• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Het wordt erg warm zaterdag (nouja, warmer dan 21 graden haha) en ik vroeg me af of jullie naar Sail wilden of gewoon iets anders, ergens rondhangen of zo?


    Your make-up is terrible

    Saltzman schreef:
    (...)

    You should (duivelse emoticon) xD hahahaha


    Wow :o

    En mij maakt het opzich vrij weinig uit, haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Furiosa schreef:
    Het wordt erg warm zaterdag (nouja, warmer dan 21 graden haha) en ik vroeg me af of jullie naar Sail wilden of gewoon iets anders, ergens rondhangen of zo?


    Lijkt me handig als dat als optie te houden, gewoon kijken wat de groep wil.
    Mij maakt het ook niks uit.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Furiosa schreef:
    Het wordt erg warm zaterdag (nouja, warmer dan 21 graden haha) en ik vroeg me af of jullie naar Sail wilden of gewoon iets anders, ergens rondhangen of zo?


    Nou ja dan zien we alleen een paar bootjes toch? We kunnen ook ergens een ijsje gaan eten of een doos ijs halen. Ik ben hoe dan ook voor ijs haha, het word 30 graden!:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    En dit is misschien gespreksstof voor de groepsapp X)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vergat telkens een bericht te plaatsen. Sorry :X
    Ik kom dus zeker :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jammer dat ik werk op zaterdag en elke andere dag van de week anders was ik ook wel gekomen :Y)
    Volgende keer beter dan maar right c:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hé, mensen. Het spijt me, maar ik denk dat ik toch niet kom. Ik had er geen rekening mee gehouden dat mijn tante en neefje dit weekend op bezoek zouden zijn, waar ik toch ook wel wat tijd mee wil doorbrengen, en om heel eerlijk te zijn zie ik een beetje op tegen de extreme drukte rond Sail en de treinreis van drie uur. Ik heb een beetje het soort week waarin ik het liefst geen enkele stap buiten de deur zou zetten, dus naar Amsterdam komen voor een meeting met een hoop mensen die ik niet ken (zelfs al weet ik zeker dat jullie allemaal hartstikke lief zijn) is waarschijnlijk niet zo'n slimme zet. Sorry. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hé, mensen. Het spijt me, maar ik denk dat ik toch niet kom. Ik had er geen rekening mee gehouden dat mijn tante en neefje dit weekend op bezoek zouden zijn, waar ik toch ook wel wat tijd mee wil doorbrengen, en om heel eerlijk te zijn zie ik een beetje op tegen de extreme drukte rond Sail en de treinreis van drie uur. Ik heb een beetje het soort week waarin ik het liefst geen enkele stap buiten de deur zou zetten, dus naar Amsterdam komen voor een meeting met een hoop mensen die ik niet ken (zelfs al weet ik zeker dat jullie allemaal hartstikke lief zijn) is waarschijnlijk niet zo'n slimme zet. Sorry. :c


    Don't worry, ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Veel plezier met je familie. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik heb zaterdag niets te doen, maar ik twijfel :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik heb zaterdag niets te doen, maar ik twijfel :/


    Kom gewoon!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Don't worry, ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Veel plezier met je familie. ;3


    Bedankt! Jullie ook allemaal heel veel plezier morgen, natuurlijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Was gezellig ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heel gezellig!
    Lekker veel gepraat met iedereen en heel erg naar mijn zin gehad!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.