• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Fisher schreef:
    Ik ga vanochtend voor het eerst sinds een jaar weer lopen. Als ik dat overleef wil ik misschien wel op de lijst (:


    Succes!


    Your make-up is terrible

    Ik loop zo veel mogelijk, tegenwoordig vooral voor m'n rug die het niet fijn vindt dat ik te lang zit XD. Maar da's gewoon lopen ipv hardlopen, want da's te sportief voor me en gewoon lopen hou ik langer vol. Vooral in de tijd dat ik nog te veel woog was hardlopen niet zo heel leuk, maar nu is dat wss minder een probleem! Wel awesum dat hier animo voor is en mensen mekaar supporten :Y)!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 13:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik blijf het raar vinden dat het woord 'lopen' in België en Nederland iets anders betekent. :') Jullie hebben het dan over wandelen, maar wij gewoon over hardlopen, zoals jullie dat zeggen. :'D Ik ben dus Belg.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 13:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    Ik blijf het raar vinden dat het woord 'lopen' in België en Nederland iets anders betekent. :') Jullie hebben het dan over wandelen, maar wij gewoon over hardlopen, zoals jullie dat zeggen. :'D Ik ben dus Belg.


    Ik als zuid Limburger (Nederlands) ben me daar nogal van bewust. Daarom gebruik ik zoveel mogelijk wandelen en hardlopen hier.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik als zuid Limburger (Nederlands) ben me daar nogal van bewust. Daarom gebruik ik zoveel mogelijk wandelen en hardlopen hier.:'D


    Haha, het rare is dat hardlopen hier gewoon nooit gebruikt wordt. Ik had er nog nooit van gehoord tot enkele weken geleden. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Haha, het rare is dat hardlopen hier gewoon nooit gebruikt wordt. Ik had er nog nooit van gehoord tot enkele weken geleden. :')


    Tja, ik kan niet alle verwarring voorkomen eh.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Tja, ik kan niet alle verwarring voorkomen eh.xD


    Dat is waar. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Haha, het rare is dat hardlopen hier gewoon nooit gebruikt wordt. Ik had er nog nooit van gehoord tot enkele weken geleden. :')


    Hardlopen op zich wordt hier wel gebruikt, maar minder en dan echt in de vorm van sprinten of zoiets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga zo rond een uur rennen!(: We doet er mee?8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben zooooo langzaam.:'D 6,83 km per uur en ik baad in het zweet en hoog alsof ik een halve marathon heb gerend.xD ik heb wel gerend en gewandeld ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben zooooo langzaam.:'D 6,83 km per uur en ik baad in het zweet en hoog alsof ik een halve marathon heb gerend.xD ik heb wel gerend en gewandeld ^^

    Bij het idee dat ik ooit moet stoppen met wandelen tussen het rennen door breekt als zweet uit bij mij (:
    Ik durf mijn kilometers niet te bekijken ben bang dat het nogal een teleurstelling zal zijn.

    Gaat er trouwens morgen iemand lopen? Ik wil wel, moet alleen nog even motivatie/wilskracht zoeken ^^


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    (...)
    Bij het idee dat ik ooit moet stoppen met wandelen tussen het rennen door breekt als zweet uit bij mij (:
    Ik durf mijn kilometers niet te bekijken ben bang dat het nogal een teleurstelling zal zijn.

    Gaat er trouwens morgen iemand lopen? Ik wil wel, moet alleen nog even motivatie/wilskracht zoeken ^^


    Ikke! Ga je mee? ;3


    Your make-up is terrible

    Ik heb net drie kwartier hard gewandeld :Y)


    Ik weet nog niet of ik de komende weken ga lopen, aangezien de examens dichtbij komen en ik me voor de laatste keer echt hard wil inzetten. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ikke! Ga je mee? ;3


    Jaa, ga jij weer om half vijf?
    Ik weet dat niemand kan checken of de ander daadwerkelijk loopt, maar voor mij helpt het echt als ik virtueel samenloop, dan voel ik me verplicht om te gaan (:


    Can't control my second personality