• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wil iemand whats appen, maar durf het niet want wat nou als hij het verkeerd opvat. Nou ja eigenlijk heeft ie wel gelijk, maar ik wil nietdat hij nu al weet dat ik hem leuk vind.... Awh ik haat dit moment.


    Don't trust anyone . . .

    Wij hebben dat gedaan, thank you very much...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat ik straks maar gewoon naar bed ga.


    Caution first, always.

    Ik begrijp sommige mensen echt niet. Vertel ze wat en ze gaan gelijk over de film die laatst op tv was beginnen.
    En ze vatten alles verkeerd op.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    OMG
    SERIEUS, stop ermee .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een saaie taak was dat, en zo weinig info over te vinden of over te zeggen. Ik hoop dat het toch voldoende was, ik had geen zin om nog die 2 uurtjes voor de deadline er nog moeite in te steken. Nu ben ik moe.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hahaha mijn beste vriend en ik heb matchende accounts gemaakt voor een spel. Hij heet OMG IM FABULOUS en ik heet IM FABULOUS TOO. Zo grappig dit, heb in geen tijden zo'n lol gehad :W


    26 - 02 - '16

    Ik ben het zat om overal waar ik kom mezelf eenzaam te voelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    And I'm alone again.


    Voel me down, voel me ziek. Hopelijk betert het morgen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Shit is getting awkward.


    26 - 02 - '16

    Verveling, voel me slecht. D;


    Ik wil een tuin vol egels

    ik heb geen hart


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    of zo voelt het tenminste


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    en ik kan niet reageren op verhalen,quizzen etc.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.