• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik ga zo hardlopen, iemand die meegaat? (over een uurtje)


    Ik dacht dat je weer gestopt was, aangezien dit topic dood was!='D Maar eh, ander keertje!(: Ik heb het fitnessen sowieso weer opgepakt!


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je weer gestopt was, aangezien dit topic dood was!='D Maar eh, ander keertje!(: Ik heb het fitnessen sowieso weer opgepakt!


    Nee hoor, ik ren lekker verder!


    Your make-up is terrible

    Ik ben er eerlijk gezegd niet meer toegekomen omdat ik het de laatste tijd zo druk had met mijn verdediging. Maar ik ben wel een kg kwijt sinds ik mij de vorige keer heb gewogen. Vermageren van naar een festival te gaan, hoe is het mogelijk. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, awesome Nana! Ik ben ondertussen bijna 11 kg afgevallen. ;3 Vorige keer dat ik poste was mijn gemiddelde snelheid 9:28 en vandaag 9:11 (min per km). Dat komt vooral omdat ik super misselijk werd aan het einde en niet meer kon rennen. Mijn buik zat echt niet mee, want ik heb nog nooit zoveel achter elkaar gerend als vandaag. Ik kon gewoon niet meer omdat ik het gevoel kreeg dat ik moest overgeven, mijn ademhaling en mijn benen werkte gewoon mee. Maandag had ik namelijk 8:49 als gemiddelde snelheid en dat had ik weet gehad als ik gewoon door kon rennen dit keer. :/


    Your make-up is terrible

    Wow dat is best veel Nikki. En dat alleen door te lopen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Wow dat is best veel Nikki. En dat alleen door te lopen?


    Nee, ook krachttraining en gezonder en minder eten.


    Your make-up is terrible

    Wow. En hoe lang heb je daar dan over gedaan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanaf januari, dus 6 maanden. 8D


    Your make-up is terrible

    Wow. Ik ben dus echt jaloers op jouw uitzettingsvermogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, het is niet zo dat ik het constant vol hou, hoor. Ik laat het vaak genoeg verslappen, haha.


    Your make-up is terrible

    Still, ik heb echt geen uithoudingsvermogen, maar dat komt ook omdat ik alles alleen moet doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil je wel heel graag helpen als je wilt. ;3 Ik doe het ook allemaal alleen verder, maar heb wel wat mensen op internet leren kennen die me helpen.


    Your make-up is terrible

    Ik ben nu aan het kijken om samen met een vriendin te gaan spinnen. Dus hopelijk valt dat goed mee en kan ik dat met een buddy doen, maar tussen zeggen en doen zit er natuurlijk ook een groot verschil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanaf maandag wil ik zeker weer 3 keer in de week hardlopen.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Vanaf maandag wil ik zeker weer 3 keer in de week hardlopen.


    Ik heb het deze week nog maar één keer gedaan. Dat weer is echt killing.