• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ga. Uit. Mijn. Hoofd. Nu. (cat)
    Oke, eigenlijk niet. Blijf maar in mijn hoofd. Buuhhh slecht dit. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pff, anders ben je stil als andeen een film willen zien en ga je niet vragen of de groene bak al aan de weg moet...

    GandalfTheSexy schreef:
    Ga. Uit. Mijn. Hoofd. Nu. (cat)
    Oke, eigenlijk niet. Blijf maar in mijn hoofd. Buuhhh slecht dit. :')


    What's up?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    GandalfTheSexy schreef:
    Ga. Uit. Mijn. Hoofd. Nu. (cat)
    Oke, eigenlijk niet. Blijf maar in mijn hoofd. Buuhhh slecht dit. :')

    Oh my. Dit herken ik.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Stop eens met jezelf boven anderen te verheven, altijd overal anderen de schuld van te geven, alles beter te willen weten, een egoïst te zijn en je als een bitch te gedragen.
    Ik zou zo graag willen dat je gewoon één keer, al was het maar één keer, toe zou geven dat je een fout hebt gemaakt, dat het jouw schuld is en dat je niet per definitie beter bent dan anderen. Al was het maar voor één keer. Nu doe je alsof wij in jouw schaduw moeten leven, alsof jij alles perfect doet en alsof wij fout zitten. Ik ben het zat.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Heb toch maar eens een nieuwe adapter en een SDD + HDD caddy gehaald. Het is tijd om mijn laptop een trap onder z'n kont te geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yet another panic attack.


    kindness is never a burden.

    Shit, waarom is de Torchwood soundtrack zo mooi? Don't cry, don't cry, don't cry.


    Caution first, always.

    Lol oké, dan niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat is terug wennen. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Buren, kappen nu! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    “I was trying to forget you."
    'Did you succeed?'
          “No."

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 23:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me nu best wel een detective dat ik er zo snel en gemakkelijk achter kon komen of het echt is, maar shit man, het is inderdaad echt en dat wilde ik eigenlijk helemaal niet weten, want ik wilde liever in de waan blijven dat het allemaal hartstikke nep/gephotoshopt/van internet afgehaald is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I still wish I could talk to you. I miss you so much.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    She doesn't love him, like she loves him. She doesn't look at him, like she looks at him.


    Don't walk. Run, you sheep, run.