• Quizlets Loopgroepje!




    Hallo allemaal!

    Quizlets loopgroepje is bedacht door SPECS en opgericht door ons beiden! Omdat we niet dichtbij elkaar wonen, maar wel de motivatie willen van een loopmaatje, hebben we besloten om gewoon bepaalde tijden op te zetten waarop we met z'n tweeën gaan lopen. Het lijkt ons dan ook leuk om dit samen met andere Quizletters te doen die wat motivatie zoeken!
    Natuurlijk kan je hier ook andere dingen delen, zoals tips en ervaringen, of vragen stellen over van alles wat met hardlopen en/of sport te maken heeft! Voel je vrij om hier alles in te posten, ook als je niet actief loopt.
    De bedoeling is dus gewoon dat we dan afspreken om op een bepaalde tijd te gaan lopen, maar niet mét elkaar. Hopelijk vinden jullie het net zo'n leuk idee! Hiervoor hebben we echter wel bepaalde regels.


    De regels:

    • De algemene huisregels van Quizlet.
    • Denk na voor je je aanmeld. Je kan je namelijk niet zomaar weer afmelden om elk wissewasje, dat is niet leuk voor je degene die op je rekenen voor motivatie. Als je dit doet of niet meer reageert, melden wij je weer af.
    • Natuurlijk zijn er dingen waardoor je je wel af kan melden, zoals pijn of een gebeurtenis.
    • Je kan je aanmelden voor al bestaande tijden en dagen, of er zelf eentje opgeven.
    • Veel plezier hebben en je ervaringen delen!
    • Het maakt niet uit of je een beginner of gevorderde bent, iedereen is welkom!


    Gebruikte apps:

    Fundrunner - Gratis
    Map My Run - Gratis
    Zombies, Run! 5k training - €2,19
    Strava Running - Gratis
    Nike+ Running - Gratis
    Runkeeper - Gratis




    Maandag:

    Furiosa

    Dinsdag:

    Woensdag:

    Furiosa

    Donderdag:

    Vrijdag:

    Furiosa

    Zaterdag:

    Zondag:


    Eenmalige data:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 15:20 ]


    Your make-up is terrible

    Involved schreef:
    (...)

    Jaa, ga jij weer om half vijf?
    Ik weet dat niemand kan checken of de ander daadwerkelijk loopt, maar voor mij helpt het echt als ik virtueel samenloop, dan voel ik me verplicht om te gaan (:


    Yap!
    Voor mij helpt dat ook hoor, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Morgen weer om half vijf dus? Ik wil wel, maar ik moet even kijken hoe mijn benen morgen gesteld zijn na vandaag en ik ga morgenvroeg ook weer fitnessen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja man, ik heb al 2 dagen na elkaar heel de dag rondgelopen om te werken. Het is dan wel niet lopen, maar ik denk dat ik toch ook wat cal. kwijt ben. Vandaag gaan we er weer voor, maar dit hopelijk niet zo lang. My body is tired.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 10:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat moment dat het droog is als je van huis weg gaat, en het onderweg opeens keihard gaat plenzen.


    Can't control my second personality

    Het is hier helemaal niet droog geweest, dus ik ben thuis gebleven, hehe. Het is echt van die regen die na 10 minuten door als je kleding heen dringt.


    Your make-up is terrible

    Zou ik er ook bij mogen?


    She was always looking for more..

    Awh, hier miezert het vooral een aantal keren zo nu en dan.=') Maar ik ben wezen fitnessen en kon toen al niet verder, me bloedsuiker was te laag dus ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Pfff mijn arme voetjes. Het heeft hier ook met bakken geregend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Even een trots momentje. Ondanks dat ik vergeten/te lui was om half vijf te gaan, ben ik net toch nog gaan rennen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 22:36 ]


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Even een trots momentje. Ondanks dat ik vergeten/te lui was om half vijf te gaan, ben ik net toch nog gaan rennen.


    Wat goed van je! In dit weer nog wel!


    Your make-up is terrible

    Wow, zo laat nog.='D Dat is knap inderdaad.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb vandaag weer gelopen • twaalf keer twee minuten lopen en dan een minuut hardlopen. Proud!


    Sloane schreef:
    Ik heb vandaag weer gelopen • twaalf keer twee minuten lopen en dan een minuut hardlopen. Proud!


    Goedzo!(:
    Ik ben vandaag ander half uur wezen fitnessen en daarna nog veertig minuten met de hond wandelen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat goed van jullie!


    Your make-up is terrible

    Ik ga zo hardlopen, iemand die meegaat? (over een uurtje)


    Your make-up is terrible