• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als één van jullie nog één keer 'Nja' zegt, ga ik jullie allemaal doodslaan.


    kindness is never a burden.

    Oh god kill me please. Lelijke foto, wat een lelijke foto staat er van mij op Facebook. Met hem erbij. Met een like van een meisje dat ik héél vaag ken en ik al zeker een jaar niet meer gesproken heb. Godverdomme, wáárom.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Argh.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wil een dutje doen...


    Your make-up is terrible

    Stop stalking me.


    26 - 02 - '16

    Er zijn gewoon geen woorden voor jou.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nee. Nee. Nee. Ik heb geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan. Ik moet een spreekoefening over vluchtelingen IN HET FRANS vanbuiten leren tegen woensdag. En nee, ik kan niet vooruit werken, want heel mijn agenda staat vol en ik wil studeren voor de examens. Waarom maak je een afspraak op zo'n stom moment? >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zoveel fysieke activiteit vandaag


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I'm so done with everyone.


    kindness is never a burden.

    Wel dat was een eng einde. Wel prachtige film. Maar ik sta nu met tranen in mijn ogen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mehmehmeh, ik wil niet meer, maar ik moet als ik een goed cijfer wil :C


    Stenenlikker

    ZIGGO DOET GEEN SYFY? Fuck you Ziggo, ik heb er ook niet om gevraagd om overgenomen te worden. D: Ik wil UPC terug. D:


    Your make-up is terrible

    Volgens mij heb je expres 'de leven' bij je foto gezet in plaats van 'het leven', maar het irriteert me hoe dan ook uitermate.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omygod wie is er nou zo dom om een witte broek bij een rode was in te gooien. Nu is mijn witte wedstrjidbroek helemaal roze :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blodsvept schreef:
    Mehmehmeh, ik wil niet meer, maar ik moet als ik een goed cijfer wil :C


    Niet stressen, niet stressen, niet stressen... *Strest toch*

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 21:12 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."