• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee of ik dan kan, maar ik zal de datum vrij proberen te houden :Y)


    Stenenlikker

    Seppia schreef:
    (...)

    Margootttt (no_chears)


    sorrrry Juuul. Als jij nou gewoon naar de Groningen meeting komt dan zien wel elkaar daar _O_


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je hebt ook de kaartjes van 15.99 die zijn ook voor de bus. Ik zou het even online checken.(:



    Even gekeken, maar vanuit het buitenland kun je jammer genoeg geen bestellingen plaatsen via de webshop en ik heb vandaag nu ook niet direct de tijd even naar Nederland te reizen. Jammer, maar toch bedankt! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baudelaire schreef:
    Ah, als het 22 augustus is dan kom ik niet, want dan ben ik op Lowlands. Heel veel plezier though!


    Nee eee eeee e eee


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Nee eee eeee e eee


    Sorrrrrrry Sarah, ik zou je fantastisch sarcastische persoontje graag eens ontmoeten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Sorrrrrrry Sarah, ik zou je fantastisch sarcastische persoontje graag eens ontmoeten.


    Indeed you want to. She's funny.


    @Nikikiki
    Ghehe je hebt gewoon zo'n beetje mijn hele beginpost overgenomen. Het valt me nu pas op. Genius. :')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 19:08 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Indeed you want to. She's funny.



    Well Yo maak het niet erger ik vind het al dramatisch genoeg dat ik niet kan komen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)


    Well Yo maak het niet erger ik vind het al dramatisch genoeg dat ik niet kan komen.


    Maak zelf een meeting op een datum die niemand kan weigeren! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Maak zelf een meeting op een datum die niemand kan weigeren! :3



    haha, misschien misschien. Eerst maar eens mijn leven oppikken als ik in Nederland terug ben haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)


    haha, misschien misschien. Eerst maar eens mijn leven oppikken als ik in Nederland terug ben haha


    True. Wanneer kom je terug? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    True. Wanneer kom je terug? _O_


    3 juuuuuni


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    3 juuuuuni


    Dat is bijna! D: Awesomeee! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Dat is bijna! D: Awesomeee! :3



    Awesome en pijnlijk. Gemengde gevoelens haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nouja. Het kan zijn dat ik de dagen ervoor in A'pen zit, dus dat is al beter, hehe. Vanuit A'pen is het maar twee uur en een half reizen, da's iig al beter dan vier uur.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan! De intreeweek is van 24 tot en met 28 augustus, dus. ^^


    Deep inside, I've never felt alive