• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    When I'm back home, maybe I'll join (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Involved schreef:
    (...)

    Ik ben nu net terug (ik moet echt vaker dit topic bekijken, het werkt bij mij veel motiverender om te weten dat ik niet alleen de marteling aan ga ^^).

    Waar lopen jullie trouwen, zeg maar op wat voor soort plekken? Ik woon in Zeeland dus ik loop meestal in afgelegen polders. Maar na de vakantie ga ik op kamers in Tilburg en ik weet niet zo goed waar ik daar moet lopen (en ik heb nu eindelijk een stabiel schema van minstens twee a drie keer in de week gaan.)
    Ik ben zo bang dat ik dan weer stop net nu het zo goed gaat.


    Dat is echt goed van je! Ik was weer eens lui, haha. Maar het was ook te warm, ik heb alleen een lange, dikke broek en dat loopt echt niet lekker in dit weer. Ik moet eens kijken voor een andere broek.

    Ik loop achter mijn huis op een dijk en door een stuk park. Je kan het best kijken of er parken of zulke dingen in de buurt zijn, want daar zullen wel meer mensen gaan hardlopen denk ik.


    Your make-up is terrible

    Begrijpelijk, ik vond het al warm in mijn korte broek. Nog een goedkope tip mijne komt van de Lidl en was in de aanbieding voor drie euro (eerst was ik een beetje sceptisch maar ze hebben soms echt fijne en goedkope sportkleding)

    Slim plan, ik ga Google maps is bekijken of er iets als een park in de buurt zit.


    Can't control my second personality

    Ik koop daar ook vaak goedkoop van die dingen, haha. 8D Maar ik heb de broeken nog niet voor zo'n prijs gezien, helaas.


    Your make-up is terrible

    Het is te warm om te rennen, uuugh. Ik heb wel een broek bij de Lidl gekocht, maar het lukt gewoon niet in deze hitte, haha. I tried.


    Your make-up is terrible

    Al 18 lessen van Evy voltooid. :Y) En natuurlijk een hoop van Zombie Run. Vanaf de volgende les wordt het dus meer dan 7 minuten achter elkaar lopen en daar ben ik wel bang voor, haha. Momenteel ren ik wel 24 minuten en loop ik er maar 8.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:34 ]


    Your make-up is terrible

    Wow goed bezig! Zelf time ik niet en ik loop eigenlijk ook niet meer met een app maar iets in me zegt dat ik nog niet 24 minuten rennen en 8 minuten lopen haal.
    Eigenlijk wil ik vandaag nog even gaan, maar regen en ik gaan niet zo goed samen


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Wow goed bezig! Zelf time ik niet en ik loop eigenlijk ook niet meer met een app maar iets in me zegt dat ik nog niet 24 minuten rennen en 8 minuten lopen haal.
    Eigenlijk wil ik vandaag nog even gaan, maar regen en ik gaan niet zo goed samen


    Haha, ik weet het alleen maar omdat Evy dat zei. :Y) Ik gebruik haar mp3's.
    Oooh, ik vind in de regen rennen heerlijk, zeker als het warm is. Lekker verkoelend. Ze hebben hier alleen code rood afgegeven en het waait echt superhard, dat is minder.


    Your make-up is terrible

    Whooh 5km in 44 minuten! In de regen, haha.


    Your make-up is terrible

    Vanaf volgende week ga ik er weer helemaal voor. Ik durf nooit te gaan lopen als ik veel zwemwedstrijden heb. :') Slechte ervaringen met spierpijn. :x


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.