• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuck you!


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Fuck you!


    Stenenlikker

    Ik weet gewoon niet wat ik van je berichten moet denken..
    Ik wil niet te dicht bij mijn gevoelens komen, straks trap je het weer de grond in.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 18:10 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eindelijk een andere fiets halen!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Oh God, wat was Our Way toch een clusterfuck. De trailer maakt me zowat aan het huilen en niet eens omdat ie zo vreselijk slecht is. Meer omdat het zoveel herinneringen terugbrengt. :")


    Caution first, always.

    En toen was de laptop gecrasht... klote zooi


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het is echt frustrerend om al drie Nederlandse judoka's zien verliezen om de bronze medaille bij de world judo masters.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit was een ontzettend leuke dag, maar ik ben zo verschrikkelijk moe nu, wow. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dit was een ontzettend leuke dag, maar ik ben zo verschrikkelijk moe nu, wow. :'D


    I know the feel. Tijd voor een warm bad ^^.


    i put the fun in funeral

    It's been a shitty year.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn armen gloeien...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ahahahahahaha :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vanaf morgen ga ik alles anders doen: gezond leven / gewicht verliezen / beter aan m'n studie werken / mijn eigen keuzes maken / me met personen omringen waar ik op dat moment steun aan ondervind in plaats van negatieve gevoelens.

    And this time I'm gonna make it.


    Sheathes schreef:
    Vanaf morgen ga ik alles anders doen: gezond leven / gewicht verliezen / beter aan m'n studie werken / mijn eigen keuzes maken / me met personen omringen waar ik op dat moment steun aan ondervind in plaats van negatieve gevoelens.

    And this time I'm gonna make it.


    Ik doe mee (:


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Dit was een ontzettend leuke dag, maar ik ben zo verschrikkelijk moe nu, wow. :'D


    Saaaameee!
    :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •