's maar gewoon auto's-
    Hikaru no Go - Bordspel -het is het soort bordspel dat oom Iroh speelde in ATLA
    Ashita no Joe - Boksen -weer een oude sport anime
    Slam Dunk - Basketbal -een klasieker die ik nog altijd moet kijken.
    Capeta - Karten
    Cross Game - Alweer baseball - maak je klaar voor een feelstrip-
    Whistle - Sakka
    Dear Boys - Basketbal
    Hungry Hart: Wild Striker - Sakka
    Suzuka - Ik gok op atletiek - word aanbevolen om de manga te lezen



    Hoop dat je iets kan met deze lijst. Er zijn vast en zeker nog wat sport anime en ik hoop dat Pinkyu! -een manga over ping-pong- ooit ook een anime wordt.


    Cross Game is one of my favorites, heb je die nog niet gezien?

    Pepernoten schreef:
    (...)

    Cross Game is one of my favorites, heb je die nog niet gezien?


    Ben er mee bezig. Ben nu bij episode 21 ongeveer. Maar ik ben ook Captain Tsubasa, Prince of Tennis en Hikaru no Go. En dat zijn alleen de sports anime. :') Ik wil ze wel kijken maar ik val in slaap door vermoeidheid. Vnd het wel een van de beste plots hebben. Toen ik bgon met sport-anime stond hij hoog op mijn lijst. Ben er alleen om een of andere reden nooit verder mee gegaan. :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hunt schreef:
    (...)



    @Tragically je kan mij gewoon bij mijn naam noemen hoor. ^*^ Ik heb gewoon een zwak voor diagrammen. Vooral van die cirkel diagrammen.*^*
    And yes. Ik vind het ook spijtig. Ik wil er in hopen. Maar ben bang dat hoop niet genoeg is. Nou ja ik zie gebeuren dat twee ships van mij ten onder gaan met die boekenreeks. En een van die twee is ook nog een straight ship. Stiekem wil ik gewoon die twee ships niet shippen en de main shippen met zijn chaos-wolf. :') Geen gezeik over dat het niet canon kan worden. Gewoon rust. :') Maar dat gaat niet gebeuren omdat de 'fanservice' toch echt te goed is. :')


    Sorry Samantha, ik wist je naam even niet toen ik dat berichtje schreef en ik was even vergeten dat ik ook gewoon in de lijst had kunnen kijken. (het was redelijk laat toen ik dat berichtje schreef). Je mag mij ook gewoon Karin noemen hoor, haha ^^ Als je dat makkelijker vind. Meh, dat vind ik altijd zo'n zonde. Ik hoop echt voor je dat je ships niet ten ondergaan. Straight ships zijn ook goed hoor, ik heb er eigenlijk niet zo heel veel... of toch niet bewust? Hmm, misschien moet ik ook maar eens een lijstje maken als ik veel tijd heb, haha. ^^ Helaas ship ik (bijna) nooit de 'originele' ships in een serie, haha, hoezo dwars doen? , ik maak het me soms ook echt moeilijk om iets te shippen, maar dat neem ik er dan maar bij, haha. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hunt schreef:
    (...)

    OKÉ IK WIL EERST PRATEN OVER WANT FOR A NAIL. Don't mind me. Ik rende alleen letterlijk naar mijn pc toen ik je bericht las. :')
    YUKI, WHYYYYYYYYYYYY.


    HIJ WIST EINDELIJK DAT SLAINE HEM OOK LEUK VOND EN DAN DIT. Ik moest wel lachen om Marito maar het is gewoonweg pijnlijk. ;_; Ugh this fic is going to be the dead of me.
    Maar serieus, kan iemand even Yuki wat uitleggen. En ik wil Marito even een klap geven


    Haha, gauw doorkijken.
    En haha moet je doen. Dan realiseer je hoe zielig je ship leven is. Me and my good friend will welcome you in our hell of non-canon ships café. On the left side you can find tissues. On the right side you can find the fanfiction and if you look forward you can find the bar which also sells blankets.
    And yes Kamiya is Yato's seiyuu. Stiekem moest ik toch welerg hard lachen om dat me dit liet denken aan een post.
    Ik heb in elke ships hoop opgegeven. Calron is de enige ship die nog aan het varen is maar het is een boeken serie en ondanks Cassie Cassandra Clare wel durft om haar karakters gay en alles te maken. Weet ik niet hoe het zit met Holly de andere schrijfster :/ Hoogstwaarschijnlijk eindigt Call met Tamara en ik moet zeggen dan is 99% van het fandom dood gaat. :')
    Maar jup. Als Shinoa en Yuu canon worden ga ik een rondje lopen en ga ik toch echt hopen dat Yuu dood gaat. :'D Hoe erg het ook klinkt. Yuu is my baby maar Shoinoa x Yuu. No thank you. I love Shinoa to death. But no. :')

    TROUWENS DE LAATSTE OWARI CHAPTER shut up ik ben trash en heb een op:
    Ik zweer het. Mika gaat doordraaien en sowieso het grootste deel van al die mensen vermoorden. Hij staat daar in zijn eentje en ziet opeens een groep mensen die Yuu dragen. Hij gaat echt doordraaien. Ben nu alleen bang dat Yuu's harem een oorlog gaat voeren met hem over Yuu. Ik zie ze er eigenlijk wel voor aan. Ondanks ze weten dat Mika zijn familie is zullen ze hem niet zomaar opgeven.


    @Tragically je kan mij gewoon bij mijn naam noemen hoor. ^*^ Ik heb gewoon een zwak voor diagrammen. Vooral van die cirkel diagrammen.*^*
    And yes. Ik vind het ook spijtig. Ik wil er in hopen. Maar ben bang dat hoop niet genoeg is. Nou ja ik zie gebeuren dat twee ships van mij ten onder gaan met die boekenreeks. En een van die twee is ook nog een straight ship. Stiekem wil ik gewoon die twee ships niet shippen en de main shippen met zijn chaos-wolf. :') Geen gezeik over dat het niet canon kan worden. Gewoon rust. :') Maar dat gaat niet gebeuren omdat de 'fanservice' toch echt te goed is. :')

    @Shirley:
    Baby Steps is de meest realistische sportanime die er is kwa sport. Het is een van mijn favoriete anime. Het verhaal vordert goed en -thank god- de main doet niet zo gestoord over een relatie hebben als de meeste shoujou animes. Het heeft ook een goede vrouwelijke main. + je krijgt geen planeten, meteorieten en melkwegen zoals bij prince of tennis maar wel LOGICA. JE KRIJGT LOGICA. EEN MAIN DIE WEET WAT HIJ FOUT DOET EN IK ZWEER OP MIJN BESTE VRIENDINS OUDE GEIT BERTS GRAF DAT HIJ ZICHZELF OOK VERBETERD. *zucht* Sorry ik ben erg als het gaat om Baby Steps. :')
    Ow en aan te raden sport anime, ik ga er ook wat oude schrijven dus je moet de kwaliteit voor granted nemen. Even in een spoiler gedaan omdat het een long ass lijst is.
    Daiya no Ace - Baseball
    Yowamushi Pedal - Fietsen
    Ping Pong -ping pong als je het nog niet door had. :') - de art style is ontzettend anders maar je moet hem gewoon kijken. Een aanrader-
    Hajime no Ippo - Boksen
    One Outs - Baseball
    Ookiku Furikabutte - Baseball
    Inazuma Eleven (go) - Sakka -ondanks dat het een show is voor kinderen, zijn de personages eng goed uitgewerkt. Het heeft zijn supernatural hype maar integenstelling tot KNB is het 'normaal'? Persoonlijke aanrader -
    Area no Kishi - Sakka -Feelstrip bij episode 2-
    Major - Baseball -bestel alvast je ticket op je feelstrip-
    Air Gear - op lucht werkende skeelers.
    Chihayafuru - kaartspel
    Overdrive - Fietsen
    Bamboo blade - kendo
    Giant Killing - Sakka
    Eyeshield 21 - Rugby

    Nog niet gezien maar wel van plan/ mee bezig:
    Prince of Tennis - Tennis
    Ginga e Kickoff - Sakka
    Captain Tsubasa - Sakka -deze is uit de prehistorie maar heeft 128 episodes-
    Initial D - Auto racen -niet formule 1 soort auto's maar gewoon auto's-
    Hikaru no Go - Bordspel -het is het soort bordspel dat oom Iroh speelde in ATLA
    Ashita no Joe - Boksen -weer een oude sport anime
    Slam Dunk - Basketbal -een klasieker die ik nog altijd moet kijken.
    Capeta - Karten
    Cross Game - Alweer baseball - maak je klaar voor een feelstrip-
    Whistle - Sakka
    Dear Boys - Basketbal
    Hungry Hart: Wild Striker - Sakka
    Suzuka - Ik gok op atletiek - word aanbevolen om de manga te lezen



    Hoop dat je iets kan met deze lijst. Er zijn vast en zeker nog wat sport anime en ik hoop dat Pinkyu! -een manga over ping-pong- ooit ook een anime wordt.


    JA JA JA PRECIES IK WILDE ECHT OVERAL MEE GOOIEN @,@ ALLES LEEK GOED TE GAAN MEEEEH.
    Ik wil ze allebei een klap geven. XD YUKI WAAROM STOP JE HELPT INAHO NIET
    Ik snap niet hoe ik zo erg kan fangirlen om een fanfic. XD Hoe maakt ze alles zo realistisch en canon like? ;w;


    Ik flipte even om Holly want je bedoelt Holly Black right? Maar ik lees een andere serie van haar, niet degene waar jij het over hebt. XD
    Please, laat Mikayuu canon worden. :'D Echt pleaaaaase. Ik weet dat het een shounen manga is en de kans klein is en shit maar ik heb toch meer vertrouwen dan bij andere series daar heb ik echt 0 hoop maar hier een soort van wel iets? ;w; I mean Mika carried him? ;w; En en en Ferid doet niet voor niks zo? ;w; OH en de lyrics van Scapegoat en X.U.! D: *huilt in een hoekje* Ik ben te positief waarschijnlijk ik ga mezelf hier alleen maar pijn mee doen als Yuu x Shinoa straks canon is. XD god no please no
    WAIT WAIT OWARI CHAPTER IK DACHT DAT DAT ER ALLEEN NOG MAAR IN HET KOREAANS OFZO WAS? Waar heb je het gelezen? @,@ zeg alsjeblieft niet mangafox want die freaking site wordt geblokkeerd hier in Japan x]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 11:49 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is direct cold turkey als je een week geen internet hebt.
    But, I'm back. Nu weet ik eigenlijk niet meer aan welke anime ik wilde beginnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tragically schreef:
    (...)

    Sorry Samantha, ik wist je naam even niet toen ik dat berichtje schreef en ik was even vergeten dat ik ook gewoon in de lijst had kunnen kijken. (het was redelijk laat toen ik dat berichtje schreef). Je mag mij ook gewoon Karin noemen hoor, haha ^^ Als je dat makkelijker vind. Meh, dat vind ik altijd zo'n zonde. Ik hoop echt voor je dat je ships niet ten ondergaan. Straight ships zijn ook goed hoor, ik heb er eigenlijk niet zo heel veel... of toch niet bewust? Hmm, misschien moet ik ook maar eens een lijstje maken als ik veel tijd heb, haha. ^^ Helaas ship ik (bijna) nooit de 'originele' ships in een serie, haha, hoezo dwars doen? , ik maak het me soms ook echt moeilijk om iets te shippen, maar dat neem ik er dan maar bij, haha. ^^


    Ik merkte dat het laat was :') Don't mind ^.^ En ik vind het inderdaad makkelijker om iemand bij zijn naam gewoon te noemen. Ik raak panisch als ik Hunt dit Hunt dat zie staan dus tja. :') And thank you. Ik hoop echt dat deze ship niet ten ondergaat. En anders heb ik nog altijd sowieso de eerste 3 boeken. Hoop/Gok ik. En anders zal dit praktisch mijn reactie zijn:

    Aka mijn reactie op elke ship die zinkt.

    Ik heb niks tegen straight ships. Maar ik ship eerder in boeken straight ships dan in anime. Dit is gewoonweg omdat ik mij dood irriteer aan de shippers. Ze doen altijd alsof ze de slachtoffers zijn maar daarna heerlijk haat commentaar in onze inboxen doen. Such nice people
    En moet je doen. Je leert ontzettend veel. Ikzelf herken mij wel daarin trouwens. Ik heb een aantal ships die totaal niet populair zijn. Of ik ship in zo een love triangle de ship die niet canon zal worden. Dat is pas lastig.

    @Didi:
    Ik hoop gewoon dat Inaho zich realiseert wat Yuki heeft gedaan en gewoon kwaad gaat worden op haar. :') Of dat hij Slaine gaat vragen wat er aan de hand is en dat hij zegt dat Yuki niet gelijk heeft en dan kust hij hem. YUS.
    Er is een fanfic die me heeft vermoord en dat is een sansaka one. maar daar ging er ook een dood opeens. :") Ik wil niet er om lachen aangezien ik toen aan het huilen was als een klein kind. Maar nu ik er over terug denk was het gewoon zo grappig.
    'I will never foget you sangaku.' Onoda laid the flowers on the grave and smiled.
    Wacht hij is dood? - Mijn letterlijke reactie. :'Maar ik zweer dat deze Orangebat fic mijn dood wordt. Maar ik moet blijven leven tot oktober. ;_;


    And yes I mean Holly Black. I love her sooo much. Het is ook de enige reden waarom deze serie een kans heb geschreven. Het kwam door de schrijvers. En totaal niet omdat ik behoefte had aan een magische school serie. Yeah... Welke boeken heb je van haar gelezen?
    Ik wil ook dat Mikayuu canon wordt. Maar dat wil ik met elke ship die ik heb. De enige die het closest zijn tot canon zijn Komahina in mijn ship list of hell. ;_; De poor boy tried to confess to him. He only chickened out the last minute. ;_; WHY.
    Maar Yuu word nou eenmaal graag gedraagt. En Shinoa heeft de hobbyom te blozen als dat gebeurd. :') Ik word vermoord. Ik zweer ik ga vermoord worden door deze zin.
    Ik heb gewoon de Koreaanse Raw bekeken :') Ik ben trash dat gewoon niks meer geeft om vertalingen. Ik lees nu al zo vaak Raws +1 manga die ik volg moet ik in het Japans volgen omdat er geen translations zijn. Dus het is gewoon een gewoonte geworden om raws te bekijken. :")

    @Maia Chihayafuru?

    Deze post is eigenlijk alleen maar ship talk. Zelfs de Chihayafuru antwoord is alleen maar omdat ik feels heb over Taichihaya. Kan iemand mij bij de vuilnis zetten. Thank you!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial