• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Bah. Bah. Bah. Wilde ik net komen, plant m'n nonkel een barbecue op die dag. F*ck mijn leven. Veel amusement in Amsterdam, though. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Bah. Bah. Bah. Wilde ik net komen, plant m'n nonkel een barbecue op die dag. F*ck mijn leven. Veel amusement in Amsterdam, though. ^^


    Nawh dat is echt jammer.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil erbij! zet maar op misschien^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb zaterdag nog niks te doen :0
    Ik kan wel ^^
    Zet mij maar op zeker - Rick 18
    Edit: Reis vanuit Enschede

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 15:55 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jongens jongens ik slaap deze week een onbepaald aantal nachten in Amsterdam dus de kans is vrij groot dat ik kan komen ^^.
    Overkill > Misfire

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 15:49 ]


    i put the fun in funeral

    He jongens even wat anders eh, als wij die meeting hebben is er SAIL in Amsterdam (shit met boten enzo), wat betekent dat het nogal druk gaat zijn om het station (en elke andere plek in de stad). Ik stel dus voor dat we een groepsapp aanmaken en elkaar foto's doorsturen van hoe we eruit zien, zodat we elkaar makkelijker kunnen vinden zaterdag.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan helaas niet. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    He jongens even wat anders eh, als wij die meeting hebben is er SAIL in Amsterdam (shit met boten enzo), wat betekent dat het nogal druk gaat zijn om het station (en elke andere plek in de stad). Ik stel dus voor dat we een groepsapp aanmaken en elkaar foto's doorsturen van hoe we eruit zien, zodat we elkaar makkelijker kunnen vinden zaterdag.='D


    Goed idee! Maak jij er eentje of ik?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Goed idee! Maak jij er eentje of ik?


    Ik wil het best doen als iedereen hun nummer even in een privé bericht naar mij stuurt?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Jotunheim schreef:
    Ik kan helaas niet. D:


    Jammer.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik wil het best doen als iedereen hun nummer even in een privé bericht naar mij stuurt?(:


    Ik heb een nieuw nummer,
    Stuur je wel even een pb.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb net te horen gekregen dat we zaterdag een buurtfeest hebben, dus ik kan niet komen ): ugh, i'm sorry ):


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Oh dat is jammer Annick :(


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien vraag ik dit nu te vroeg maar zijn er nog mensen die bij misschien staan en het nu zeker weten ? Dat is misschien handig om te weten aangezien het deze week is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Misschien vraag ik dit nu te vroeg maar zijn er nog mensen die bij misschien staan en het nu zeker weten ? Dat is misschien handig om te weten aangezien het deze week is.


    Misschien even wat gastenboeken berichtjes sturen om te vragen.


    You were born original, don't die as a copy.