• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    • Fundrunner - Gratis
    • Map My Run - Gratis
    • Zombies, Run! 5k training - €2,19
    • Strava Running - Gratis
    • Nike+ Running - Gratis
    • Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad, Start to run is een goed om mee te beginnen, of een app die begint met 5k (5 kilometer opbouwen). 2.8km is wel mooi om mee te beginnen, hoor! Ikzelf kan er echt niks van als ik zelf bepaal wanneer ik ga rennen en lopen, want dan loop ik gewoon bijna alleen maar, haha. Als iemand zegt hoe lang ik moet lopen in mijn oren, dan zet ik echt even dat tandje bij.
    Ja ik ook. En meestal als ik echt niet meer kan, dan zeg ik. hop Nana tot de volgende lantaarnpaal en dan mag je stoppen en meestal als ik daar zit moet ik dan nog 10 seconden volgens die stem en dan heb ik iets van. Ah dat kan je best wel. Het jammer bij een voorgemaakte lijst is dat de muziek soms mijn dada niet is. Dus ik moet echt eens kijken voor een app.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    25, 50, 100 kilometer. Slik. Ik ben niet van plan om naar Parijs te fietsen. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Avandra schreef:
    (...)Ja ik ook. En meestal als ik echt niet meer kan, dan zeg ik. hop Nana tot de volgende lantaarnpaal en dan mag je stoppen en meestal als ik daar zit moet ik dan nog 10 seconden volgens die stem en dan heb ik iets van. Ah dat kan je best wel. Het jammer bij een voorgemaakte lijst is dat de muziek soms mijn dada niet is. Dus ik moet echt eens kijken voor een app.


    Yeah, dat had ik dus ook met Start to run. Vooral ook als je lessen meer dan 1 keer gaat doen omdat het nog niet zo goed lukt, word je gek van die nummers.


    Your make-up is terrible

    Ja precies. En zeker als het je genre dan nog eens niet is. Dan heb ik echt moeite om het vol te houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Morgen me laatste examen en daarna kan ik mijn vrijheid tegemoet rennen......snappen jullie hem? Tegemoet rennen....ja? ja?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Trouwens voor spierpijn e.d zweer ik bij deze zalf, helpt echt: https://m.bol.com/nl/p/midalgan-extra-warm-60-gr-creme/9200000005187991/
    Voor vermoeide en belaste spieren.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet nog even snel mijn schoenen zoeken, en dan ga ik ook echt beginnen met mijn rondje (:
    Ben benieuwd hoe erg het met mijn conditie gesteld is. Ik kan me de laatste keer dat ik ging hardlopen niet eens meer herinneren


    Can't control my second personality

    Morgen ga ik ook weer lopen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waar doen jullie je mobiel tijdens het lopen? Ik heb geen zakken in mijn sportbroekje (eerst liep ik altijd met mijn moeder dus ik had een levende coach) nu heb ik hem dus maar tussen de rand van mijn broek geklemd maar ik heb heel de tijd het idee dan ie dan gaat vallen.


    Can't control my second personality

    Ik heb zo'n tasje voor rond mijn arm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Involved schreef:
    Waar doen jullie je mobiel tijdens het lopen? Ik heb geen zakken in mijn sportbroekje (eerst liep ik altijd met mijn moeder dus ik had een levende coach) nu heb ik hem dus maar tussen de rand van mijn broek geklemd maar ik heb heel de tijd het idee dan ie dan gaat vallen.

    Je hebt ook van die armzakjes voor je mobiel. Lijkt een beetje op het ding wat je om je arm doet als je je bloeddruk gaat meten, alleen dan kun je er een mobiel in doen. Misschien is dat een idee?


    Deep inside, I've never felt alive

    Involved schreef:
    Waar doen jullie je mobiel tijdens het lopen? Ik heb geen zakken in mijn sportbroekje (eerst liep ik altijd met mijn moeder dus ik had een levende coach) nu heb ik hem dus maar tussen de rand van mijn broek geklemd maar ik heb heel de tijd het idee dan ie dan gaat vallen.


    Geloof het of niet, maar ik houd hem altijd in mijn hand. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Involved schreef:
    Waar doen jullie je mobiel tijdens het lopen? Ik heb geen zakken in mijn sportbroekje (eerst liep ik altijd met mijn moeder dus ik had een levende coach) nu heb ik hem dus maar tussen de rand van mijn broek geklemd maar ik heb heel de tijd het idee dan ie dan gaat vallen.


    Oh heel fijn, ik had de tijd uit het hoog verloren.;-; Zo kom ik nooit in het ritme.D= Anyways, ik heb ooit een keer zo'n band voor om mijn arm gekocht bij de action (misschien de xenos). Dat is een band met klittenband die je om je arm gespt en dan is er zo'n doorzichtig plastic vakje waar je telefoon in gaat. Dan kun je muziek luisteren/je ren app aanzetten en je telefoon word tegen de regen beschermd.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh heel fijn, ik had de tijd uit het hoog verloren.;-; Zo kom ik nooit in het ritme.D= Anyways, ik heb ooit een keer zo'n band voor om mijn arm gekocht bij de action (misschien de xenos). Dat is een band met klittenband die je om je arm gespt en dan is er zo'n doorzichtig plastic vakje waar je telefoon in gaat. Dan kun je muziek luisteren/je ren app aanzetten en je telefoon word tegen de regen beschermd.(:


    Ik had hem bij de Big Bazar gekocht. ;3 Perfect zo'n ding.


    Your make-up is terrible

    Ik ga vanochtend voor het eerst sinds een jaar weer lopen. Als ik dat overleef wil ik misschien wel op de lijst (:


    I am an idiot, I move.