• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Haha, niet al zin in? (krul)

    Je kunt mij wel op zeker zetten, trouwens. Er is volgens mij niets wat me tegenhoudt op die dag. ^^


    Oeps, nou ja je weet wat ik bedoel.:'D
    JAAAAAAA INGEEE.(yeah)


    You were born original, don't die as a copy.

    Mocht het al nuttig zijn: ik kom vanuit A'dam zelf. Ik weet nog niet hoe ik precies ga, misschien met de metro.


    Deep inside, I've never felt alive

    Anduin --> Manjasang
    Ik ben ondertussen 23 ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh, ik moet de 22e werken. Zal wel proberen om te kijken of ik genoeg geld heb om naar Amsterdam te reizen en of ik mijn teamleider heel lief aan kan kijken.

    Ik heb er echt zin in.(:
    De dag van te voren ga ik naar vakantie vrienden die we al acht jaar elk jaar terugzien. Die wonen ook in Amsterdam en toen ik vertelde dat ik er zaterdag zou zijn (en toen ik voorstelde dat ik wat eerder zou komen om langs te komen) stelde ze gelijk voor dat ik een dagje eerder zou komen!:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh en voor mensen die nog goedkoop treinkaartjes zoeken: vanaf maandag 10 Augusts verkopen ze bij de AH trein dagkaarten voor €17, actie loopt tot 23 Augustus en je kan de kaarten tot 4 oktober gebruiken.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Man, wat zijn die treinkaarten in Nederland duur. :') Ik reis voor vijf euro per rit (dus tien heen en terug) desnoods van hier naar Aarlen of Durbuy.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heel misschien kom ik ook, hangt ervan af of ik tegen die tijd op magische wijze nog geld heb om mee te kunnen reizen. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Baelor schreef:
    Man, wat zijn die treinkaarten in Nederland duur. :') Ik reis voor vijf euro per rit (dus tien heen en terug) desnoods van hier naar Aarlen of Durbuy.


    Normaal zou ik €50 betalen ipv €16 wat ik nu met die aanbieding heb betaald.:'D Nederland is ook gewoon shittie duur! Belachelijk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    Heel misschien kom ik ook, hangt ervan af of ik tegen die tijd op magische wijze nog geld heb om mee te kunnen reizen. :x


    Oh Jip dat zou ik ECHT ECHT ECHT heel leuk vinden!8D Leen wat geld van je ouders of hoe dan ook, je MOET komen!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Het komt nu wel dichtbij!


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Het komt nu wel dichtbij!


    Jaaaa.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn moeder moet die dag werken, wat eigenlijk niets meer betekend als dat ik anders toch de hele dag thuis zou zitten x) Ik zal het nog even navragen, maar anders kan ik wel op zeker :3


    - en ik kan op zeker hoor :3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:28 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Manjasang --> Elan


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    We hebben toch al een mooi groepje. ;3


    Your make-up is terrible