• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:






    (...)

    Oké, ik heb nu dit.... Ik wil eerst even van je horen wat je ervan vind voor ik de titel erop zet. (':

    Die is echt geweldig!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heey!
    Je covers zijn echt prachtig, en ik zou er graag een willen hebben voor mijn nieuwe verhaal, maar ik had een klein vraagje;
    ik heb de faceclaims van mijn characters wel, maar ik had eigenlijk gif's gevonden?
    Van 2 kan ik wel leuke stilstaande vinden, maar de een is een beetje lastig sinds dat Andrew Garfield is, als Peter Parker, maar ik heb graag een foto van hem mét bril, alleen zijn die erg lastig te vinden sinds hij deze maar een korte tijd in de film draagt...
    nu is mijn vraag; heb jij misschien advies hoe ik een goede stilstaande kan vinden? Of misschien dat je zelf een plaatje hebt?
    sorry als dit lastig is :$


    Ik heb zojuist eentje langs zien komen, laat maar hahaha (A)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 16:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hello again!

    I found myself in trouble, again. dus of je me dit keer met een banner en cover kan helpen.


    Wanneer Kylis' moeder overlijd op haar achtiende verjaardag, besluit ze het antwoord te zoeken op een vraag die al jaren lang in haar hoofd spookt; wie is mijn vader? Met een schip en een trouwe bemanning vertrekt ze naar zee, maar al gauw weerhoud Heer Beckett haar van haar avontuur en dreigt om het innemen van het schip. Kylis weigert zich over te geven en uiteindelijk beland ze in dienst bij hem. Kylis vertikt echter het werk te doen wat haar opgedragen word en dat schiet hem in het verkeerde keelgat. Na omstandigheden word ze gebrand tot piraat.

    Jaren later vaart ze de zeven zeeën onder de naam Kylis koelbloed, gewild door de Engelsen en gevreest door menig ander persoon. Wanneer de Engelsen haar na een mislukte overval willen ophangen redt een wel erg eigenaardige piraat haar, maar hij is niet al te eerlijk tegen haar. En dan begint het echte avontuur pas.



    * Titel: Zoektocht
    * Korte Samenvatting ^ hierboven
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt; Jack Sparrow, Will Turner en eentje die ik zelf heb gephotoshopt * en deze ketting
    * Sfeer die het weer moet geven; mysterieus, piraatachtig:), duister, romantisch.
    * Horizontaal of verticaal? de cover verticaal de banner horizontaal.
    * Eventuele Exta's: ik dacht iets met mappen aangezien het over een zoektocht gaat. De banner en cover hoeven neit hetzelfde te zijn.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:






    (...)



    Hier is je cover (: Ik heb geen idee of die duister genoeg is zo. De cover heeft een dubbele rand (: Een transparantie en een zwarte.
    Ben benieuwd wat je ervan vind!


    @Sublatti, Oké, dan zet ik de titel erop! (;

    Oh, ik vind hem leuk! Dank je wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kan ik ergens mee helpen om de cover makkelijker te maken? want ik heb zo'n idee dat die best moeilijk is.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    @FOxlove haha oké (:

    @Lannistark Je staat ertussen! (flower)

    @Madrugada[q] Yeay!

    @[q]Callidora
    Ik heb het mezelf juist aangeleerd door gewoon veel uit te proberen, verschillende functies door te spitten met wat ze doen en eventueel kan je ook tutorials kijken / lezen online over hoe je bijv. een bepaald effect kan creëren.


    Credendo Vides

    Dus hij valt wel mee, hoe moeilijk die is? ik ben erg benieuwd. ^^ heeft nog geen haast hoor maar als ik naar jou andere covers kijk dan kan ik alvast dankjewel zeggen. :)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Lannistark = Koelbloedig


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Callidora schreef:
    Dus hij valt wel mee, hoe moeilijk die is? ik ben erg benieuwd. ^^ heeft nog geen haast hoor maar als ik naar jou andere covers kijk dan kan ik alvast dankjewel zeggen. :)


    Het zit voornamelijk met het puzzelen bij het gegeven dat de plaatjes niet echt met elkaar willen samenwerken... >.< (Vind ik in ieder geval... xD)


    Credendo Vides

    Ojee stoute plaatjes xD


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella





    Ashallayn schreef:
    Heei,
    Ik ben echt superblij met de andere cover, dus hierbij nde vraag of je tijd hebt er nog eentje voor mij te maken.
    Slytherins Princess || Draco Malfoy
    Merope Lydia Riddle heeft geen gemakkelijk leven. Haar moeder is al jong gestorven. Althans, dat denken ze. Merope's moeder was verdwenen. Er hing altijd een vage mist rondom haar. Vragen werden afgewimpeld, en bij een vreemde gebeurtenis was het maar verbeelding. Merwyn Riddle was in rook opgegaan.
    De verdwijning van haar moeder was voor Merope altijd een mysterie dat nooit opgelost kon worden. Maar, op haar elfde verjaardag was er iemand voor haar. Het was geen familie. Het was een oude man met een lange baard. Hij gaf Merope de verklaring voor de vreemde dingen die ze kon doen. Zelfs op haar gave om met slangen te spreken had hij een antwoord.
    Het gesprek was anders begonnen dan je van een gesprek zou verwachten.
    'Merope, ken je de naam Tom Riddle?' Merope fronste haar voorhoofd. Haar bleke gezichtje vertrok zich in rimpels, alsof ze het wel wist, maar de herinnering zich net buiten haar bereik bevond. Toen schudde ze haar hoofd.
    'Nee.'
    'Hij was de broer van je moeder, Merwyn Riddle. Maar hij ging de verkeerde kant op en koos voor een duister leven, een nieuw leven. Hij verbrak alle banden van Tom Riddle en begon opnieuw. Als Voldemort.'
    Toch, ondanks de vreselijke dingen die haar oom had gedaan, bood de man, Perkamentus, haar een plaats aan op zijn school. En op 1 september was het onafwendbaar. Merope ging naar Hogwarts school of witchcraft and wizardry. De veiligste plek van allemaal. Zeggen ze. Maar Merope lijkt de problemen wel aan te trekken. Want een jongen in haar leerjaar maakt overleven na de keuze tussen goed en kwaad wel heel erg lastig

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Nawh ik kan niet echt een goed plaatje vinden :(
    Draco sowieso maar ik kan dus niet echt een foto vinden die ik wil...
    Ongeveer dit meisje, maar haar haren heb ik het liefst veeeel donkerder (bruin/zwart) en als het kan haar ogen amberkleurig



    Haar haren en ogen dus ongeveer zo maar haar huid moet bij de 2e veel bleker
    Verder als het kan ook nog het duistere teken
    En ik weet niet of ik volde-jeweetwel er ook op wil, zou je dat kunnen proberen?
    * Sfeer die het weer moet geven
    Sinister. Met groen enzo. Maar aan één kant ofzo ook een heel helder en lieflijk stukje
    * Horizontaal of verticaal?
    Maakt me niet uit
    * Eventuele Exta's


    Ugh, voor mijn gevoel zit ik echt enorm te prutsen op dit moment tot het punt dat ik nergens meer degelijk uitkom...
    Uiteindelijk besloot ik hem zo maar af te laten, maar ik weet niet of ik er echt tevreden mee ben, dus ik hoor graag van je wat je ervan vind. ^^"
    Het is me nog wel gelukt om haar hoofd op een slytherin uniform te krijgen ^^ Daar was ik wel trots op.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:





    (...)

    Ugh, voor mijn gevoel zit ik echt enorm te prutsen op dit moment tot het punt dat ik nergens meer degelijk uitkom...
    Uiteindelijk besloot ik hem zo maar af te laten, maar ik weet niet of ik er echt tevreden mee ben, dus ik hoor graag van je wat je ervan vind. ^^"
    Het is me nog wel gelukt om haar hoofd op een slytherin uniform te krijgen ^^ Daar was ik wel trots op.


    Hmm kan je dat oranje er nog uit halen?
    Ik vind het meisje met het uniform echt heeeel cool!
    En (oke dit klinkt echt weird) zou je het wat ehm glaziger kunnen maken? Ik vind dit wat te helder... Iets donkerder en mysterieuzer ofz. Zou dat ook kunnen bij de titel? Dit is namelijk iets te stoer haha. Miss wat krulligs?
    Shit man volgens mij ben ik echt een zeurkind xD
    Draco en Merope vind ik echt heeel gaaf!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Hmm kan je dat oranje er nog uit halen?
    Ik vind het meisje met het uniform echt heeeel cool!
    En (oke dit klinkt echt weird) zou je het wat ehm glaziger kunnen maken? Ik vind dit wat te helder... Iets donkerder en mysterieuzer ofz. Zou dat ook kunnen bij de titel? Dit is namelijk iets te stoer haha. Miss wat krulligs?
    Shit man volgens mij ben ik echt een zeurkind xD
    Draco en Merope vind ik echt heeel gaaf!



    Ik was bijna klaar, moest alleen nog de titel weer doen maar mijn laptop vond het weer leuk om uit te vallen. Het is echt zo frustrerend!!!
    Het ding is net iets meer dan twee jaar oud... Maar dat zou het nog geen reden moeten geven om zomaar uit te vallen zonder enige reden terwijl er nog genoeg energie in de accu zit.

    Ik kan dus niet weer terug naar de bewerking van die afbeelding, dus dan is er nog een optie dat ik hem helemaal overnieuw maak, dus het zal weer wat langer duren.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Ik was bijna klaar, moest alleen nog de titel weer doen maar mijn laptop vond het weer leuk om uit te vallen. Het is echt zo frustrerend!!!
    Het ding is net iets meer dan twee jaar oud... Maar dat zou het nog geen reden moeten geven om zomaar uit te vallen zonder enige reden terwijl er nog genoeg energie in de accu zit.

    Ik kan dus niet weer terug naar de bewerking van die afbeelding, dus dan is er nog een optie dat ik hem helemaal overnieuw maak, dus het zal weer wat langer duren.



    Hey dit probleem ken ik. Toevallig een melding op je laptop gekregen dat je accu aan vervanging toe was. Dit gebeurde me namelijk een maand lang ik had gene idee hoe het kon. Nu blijkt dus na een maand verwonderd zijn, dat door de accu (ookal is de vol opgeladen) de laptop uitvalt. Er staat dat ik moet overwegen om hem te vervangen. Kan misschien ook bij jou het geval zijn?

    Mijn laptop is ook nog net geen twee jaar oud, maar aangezien ik hem 24/7 gebruik":P gaan ze iets snelled 'dood' dan bij andere mensen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 16:17 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    (...)


    Hey dit probleem ken ik. Toevallig een melding op je laptop gekregen dat je accu aan vervanging toe was. Dit gebeurde me namelijk een maand lang ik had gene idee hoe het kon. Nu blijkt dus na een maand verwonderd zijn, dat door de accu (ookal is de vol opgeladen) de laptop uitvalt. Er staat dat ik moet overwegen om hem te vervangen. Kan misschien ook bij jou het geval zijn?

    Mijn laptop is ook nog net geen twee jaar oud, maar aangezien ik hem 24/7 gebruik":P gaan ze iets snelled 'dood' dan bij andere mensen.


    Hhmm... Dat zou het kunnen zijn, alleen krijg ik helemaal geen melding xD En ik heb dit nu al... 3 maand of zo? Maar ik zal er eens dingen over na gaan vragen bij media markt of reparatie mensjes.
    Ik gebruik hem idd ook zo goed als gehele dagen door. xD


    Waar ik de laatste tijd ook enorm mee bezig ben is het maken van My Little Ponies. xD Yep, ik ben een MLP:FIM fan, het heeft me een lange tijd gekost om er openlijk voor uit te komen en ik heb er nog wel problemen mee, maar online gaat het makkelijker (;

    Ik heb er al eentje voor mezelf gemaakt en twee van vrienden van me. Daarnaast ben ik voor die van mij nog een gehele character sheet aan het invullen en ik ben ook begonnen aan haar familie.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 17:07 ]


    Credendo Vides